کد خبر 1438352
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
دستگیری سارق مسلح احشام در کمتر از ۲۴ ساعت!

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از دستگیری سارق سابقه‌داری که با همکاری چند نفر به سرقت مسلحانه احشام در منطقه کردوان این شهرستان اقدام کرده بود، در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ غلامحسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه احشام در اطراف روستای کردوان گرمسار، بلافاصله و بدون فوت وقت، مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: بنا بر اظهارات شاکی، او با یک دستگاه نیسان در حال بردن تعدادی گوسفند به کشتارگاه تهران بود که در مسیر چند نفر ناشناس، ۲۱ رأس گوسفند را با سه دستگاه خودرو سواری به‌صورت مسلحانه به سرقت می‌برند.

عرب به تشکیل تیمی تخصصی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی در همین راستا اشاره کرد و افزود: طی انجام اقدامات تخصصی و بی‌وقفه مأموران در کمترین زمان ممکن هویت یکی از سارقان اصلی شناسایی و با دریافت نیابت قضایی، در عملیات پیچیده و غافلگیرانه، متهم را در یکی از شهرهای پایتخت دستگیر و به گرمسار منتقل کرد.

وی اضافه کرد: سارق ۲۷ ساله که یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار بود، در بازجویی‌های فنی و ماهرانه پلیس به سرقت احشام با همدستی چهار نفر دیگر اعتراف کرد و با دستور قضایی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار با بیان اینکه متهم اصلی پرونده در کمتر از ۲۴ ساعت با اقدامات شبانه‌روزی پلیس دستگیر شد، افزود: تحقیقات برای دستگیری سایر اعضای باند و توقیف وسایل نقلیه آنان کماکان ادامه دارد.

عرب به واکنش سریع و بی‌محابا پلیس با جرائم خشن اشاره و خاطرنشان کرد: برخورد جدی با سارقان مسلح به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس و دستگاه قضایی است و مجرمان بدانند هیچ نقطه امنی در استان برای آنان وجود ندارد و مأموران انتظامی با استفاده از تمامی اختیارات قانونی، رفتاری پشیمان کننده با این افراد خواهند داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس