شنیده شدن صدای انفجار مهیب در شهر اشغالی «اللد»

مقرهای گروه های برانداز مسلح ضد ایرانی در اربیل اقلیم کردستان عراق و کرکوک با چندین موشک و پهپاد، بار دیگر هدف قرار گرفت.

به گزارش مشرق در «التون کوبری» حد فاصل دو استان اربیل و کرکوک دو پهپاد انتحاری و یک موشک، قلعه تجزیه طلبان مسلح ضد ایرانی موسوم به حزب «آزادی کردستان» را هدف قرار دادند.

برخی منابع عراقی می گویند ۴ موشک به این مقر اصابت کرده است.

همچنین گزارش هایی از حملات موشکی و پهپادی به مقرهای گروه های برانداز در «کویسنجق» و «دیگله» اربیل رسیده است.

تشکیلات موسوم به «مبارزه با تروریسم» اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که این حملات در التون کوبری، از سوی ایران انجام شده و مقر پاک (حزب آزاد کردستان) را هدف قرار داده اما تلفات و خسارات آن هنوز نامشخص است.

همزمان، سخنگوی نیروهای کرد تحت حمایت آمریکا در سوریه موسوم به «قسد» اعلام کرد، ترکیه دو پایگاه نیروهای قسد و ائتلاف بین المللی را در شمال الحسکه در شرق سوریه، زیر آتش گرفته است.

یکشنبه شب نیز، حملات موشکی و پهپادی به چند مقر در اربیل کردستان عراق از جمله در «کویسنجق» و منطقه «جیژنیکا» در نزدیکی شهر اربیل و نیز مقری در سلیمانیه صورت گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 23
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    20 0
    الحمدلله رب العالمین دم بچه ها گرم.بترکانید میکروب های خاعن.بزنیدشون اینها سرباز اسراییل هستن.
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    16 1
    فقط لطفاً با ترکیه هماهنگ بشید همزمان بزنید تا نتونن فرار کنن.
  • سعید IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    21 0
    احسنت همینه ،پر توان ادامه بدین
  • علی افصحی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    اساتید تروریست ها و آشوبگران ضدانقلاب ، یعنی سنتکام نیروهای تروریست آمریکایی مستقر در منطقه از حمله دیروز سپاه همیشه پیروز، ابراز نگرانی کرده و منافقانه سخن از آسیب دیدن مردم عادی سخن گفته بود و عمدا این نکته را نگفته بود که اتفاقا برای صیانت از مردم عادی، سپاه عزیز هشدار به مردم عادی اقلیم، کانون فتنه و تباهی، داده بود که از مقرات نروریست ها فاصله بگیرند امروز هم چون سنتکام تروریست حملات دیروز را محکوم کرده بود برای این که یقین کنند گفته های این تروریست های آمریکایی پشزی ارزش ندارد دوباره مناطق مستقر گروه های تروریست را در اقلیم زیر حمله موشکی و پهپادی گرفتیم. تا زمانی که تروریست ها خلع سلاح کامل و از منطقه خارج شونداین حملات ادامه خواهد یافت. سنتکام تروریست معلم تروریست ها بعدا نگویند که نگفته بودید.
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    0 0
    احسنت بر سپاه ایران اسلامی
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    18 0
    تجزیه طلبهابایدتاابدخفه شوند
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    16 0
    به امیدنابودی کامل دشمنان کشورعزیزایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس