دادستان همدان : انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق موتورسیکلت در همدان

دادستان همدان از انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق موتورسیکلت های بالای ۲۵۰ سی. سی خبر داد و گفت: این شبکه با بهره گیری از فضای مجازی، موتورسیکلت ها را به نقاط مختلف کشور ارسال می کردند.

به گزارش مشرق، حسن خانجانی موقر، با اعلام انهدام یک شبکه قاچاق موتورسیکلت در همدان گفت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) و در یک عملیات فنی و تخصصی سه نفر از متهمان اصلی این شبکه شناسایی و دستگیر و در نهایت هشت دستگاه موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی. سی کشف و ضبط شد.

وی در تشریح این خبر عنوان کرد: متهم اصلی به دنبال خرید قطعات موتورسیکلت ها از برخی کشورهای اروپایی، آن را توسط واسطه های خود از مسیر برخی کشورهای همسایه به روش های مختلف وارد کشور می کرد.

دادستان همدان افزود: این قطعات از بندر به واسطه خودروهای شوتی به کارگاهی در همدان انتقال داده می شد و متهم اصلی پس از سوار کردن قطعات روی یکدیگر با برندهای معروف، مشتریان موتورسیکلت های قاچاق را با بهره گیری از فضای مجازی جذب و پس از معامله، موتورسیکلت ها را به سراسر کشور ارسال می کرد.

خانجانی موقر همچنین گفت: در این عملیات پیچیده سه نفر دستگیر شدند و از منزل یکی از متهمان علاوه بر قطعات موتورسیکلت های قاچاق، مقدار قابل توجهی از انواع مشروبات الکلی صنعتی و دست ساز هم کشف و ضبط شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    آخه برادر من این چه کاریه؟؟اصولا جرم انگاری موتور سیکلت های سنگین امری اشتباه است چرا فکر می‌کنید با این خشم پنهان جمع شده میتوانید مسائل مملکت را حل کنید بذارید هيجانات خالی شود موتور سیکلت هم یکی از اين ابزارهای سالم است بخدا در هیچ کجای دنیا موتور سیکلت سواری با سی سی بالا جرم نیست یک تفریح سالم است
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    2 0
    به چه دلیل. مردم حتما باید موتورسیکلت های خارجی را به قیمت های افسانه ای و چند صد میلیونی مصرف کنند و ارزان نخرند تا مسئولین اجازه استفاده از آنها را بدهند ؟! و به چه دلیل چنین مسئولی یا مسئولانی مانع ورود موتورسیکلت ارزان تر به ایران شوند ؟!!!
  • محمدایوب IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    در فضای مجازی دائم این موتورها برای فروش عرضه میشود چرا دستگیر نمی شوند به راحتی می توان آنها را شناسایی و دستگیر کرد
  • بوالفضول IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    اگر چنین قاچاقچی ای می تواند با این کار خود. وسایل خارجی باکیفیت را. ارزانتر از سیستم دولتی به کشور وارد کند و در اختیار مصرف کننده بگذارد. باید دستش را بوسید و او را در راس مدیریت کشور که با این همه دنگ و فنگ. نمی توانند راحتی مردم را تامین کنند. گذاشت. و بازداشت و زندان. لایق مسئولین بی عرضه و خائنی ست که تنها هنرشان. تکیه زدن به صندلی های قدرت و ثروت و ریاست است !!!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    شبها 12 شب به بعد موتورسیکلتهای 2500 سی سی میان تو شهرها و می چرخند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس