کد خبر 1440284
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
وحشت آمریکایی ها از ۲ ستاره تیم ملی ایران

از اردوی آمریکا در قطر خبر می رسد که سرمربی این تیم بیش از هر چیزی نگران آمادگی بالای دو ستاره ایرانی است.

به گزارش مشرق، در پایان مرحله اول بازی‌های گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ شش بازیکن خود را به عنوان مدعیان آقای گلی رقابت‌های امسال معرفی کردند.

ریچارلیسون (مهاجم تیم ملی برزیل)، اولیویه ژیرو (مهاجم تیم ملی فرانسه)، انر والنسیا (مهاجم تیم ملی اکوادور)، فران تورس (مهاجم تیم ملی اسپانیا)، بوکایو ساکا (مهاجم تیم ملی انگلیس) و مهدی طارمی (مهاجم تیم ملی ایران) بازیکنانی هستند که در پایان مرحله اول بازی‌های گروهی جام جهانی موفق به زدن ۲ گل برای تیم‌های خود شدند.

بیشتر بخوانید:

تخلف آمریکا محرز است؛ آیا فیفا برخورد می‌کند؟

به این ترتیب طارمی در کنار ۵ ستاره سرشناس جهان قرار گرفت تا برای رسیدن به کفش طلای این دوره از مسابقات تلاش کند. همین آمار دغدغه بزرگ گرگ برهالتر سرمربی یانکی هاست!

وحشت آمریکایی ها از ۲ ستاره تیم ملی ایران

رامین رضاییان در حالی روز جمعه در ترکیب تیم ملی توانست بدرخشد و گل دوم را وارد دروازه ولز کرد که تا پیش از بازگشت کارلوس کی‌روش هیچ امیدی به حضور در جام جهانی نداشت و تصور می‌شد که صادق محرمی و صالح حردانی گزینه‌های دراگان اسکوچیچ برای حضور در جام جهانی باشند و محرمی در جام جهانی ۲۰۲۲ جایگاه ثابتی در ترکیب ایران داشته باشد اما حضور کی‌روش همه معادلات را تغییر داد.

رضاییان در فاز دفاعی توانست در مقابل بازیکنانی مثل هری ویلسون، گرت بیل و البته دنیل جیمز ایستادگی کند و به آن‌ها اجازه خودنمایی نداد و با یک استارت برق‌آسا و سرعتی در دقایق پایانی بازی، روز رویایی‌اش را با گلزنی مقابل ولز تکمیل کرد تا بازیکنی که تصور نمی‌شد در فهرست ایران در جام جهانی حضور داشته باشد، حالا در نقش یک گلزن ایران را به یک‌قدمی صعود از مرحله گروهی برساند.

آمادگی بالای رامین رضاییان حتی می تواند کریستین پولیشیچ ستاره تیم ملی آمریکا را نیز تحت شعاع قرار دهد.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 0
    :)))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس