امیر حاتمی: نیروی هوایی ارتش آماده مقابله با تهدیدات احتمالی است

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش با تمام ظرفیت و همت انقلابی خود، تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار داده و خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی مهیا کرده است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش از مجموعه جهاد خودکفایی این نیرو بازدید کرد و در جریان آخرین اقدامات، پیشرفت‌ها و دستاوردهای متخصصان و دانشمندان این نیرو قرار گرفت.

امیر حاتمی در این بازدید، با تقدیر از تلاش‌های جهادی و انقلابی صورت گرفته در مجموعه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش، گفت: بدون تردید مسئولیت خطیر فرماندهان نیروی هوایی ارتش جهت حفظ آمادگی و ارتقاء توان رزمی در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه به مراتب سنگین‌تر از از گذشته خواهد بود.

وی افزود: آن چیزی که به وضوح در نیروی هوایی ارتش قابل مشاهده و درک بوده و باید مورد تجلیل و تقدیر قرار بگیرد، این است که این نیرو با تمام ظرفیت و همت انقلابی خود، تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار داده و خود را برای مقابله با هرگونه تهدیدات احتمالی مهیا کرده است.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش تقویت نیروی هوایی ارتش در حوزه‌های تجهیز، ارتقاء و بازآمادسازی را از اولویت‌های اصلی برشمرد و تصریح کرد: طرح‌های تحقیقاتی ارزشمند جهاد خودکفایی نیروی هوایی، نقش به‌سزا و تعیین‌کننده‌ای در تقویت حوزه رزم و ارتقاء قدرت بازدارندگی دفاعی دارد.

امیر حاتمی با اشاره به توجه، تأکید و توصیه‌های حکیمانه امامین انقلاب به ویژه فرمانده معظم کل قوا به حوزه جهاد خودکفایی نیروی هوایی ارتش، اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره به نقش و جایگاه بی‌بدیل جهاد خودکفایی در قدرتمند شدن نیروی هوایی ارتش تأکید و اهتمام داشته‌اند و همواره با رهنمودهای ارزنده خود از آن حمایت کرده‌‎اند.

وی تأکید کرد: با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دشمنان باور نداشتند کارکنان متخصص و مؤمن نیروی هوایی ارتش بتوانند در غیاب مستشاران خارجی فرآیند آماده به رزم نگه‌داشتن جنگنده‌های نیروی هوایی را بیش از شش ماه استمرار ببخشند، اما به کوری چشم دشمنان، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن تا امروز خار چشم دشمنان بوده است.

مشاور فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ارتش خاطرنشان کرد: همه فرماندهان نیروی هوایی و ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این باورند که امروز باید از تمامی ظرفیت‌های ملی، صنعت دفاعی و جهاد خودکفایی و شرکت‌های دانش‌بنیان، برای تقویت، تجهیز و ارتقاء قدرت هوایی کشور به‌ عنوان عنصر مؤثر در تأمین امنیت ملی بهره‌مند شد و اکنون این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس