کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور تصویب شد

رئیس کمیسیون آموزش مجلس از تصویب کلیات طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور خبر داد و گفت: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، علیرضا منادی سفیدان در تشریح نشست عصر امروز (یکشنبه ۶ آذر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: در نشست امروز طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور در دستور کار مجلس قرار داشت که با حضور نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نشست امروز کلیات این طرح پس از بحث و بررسی با رأی موافق اعضا همراه شد و جزئیات آن در جلسات بعدی کمیسیون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اینکه آرامش فکری داوطلبان مخدوش نشود، عمده تغییرات در جزئیات این طرح، مربوط به سال‌های آینده خواهد بود که البته این موضوع نیز به رأی نمایندگان عضو کمیسیون و به جلسات آینده بستگی دارد.

وی تاکید کرد: آزمون ۱۴۰۲ طبق اطلاع رسانی صورت گرفته از سازمان سنجش برگزار خواهد شد و تغییرات اصلی در این طرح، برای آزمون سال‌های آینده اعمال خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    1 0
    باکنکورمقابله شودچون هزینه برای تست زنی ایجادمیکند وراه علم رابازنمیکندوباعث تحصیلات فئودالی میشودوقشرثروتمندمحصل میشود
  • انیتا IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    الان یعنی چی؟یعنی کنکور امسال تاثیر معدل قطعیه یانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس