نظام سلطه دستش را به سوی منافقین و سلطنت‌طلبان دراز کرده است

مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: نظام سلطه از سر عجز و استیصال دست استمداد خود را به سوی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان دراز کرد تا ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ امیر حاتمی مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش در جمع مدیران نهادها و دستگاه‌های کشوری، گفت: سوالی که این روزها به کرات از سوی دلسوزان نظام و انقلاب و آحاد ملت ایران اسلامی مطرح می‌شود، این است که علت این حجم عظیم از دشمنی و عداوت نظام استکبار با جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران اسلامی چیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها در فرمایشات خود به این سوال پاسخ دادند و تکیه مبنایی جمهوری اسلامی ایران بر شعار اساسی خود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را علت این دشمنی دانستند. بی‌شک عمده چالش نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران، تکیه ایران بر استقلال‌خواهی و عدم وابستگی است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به استقلال‌خواهی در ایران و دیگر کشورها تصریح کرد: هزینه استقلال‌خواهی برای کشورهای مختلف، متفاوت است. از آنجایی که ایران اسلامی از منظر موقعیت ژئوپلتیکی و جغرافیایی جز کشورهای دارای موقعیت راهبردی در منطقه غرب آسیاست، بی‌تردید این موقعیت دارای الزامات متفاوت در دورهای مختلف تاریخی بوده است.

وی اظهار داشت: در جنگ جهانی اول و دوم ایران با اعلام ضعیف‌ترین سیاست در قبال متجاوزان که همانا اعلام بی‌طرفی بود، توسط متجاوزین اشغال شد و هزینه‌های بسیاری از جمله کشته شدن میلیون‌ها انسان بی‌گناه به کشور ما تحمیل شد.

امیر سرتیپ حاتمی گفت: ایران در موقعیتی ژئوپلیتیکی است که هر رخداد سیاسی، نظامی و امنیتی به نوعی با جغرافیای ایران مرتبط می‌شود و از آنجایی که ایران پل ارتباط شرق به غرب و شمال به جنوب بوده و در معرض نقاط راهبردی بین‌المللی همچون تنگه هرمز، خلیج فارس و دریای عمان با ذخایر عظیم نفت و گاز که برای قدرت‌های بزرگ حائز اهمیت است، قرار گرفته و موقعیت ایران را در مقایسه با سایر کشورها متفاوت کرده است.

مشاور فرمانده کل قوا افزود: مهمترین مؤلفه‌های دیگر ایران اسلامی استقرار نظام مردم‌سالار دینی و جمهوری اسلامی با رهبری ولی فقیه‌ای حکیم، مدبر و تواناست که در نوع خود منحصر به‌فرد بوده و به لحاظ سیاسی به هیچ قدرتی در جهان وابستگی نداشته و استقلال و آزادی کشور را مدیون تلاش، مجاهدت و حمایت ملت و شهدای سرافراز خود می‌داند.

امیر سرتیپ حاتمی با تبیین دیدگاه راهبردی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) درباره پیچ تاریخی و دوره گذار، بیان کرد: جنگ‌های اخیر به‌ویژه منازعه اوکراین و روسیه، ظهور قدرت‌های جدیدی همچون چین و هند؛ مخاصمه آمریکا و چین، جنگ‌های منطقه‌ای، افول قدرت آمریکا در جهان و آغاز فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون، شکست داعش در عراق و سوریه و قدرتمند شدن ایران مصادیق دوره گذار و گذشتن از پیچ تاریخی است.

امیر سرتیپ حاتمی هزینه استقلال‌خواهی جمهوری اسلامی ایران در چنین شرایطی را بالا توصیف کرد و ادامه داد: جمهوری اسلامی با داشتن موقعیت راهبردی در منطقه، تنها زمانی می‌تواند استقلال، آزادی و جمهوریت خود را به معنای واقعی کلمه حفظ و حراست کند که قدرتمند شده و در عرصه تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش‌آفرینی کند.

مشاور فرمانده کل قوا در امور ارتش تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که نظام سلطه از هر ترفندی برای خدشه‌دار ساختن استقلال و وحدت ملی بهره برد تا آنجا که از سر عجز و استیصال، دست استمداد و یاری خود را به سوی بدنام‌ترین گروه تروریستی جهان یعنی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه طلبان دراز کرد تا بتواند از طریق این گروه‌های سرسپرده و وابسته، ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.

امیر سرتیپ حاتمی عرصه دفاع را یکی از موفق‌ترین عرصه‌های خودباوری، خود اتکایی و تحقق شعار «ما می‌توانیم» ذکر کرد و افزود: امروز برخلاف خواست دشمن و تحریم‌های ظالمانه در حوزه دفاع به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و این مسیر قدرتمند شدن و برتری یافتن می‌تواند در تمامی حوزه‌ها از جمله اقتصاد نیز تسری پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی در صدد القا ناکارآمدی و ناتوانی نظام اسلامی در تحقق شعارها و آرمان‌های خود است. دشمن در جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران، جنگ اقتصادی را به عنوان نخستین اولویت و محور دشمنی خود قرار داده تا از این طریق بتواند دستاوردهای بی‌نظیر نظام را زیر سوال ببرد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا تأکید کرد: تکلیف همه ارکان و مسئولان نظام اسلامی در این برهه از تاریخ، مقابله با راهبرد جنگ اقتصادی دشمن و تلاش در جهت تحقق تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی است.

امیر سرتیپ حاتمی تصریح کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و مردم پایه و مصون از تکان‌های سیاسی با واگذاری اقتصاد به مردم، افزایش بسترهای سرمایه‌گذاری، فراهم‌سازی امنیت لازم برای سرمایه‌گذاران، حمایت و دلگرم کردن سرمایه‌گذاران و تقویت بخش خصوصی محقق خواهد شد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا، افق و آینده نظام اسلامی را درخشان و پر فروغ دانست و گفت: سیاست نظام سلطه و به‌ویژه رژیم صهیونیستی بر علیه جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر رویکرد هزار خنجر شکست خورده و اعمال تحریم‌های اقتصادی، فشار حداکثری، ایجاد اختلاف ایران با کشورهای همسایه، ایران هراسی در سطح جهانی، تهدید به بمباران تأسیسات هسته‌ای، محدودسازی و توقف فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای، به حاشیه راندن ایران، ایجاد اختلاف داخلی و اختلاف در جهان اسلام و غیره همه با مقاومت و بصیرت ملت ایران شکست خورده و می‌بینیم که امروز ماهیت خود این رژیم اشغالگر با اعتراضات داخلی و اختلافات عمیق سیاسی با خطر جدی روبرو شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    4 1
    شما هم در حال تماشا کردن هستین، بزنید با خاک یکسان کنید مقر این مزدورهای بی شرف رو
    • US ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
      0 0
      حامیان داعش داخلی همان حامیان پزشک قاتل شهید عجمیان هستند که حکم قصاص پزشک قاتل را بر خلاف درخواست قصاص خانواده اش باطل کردند. لعنت و ننگ بر عاملان جلوگیری از قصاص پزشک قاتل عامل شهادت مظلومانه شهید عجمیان. دکتر ولایتی و پزشکیان باید بمردم اعلام کنند که موافق یا مخالف قصاص پزشک داعشی قاتل شهید عجمیان هستند و قوه قضائیه باید علت لغو قصاص پزشک قاتل با وجود درخواست خانواده اش را اعلام کند. اگر پزشکیان عامل لغو قصاص پزشک قاتل باشد باید برای مردم تبریز بابت انتخاب نماینده ای که قصاص قاتل داعشی را لغو کرده متاسف بود.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    3 2
    من وتوده عظیم مردمی هرگز جایگاهی برای منافقین وسلطنت طلبان بحساب نمیاورند آنها بدون آرا عمومی نمیتوانند دراین کشورجایگاهی داشته باشند با زور هم که نمیشود چون سبب دیکتاتوری ونهایتا مردم علیه آنها دست به هراقدامی خواهند زد بنابرین بعید میدانم کاری ازپیش ببرند غرب هم اعمال سلطه بر کشور ما را دراین احمقهای بیشعور می بینند پس بطور کلی ازغرب جدا شوید وهرغربی و منافقین را تو ایران مشاهده کردید تصورکنید یک حیوان وحشی است که بناست مردم را تکه پاره کند
  • NL ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 8
    تابحال هر اتفاقی رو مینداختن گردن اسرائیل و آل سعود! آل سعود که شد یکشبه کشور برادر پادشاهی عربستان سعودی! و با اسرائیل هم بنظر میاد وارد یه پروسه تنش زدائی شده باشن(به خلوت که میرون آن کار دگر کنن!) البته بیشتر از ترس بمباران تاسیسات اتمی!
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      0 0
      چقدرم خخخخخخخخ
  • US ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 8
    ‌کار نظام داخلی هم دشمن تراشی و تقویت دشمنان خارجی بوده، یعنی سیاست خارجی صفر
    • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
      3 0
      چرند نگومشکلات مسئولین دزدغیرشفاف تزمبارزه باغارتگران قاتل غارتگربین الملل جداست
  • US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    2 1
    زنده باد ارتش مظلوم ملت ایران، کور شوند دشمنان ارتش
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    3 8
    غربیها عن القریب هرآنچه درایران برای خود منافع می شمارند با رفتارهای نسنجیده ایی که ازخود نشان میدهند ازدست خواهند داد زیرا غرب مکانی امن برای انگشت شماری ازسیلی خوردگان ملت ایران شده است که هرگز بمنافع مردم توجه نکرده اند .تاریخ گواه است که هرگاه ملت رنج ومحنتها را تحمل میکردند بجای اینکه درجهت کاستن ازآلام آنهاتلاش کنند تمام تلاششان را کرده ومیکنند که درپناه غرب به یاوه گویی بپردازند .درواقع ترجیح میدادندکه منافع غرب بر منافع ملت مظلوم برتری داشته باشد. کدام عقل سلیمی است که این افراد را محرم بدست گرفتن ثروتهای ملی کشوربداند؟ براستی پرونده اینها را بازکنید ومشغول مطالعه شوید هیچ عملکرد مناسبی که مردم را خوشبین کرده باشد نمیتوانید بیابید آخه مردم که ازیک سوراخ دوبارگزیده نمیشوند پس تلاش آنها بیفایده است وبدانید که اگرغرب برای آنان دست تکان میدهد نه بخاطر علاقه مندی به آنان است. نخیر ؛آنها تصورمیکنند با وجود افراد انگشت شمار میتوانند برمقدرات کشورما تسلط پیدا کنند هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد مردم ازرشد عقلی بسیاربالایی برخوردارند وشکست چندماه گذشته آن مصادق بارز این استدلال است .به امید سربلندی ملت ایران وآرزوی سعادت وخوشبختی برای تکاتک هموطنان عزیزم، اعیادی را که درپیش رو داریم به همه آنها تبریک میگویم .
  • US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    12 1
    اسراییل برنامه غرب را بطرف اسراییل دوم یعنی کردها متمرکز کرده است. غرب که شامل اروپا هم هست در صدد برپایی اسراییل دوم هستند که باید این برنامه بکلی نابود شود.
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    1 0
    منافقین نجس وسلطنت طلبان بنجل آویزون درحال تیغ زدن ودوشیدن نظام سلطه شکست خورده وداغون هستند!!! این درست تره!
  • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
    0 1
    باز توهم زدین؟
  • US ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۸
    0 0
    ملت فدای ارتش ارتش فدای ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس