کد خبر 1438756
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱
این درد کجا بریم...

حضور میلیون‌ها مردمِ عاشقِ انقلاب و خاک را در خیابان دیدند و باز هم به آتش‌بازی چند ده نفر در گوشه و کنار شهر دل خوش کردند.

به گزارش مشرق، محسن مهدیان طی یادداشتی در روزنامه همشهری نوشت:

مصی علی‌نژاد از ناتو خواسته است که به ایران حمله نظامی کند. تا اینجای ماجرای هیچ؛ روشن بود که اینها حتی به براندازی حکومت هم راضی نیستند و دنبال نابودی این خاک‌اند. به همین دلیل است که تجزیه کشور را دنبال می‌کنند. اما نکته تأسف برانگیز اینجاست که برخی کاربران داخلی برای این تقاضای شوم، جاهلانه سوت و کف می‌زنند.

واقعا چطور ممکن است؟ یعنی افرادی هستند که دریوزگی ناتو را می‌کنند تا قاتل جانشان شود؟ این بیماری مشترک در این جماعتِ اندک، اما پر سر و صدا نامش چیست؟ عمقش کجاست؟ ...

درباره چه کسانی حرف می‌زنیم؟ آنها که...

بعد از باخت ایران با پرچم انگلیس به خیابان آمدند و شادی کردند و رقصیدند...

حمله داعش به شاهچراغ را دیدند و اعترافش را شنیدند و باز هم گفتند: "کار خودشونه".

کیان را کنار دیگر شهدای امنیتی دیدند، اما حسابش را جدا کردند و گفتند کار جمهوری اسلامی است؛ بماند که برای باقی شهدا به هم تبریک گفتند.

از شنیدن دروغ لذت می‌برند و با حداقل 40 کشته‌سازی مضحک در رسانه‌های جاعل حس مظلومیت گرفتند.

پرچمی که هویت‌شان است، آتش زدنند و دورش کل کشیدند و پایکوبی کردند. با تجزیه‌طلبان همدلی کردند و برای‌شان سفره چیدند.

بدون وجدان درد، برای اوباش قداره‌کشی که حافظان امنیت را سلاخی کردند، هورا کشیدند...

پیوند اشرار و اوباش و اراذل جهانی و تروریست‌ها و جمیع خبائث عالم را علیه جمهوری اسلامی دیدند و باز برای این جرثومه‌های نجاست آغوش رایگان باز کردند.

دست آخر اینکه حضور میلیون‌ها مردمِ عاشقِ انقلاب و خاک را در خیابان دیدند و باز هم به آتش‌بازی چند ده نفر در گوشه و کنار شهر دل خوش کردند.

با دستکاری و شست‌وشوهای ذهنی آشنائی دارید؟ این همانست.

سال‌ها پیش در آمریکا بیش از 900 نفر در یک فرقه انحرافی، چنان مسخ شدند که با دستور رهبر سادیست و دیکتاتورشان یکجا خودکشی کردند.

مسخ چنین است.

اکثریت آن‌ها که این روزها دستگیر شدند می‌گویند با رسانه‌های اجتماعی هیپنوتیزم شدند و اراده‌شان از دست رفته است. جامعه شبکه‌ای شبیه کمپ‌های منافقین رابطه فرد با واقعیت را قطع می‌کند و چشم و گوش و قلب او را مشحون و مملو از اغوا و القاهای یک سویه رسانه‌ای می‌کند. این سطح از جنون چنان می‌کند که اساسا فرد برایش صدق و کذب اخبار مهم نیست و غوطه‌ور در یک خلسه رسانه‌ای، چنان دچار حیوان‌وارگی می‌شود که ممکن است دستش به خون پاکترین‌های روی زمین نیز آغشته شود.

اینهمه گفتیم و نوشتیم اما این‌ها مقصر نهایی نیستند؛ اصل حرف اینجاست.

آقایان مسئول متوجه‌ایم با ساده‌نگری و فهم ظاهرگرا از رسانه‌های جدید چه بلایی سر جامعه آوردیم؟ راهکارتان چیست؟ نشستن و نظاره آتش؟

پلتفرم محل زندگی واقعی است، نه صرفا یک پیام‌رسان مجازی؛ هیچ جای عالم اداره شهر و دیارشان - بخوانید ذهن‌ها- را به دشمن نمی‌سپارند؛ اما ما با خوش خیالی چنین می‌کنیم و ژست مردمی هم می‌گیریم. این درد کجا بریم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 20
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    2 1
    بله دیگه باید رای جمع کنن تا اون ولع کوفتی شون برای قدرت کمی فقط کمی فروکش کنه
    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 1
      از بورس هم بگو برامون
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    این درد هم درمان می شود، اندکی صبور باشید.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    1 0
    این که فضای مجازی بیشترین اثر را داشته شکی نیست ولی مشکلات فراوان اقتصادی هم در دوری مردم فراموش نکنیم
  • هموطن GB ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    5 2
    جناب مهدیان، بارها و بارها این درد را گوشزد کرده آید. شاید به جرات بتوان گفت الان ورود به بازپس گیری فضای مجازی کشور از اشغال دشمنان ایران زمین ( و نه فقط جمهوری اسلامی) از باز پس گیری گوشه آیی از خاک میهن واجب تر است. حتی شده از بودجه دفاعی، بهداشتی و آموزشی کشور زده شود و به ساماندهی، ایجاد و گسترش اینترنت ملی و پیام رسانه‌ای قدرتمند داخلی مصرف شود.
  • فرید امینی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    4 0
    در‌ود و هزاران درود بر مهدیان عزیز و این قلم روان و شیوا، بسیار عالی بود خدا خیرتان دهد الهی...
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    7 0
    اولین مساله امنیت ملی ایران ـــ پرورش جوانان توسط اسب تروآ ی آمریکا ــ فرمانده کل ارتش ؛ امیر موسوی: آمریکایی‌ها، ۱۰ سال پیش گفتند: سربازان ما در ایران؛ میلیون‌ها کاربر اینترنت ؛ هستند. اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. .پرورش یافتن نوجوانان ما توسط اسب تروآ ی آمریکا ؛ باید اولین مساله امنیت ملی ما قرار بگیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس