کد خبر 1438331
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷
با گل اول انگلیس تمرکزمان را از دست دادیم/ هنوز شانس داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دریافت گل اول از انگلیس، شاکله تیم ما بر هم خورد و تمرکزمان را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و انگلیس در گروه دوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به قضاوت رافائل کلاوس برزیلی از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه (۳۰ آبان) در ورزشگاه ۶۰ هزار نفری خلیفه شهر دوحه آغاز شد و با برتری ۶ بر ۲ سه شیرها به پایان رسید.

جود بلینگام (۳۵)، بوکایو ساکا (۴۳ و ۶۲)، رحیم استرلینگ (۲+۴۵)، مارکوس رشفورد (۷۱)، جک گریلیش (۹۰) برای انگلیس و مهدی طارمی (۶۵ و ۱۳+۹۰) برای ایران گل زدند.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایران در پایان این مسابقه گفت: ۱۵ دقیقه اول سعی کردیم شکل تیم را حفظ کنیم. می‌دانستیم آنها بین مدافعان ما توپ می‌گیرند و از عمق دفاع استفاده می‌کنند. ۲۰ دقیقه بازی را کنترل کردیم ولی بعد از گل اول انگلیس تمرکز و شاکله ما بر هم خورد. در این سطح اگر فضا را برای حریف فراهم کنید، شرایط به نفعشان می‌شود. در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. سعی کردیم رو به جلو باشیم و پِرس کنیم اما کافی نبود.

وی یادآور شد: صحبت کرده بودیم که ۲۰ دقیقه اول و نیمه نخست می‌تواند مهم باشد و در نیمه دوم می‌توانیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم. امروز اولین جام جهانی برای بعضی از بازیکنان بود. متاسفانه گل‌هایی که در نیمه اول خوردیم کار را سخت کرد.

بازیکن تیم ملی ایران در خصوص دو دیدار باقیمانده و شانس صعود تاکید کرد: قطعاً امید داریم. الان که در رختکن بودیم حرف از این بود که تمرکز را روی بازی با ولز بگذاریم. این بازی برای ما تمام شده است و حتی امشب هم نمی‌توانیم به آن فکر کنیم. قطعاً شانس زیادی داریم برای اینکه نتایج خوبی بگیریم و به هدفمان برسیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس