کد خبر 1438668
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
به گزارش مشرق، فواد ایزدی در صفحه مجازی خود نوشت: برایم جالب بود که پنج گل از شش گل امشب توسط آفریقایی‌تبارها زده شد. استعمار انگلیس اجداد این افراد را به بردگی گرفت و سرزمین‌هایشان را غارت کرد، و امروز نوادگان در تیم انگلیس با افتخار سرود ملی می‌خوانند و برای ارتقای جایگاه انگلیس تلاش می‌کنند.
استعمار انگلیس هنوز زنده است.

 استعمار انگلیس هنوز زنده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    11 3
    خیلی جالب
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      4 0
      اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    5 0
    روند بازی ها مون خیلی عبرت آموزه: اول کار)از بازی با اروگوئه و بردِ اروگوئه ی پرستاره(بارسلونا، رئال مادرید، لیورپول و...) و شادی بازیکنان تیممون بعد از گل زدن. دوم) به وجود آمدن جو غم در تیم و همدردی اشتباه با فریبکاران ماهواره دشمن و... و مساوی با تیم کم ستاره سنگال(بایرن مونیخ و...) . در نهایت سوم) باخت به ۲-۰ به تونس! و باخت ۶-۲ به انگلیس. درس و عبرت: اینکه قلیلی از سلبریتی ها و بازیکنان، فریب دروغ زنی دشمن به جمهوری اسلامی مظلوم رو خوردند و تسلیم غمناک شدن اجباری دشمن شدند و فریب همدردی با کشته سازی های دشمن رو خوردند با اینکه عاشق ایران اند و از دشمن متنفرند، نتیجه ش افت هست و توقف پیشرفت. رهبر واقعا دقیق فرمودند که دشمن، عصبانی از پیشرفت ماست و هدفش توقف پیشرفت ماست. از نظر دشمن، نقطه قوت و ضعف ایرانی ها حق‌طلبی و مظلوم‌نوازی است. با دروغ بستن به ایران، از این نقطه ضعف خواستند سواستفاده کنند. برعکس خیلی کشورها که کمتر مثل ایرانی ها حق‌طلب و مظلوم‌نوازند و تقریبا اعتراضی به بمب اتم و داعش و حمله به یمن و عراق و افغانستان و ... ندارند و حتی (انگلیس) سرود غیرملّی و دیکتاتورانه و ذلت بارشون رو هم میخونند! :) اما از اون طرف، مردم عزیز ایران (برعکس قلیلی از سلبریتی ها) فریب دشمن رو نخوردند و حضور بیش از ۱۰ میلیونی در ۱۳ آبان داشتند و در تجمع مامورای دشمن فریب نخوردند و شرکت نکردند و با حق‌طلبی و مظلوم‌نوازی شون، دشمن رو ذلیل کردند و زمین زدند و تحقیر کردند. شادی و امید و اعتماد نکردن مردم ایران به دشمن، و فریبِ دشمن رو نخوردن، پیروزی و پیشرفت برای ایران آورد و ذلتی کمنظیر برای دشمن. (البته خسته نباشید به بازیکنان فوتبال. امیدوارم عبرت و درس گرفته باشند قلیلی از سلبریتی ها و بازیکنانِ فریب خورده و عبرت و درس گرفته باشیم.) ما شادیم و امیدوار (با وجود غم بیش از ۱۰۰ شهید که دادیم) و فریب دشمنان ایران رو در دروغ بستن به جمهوری اسلامی و تحمیل غم و غصه رو نخوردیم به لطف خدا که منجر شد به پیروزی دست یابیم :)))
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    7 2
    برده‌داری نوینِ انگلیس.
  • ح IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    9 2
    آهای کسانی که برای برد انگلیس شادی کردید؟ مگر انگلیس موجب انقلاب 57 نشد؟ مگر bbc آیت الله نبود؟ چه شد؟ ما با جماعتی طرفیم که حتی توهم های خودش را هم باور ندارد!
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    3 14
    بسه دیگه ... اگر به جای انگلیس بازی ما با ژاپن بود و ۶ گل میخورویم بازهم این همه حرف و حدیث بود . بسه دیگه بازی را سیاسی نکنید
  • SE ۲۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    4 8
    میگن قافیه چو تنگ آید شاعر به جفنگ آید!
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    4 1
    چرا خبر توهین پرویز پرستویی و محسن کیایی و...به مهران رجبی را منتشر نمکنید نا ما بتونیم نظرمون را بهشون منتقل کنیم؟
  • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    7 2
    از عجایب روزگار، بی وطنها وطن دار شدن و سرود ملکه را می خوانند و وطن دارها آرزو دارن بی وطن بشن و سرود ملی را نمی خوانن.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 1
    تا وقتی خر هست خر سوار هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس