کد خبر 1455838
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۴
دستگیری و هلاکت سارقان مسلح در شهرستان شوش

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: سارقان مسلح در درگیری با مأموران انتظامی این شهرستان به هلاکت رسیدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ روح‌الله یاری زاده اظهار کرد: پس از سرقت‌های مسلحانه جاده‌ای در مسیر ترانزیتی اهواز – شوش – اندیمشک، موضوع دستگیری این سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی شهرستان شوش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: پس از شناسایی سارقان نیز محل‌های متعددی از آنان رصد شده که آنها برای مدتی در بیشه‌زارها و جنگل‌های شهرستان شوش و کرخه مخفی شده بودند.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز دوشنبه با تلاش نیروی‌های پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان شوش محل تردد سارقان شناسایی شد، افزود: سارقان به‌محض مشاهده مأموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که بلافاصله با هوشیاری و سرعت عمل مأموران یک نفر از سارقان در محل به هلاکت می‌رسد.

سرهنگ یاری زاده ادامه داد: دو سارق دیگر در حین فرار مورد اصابت گلوله پلیس قرار می‌گیرند که یکی از آنها دستگیر و سارق دیگر اقدام به سرقت خودروی شهروندی را کرده که پس از چند کیلومتر تعقیب و گریز از سوی پلیس دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش بیان کرد: یکی از سارقان که در حین فرار زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان نظام مافی به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید.

سرهنگ یاری زاده اظهار کرد: سه سارقان مسلح که در روز جاری از سوی پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات شهرستان شوش دستگیر و به هلاکت رسیدند از سارقان سابقه‌دار بوده که مدت‌ها باعث شده بود در محور اهواز به اندیمشک سرقت مسلحانه داشته و اقدام به ناامنی و شرارت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش گفت: از این سارقان مسلح جاده‌ای، ۲ سلاح جنگی با پنج تیغه خشاب، هفت گوشی تلفن همراه و خودروهای مسروقه کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶
    3 0
    درود بر پلیس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس