آسیایی‌ها گریه سیاه آلمان شدند/ میانگین عجیب وقت اضافه هر بازی!

تیم ملی فوتبال آلمان برای دومین دوره در جام های جهانی برابر نمایندگان آسیا تن به شکست داد.

به گزارش مشرق، بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که از روز ۲۹ آبان به میزبان قطر آغاز شده و تا روز ۲۷ آذر ادامه خواهد داشت، با اتفاقات ریز و درشتی همراه بوده است.

هر بازی بالای ۱۲ دقیقه وقت اضافه!

در ۸ بازی قبلی جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، مجموعا ۹۸ دقیقه وقت اضافه گرفته شده است؛ به طور متوسط ۱۲.۵ دقیقه در هر دیدار. شاید این موضوع پیش زمینه‌ای برای قانون جدید فیفا که مربوط به وقت مفید هر بازی است باشد. در صورت اجرایی شدن این قانون، فوتبال هم مانند فوتسال اوقات تلف شده ندارد و احتمالا شاهد ۲ تایم مفید ۳۰ دقیقه‌ای در هر نیمه خواهیم بود.

آسیایی ها گربه سیاه آلمان شدند!

تیم ملی فوتبال آلمان در اولین دیدر خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، باز هم از یک تیم آسیایی شکست خورد. ژرمن‌ها ۴ سال گذشته هم در دیدار آخر خود در مرحله گروهی از کره‌ی جنوبی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند تا در همان مرحله گروهی از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ کنار بروند. باید دید شکست آنها برابر یک تیم آسیایی، باز هم منجر به حذف این تیم مدعی قهرمانی خواهد شد یا نه.

لواندوفسکی ناکام بزرگ در ۶ پنالتی

با پنالتی‌ای که در بازی ژاپن و آلمان گرفته شد، در ۱۰ دیداری که برگزار شده، ۶ پنالتی توسط داوران گرفته شده است. از این ۶ پنالتی ۵ تا تبدیل به گل شده و تنها فوق ستاره لهستان یعنی لواندوفسکی موفق به گل کردن آن نشد تا تیمش پیروزی را با تساوی عوض کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    چرت نگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس