شاهدی که کابوس غرب شد!/ دلیل اتهامات غربی‌ها در استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین چیست؟

یک افسر سابق اطلاعات ارتش آمریکا گفت: ناتو دست کم به مدت هشت سال پیش از آغاز جنگ اوکراین در حال آماده سازی نیروهای اوکراینی برای جنگ با روسیه بوده است.

به گزارش مشرق، اسکات ریتر، مامور سابق اطلاعات تفنگداران آمریکایی گفت: ناتو دست کم به مدت هشت سال در حال آماده سازی نیروهای اوکراینی علیه روسیه بوده است.

وی گفت: ناتو (با توافقات مینسک) در حال خرید زمان بود. خرید زمان برای چه کاری؟ برای قوی‌تر کردن اوکراین با آموزش‌های ناتو. ناتو در این کار تنها نبود بلکه آمریکا نیز درگیر این کار بود. آمریکا نیز در این اوضاع دخالت داشت. روشن است که تمام کشورهایی که روسیه را متهم به متجاوز بودن می‌کنند درواقع مرتکب جرم آغاز پیشدستانه جنگ علیه روسیه هستند. این چیزی است که در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ درباره اش فکر کردند.
وی در ادامه افزود: می‌دانید آمریکا یک مرکز آموزش در اوکراین احداث کرد و در آن پرسنل نظامی آمریکا با لاف زنی اعلام کردند که به مدت ۴۵ روز یک تیپ اوکراین را مطابق استانداردهای ناتو آموزش داده اند صرفا با این هدف که برای جنگ با روس‌ها آماده شوند. این از همان روز اول هدف آن‌ها بوده است. آنگلا مرکل دروغ گفت. امانوئل مکرون دروغ گفت. غرب دروغ گفت. دیگر نمی‌شود به آن‌ها اعتماد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خسرو IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    2 0
    14سال پیش تو نمایشگاه شین جن در چین ، شرکت کنندگان اوکراینی از احتمال حمله روس صحبت میکردند . نیم قرنه که داره سناریوهای این جنگ مدام بازنویسی میشه توسط غرب .
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 1
    روسیه هم مثل یک احمق لات در دام ناتو افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس