کد خبر 1439212
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
خودباوری عربستان، انگیزه‌بخش ساکا و دوستان

کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌اف‌سی) با اشاره به اظهارات ستاره ژاپن، به پیروزی دراماتیک این تیم مقابل آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم‌های آلمان و ژاپن دیروز در ورزشگاه خلیفه در هفته نخست رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در مرحله گروهی و از گروه پنجم با قضاوت ایوان بارتون از السالوادور به مصاف هم رفتند که در پایان ژاپن توانست با نتیجه دو بر یک ژرمن‌ها را از پیش رو برداشته و شگفتی‌ساز شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: پیروزی عربستان سعودی مقابل آرژانتین، انگیزه پیروزی شگفت‌انگیز ۲ بر یک ژاپن مقابل آلمان در بازی افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دوچندان کرد!

خودباوری عربستان، انگیزه‌بخش ساکا و دوستان

هیروکی ساکای، ستاره ژاپن درباره دیدار دیشب جمله قابل توجهی را به زبان و آورد و گفت: عربستان در دیدار مقابل آرژانتین، نمایش بسیار ارزشمندی برای ما به تصویر کشید. همگی به این فکر کردیم که اگر تنها بتوانیم اختلاف را روی یک گل نگه داریم، هیچ‌کس نمی‌داند بعد از آن چه اتفاقی ممکن است رخ دهد.

و اتفاقی که ساکا و ژاپن آن را متصور شده بودند، جامه حقیقت به تن کرد و سامورایی‌ها با شکست آلمان مدعی، دومین شگفتی جام را رقم زدند.

ژاپن در بازی آینده خود با کاستاریکا دیدار خواهد کرد. آلمان و اسپانیا دیگر تیم‌های گروه پنجم هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    0 0
    ما ایرانیها هم آنقدر "متواضعانه " سرگرم مدیریت جهانی و رتق و فتق مشکلات مردم جهان هستیم که در همه امور مثل تیم ملیمون شدیم چوب دوسر طلا !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس