کد خبر 1440754
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴
علی کریمی

علی کریمی تاکنون در مورد هیچ یک از دروغ‌هایش نه عذرخواهی کرده و نه واکنشی نشان داده است. این نشان می‌دهد او به جادوی دروغ اعتقاد دارد و آن را شیوه‌ای برای کارش می‌داند، نه آنکه سهواً دروغ بگوید.

به گزارش مشرق، کبری آسوپار فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: علی کریمی، فوتبالیستی که تا همین یک سال و نیم پیش می‌خواست ذیل نظام جمهوری اسلامی رئیس فدراسیون فوتبال شود و رأی نیاورد، حالا دو ماه است ژست لیدری اپوزیسیون گرفته و حتی اعضای تیم ملی فوتبال را سرزنش می‌کند که چرا علیرغم جنایات! جمهوری اسلامی، در تیم ملی بازی می‌کنند! همین اولین دروغ علی کریمی است؛ اگر جامعه فوتبال یک سال و نیم پیش به او رأی بیشتری داده بود، او رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران شده بود و احتمالاً اداهای مبارزاتی کنونی را هم نداشت و اکنون هم علنی از حضور تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی قطر دفاع می‌کرد.

وگرنه که جمهوری اسلامی شهریور ۱۴۰۱ با جمهوری اسلامی اسفند ۱۳۹۹ چه فرقی کرده است؟ اگر بحث ادعای کشتار مردم توسط نظام است که این ادعا در آبان ۹۸ و کلی وقایع قبلی دیگر هم موجود است، پس چرا علی کریمی تا وقتی که خودش بازی می‌کرد، همیشه ذیل پرچم جمهوری اسلامی، عضو تیم ملی بود و حتی تلاش کرد به ریاست فدراسیون فوتبال برسد و حالا یادش افتاده این تیم، ملی نیست؟ این تناقض رفتاری نشان‌گر دروغ بودن کل هویت سیاسی کنونی این فوتبالیست است.

علاوه بر این، اهل فوتبال سطح سواد و گفتار و رفتار علی کریمی را می‌دانند. او در زمین فوتبال هم اهل گقتگو نبود، سیلی به داور، درگیری با فوتبالیست‌ها و جدل در رسانه‌ها، معرف خوبی برای شخصیت فوتبالی اوست. همین باعث می‌شود افراد به این نتیجه برسند که آنچه در مجازی می‌نویسد، کار خودش نیست. او البته چند مورد کپی مطالب دیگران و منتشر کردن به نام خودش را هم دارد، اما علاوه بر آن روشن است که او توانایی چنین نوشتن‌هایی را ندارد. این مورد هم نشان می‌دهد او هویتی دروغین برای خود ساخته است و همپای لقب فوتبالی‌اش، یعنی جادوگر، دروغ‌ها را جادو می‌کند و به نام راست به خورد مخاطب کم اطلاع خود می‌دهد.

اما فقط هویت سیاسی او نیست که دروغ است. کریمی در مصداق‌های کوچک خبری هم دروغ می‌نویسد.

اول؛ ۲۹ آبان بود که کریمی فیلمی از چند نفر نظامی پشت تیربار منتشر کرد و مدعی کشتار مردم ایذه توسط نظام شد. فیلم مزبور یک هوای بارانی و زمین خیس را نشان می‌داد. جستجویی ساده نشان می‌داد این تصویر اردیبهشت ماه سال جاری یعنی ۵ ماه قبل از آغاز وقایع اخیر، در صفحات یک گروه تروریستی و تجزیه‌طلب منتشر شده است و علاوه بر این موضوع، مردم ایذه می‌دانند که هوای شهرشان در این روزها بارانی نیست. واقعیت اما این بود که فیلم مزبور یکی از رزمایش‌های بسیج در شمال کشور را به تصویر می‌کشید و کریمی می‌خواست با وردی دروغ آن را به عنوان حمله به مردم ایذه به مخاطبش غالب کند. اشتراک نظر او و تجزیه طلب‌ها در نحوه دروغگویی علیه جمهوری اسلامی هم قابل توجه است.

دوم؛ اول آذر علی کریمی تصویر کشته‌هایی کنار هم افتاده در خیابانی را منتشر کرد و روی آن نوشت: «اینجا نه سوریه است، نه غزه؛ اینجا جوانرود است. مردم بی گناهی که بدست مزدوران حکومتی جان خود را از دست می‌دهند.»
آن تصویر، سوریه و غزه نبود، ولی جوانرود هم نبود؛ بلکه کابل پایتخت افغانستان در انفجاری در سال ۲۰۱۶ یعنی ۶ سال پیش بود. کریمی نه روی توانایی خود در جادوگری که روی کم اطلاعی و سادگی مخاطب حساب باز کرده است.

سوم؛ دو روز پیش علی کریمی تصویری خون آلود از یک جوان منتشر کرد و مدعی شد او با دوشکا در جوانرود تیر خورده است. در حالی که علی حمیدوند صاحب عکس طبق قول خودش، از ساکنان روستای وراینه نهاوند در ۲۲ تیرماه امسال بر اثر تصادف در محور نهاوند به نورآباد متأسفانه پای خود را از دست می‌دهد و مجروحیت او ربطی به اتفاقات اخیر ندارد.

چهارم؛ نیمه آبان بود که علی کریمی تصویری از دو کودک فقیر منتشر کرد و با سوءاستفاده از مشکلات معیشتی مردم ، روی آن نوشت: «این مردم توی تمام زندگی حقشون خورده شده! حقشون گلوله نبود.» اما تصویر منتشر از سوی کریمی، مربوط به حدود ده سال پیش و کشور پاکستان بود! تصویری که روی مقاله‌ای در مورد کشتار مردم پاکستان توسط نیروهایی آمریکایی و در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود.

پنجم؛ یکی دو روز قبل از آن هم کریمی در استوری اینستاگرام خود فیلمی از دختری در حال رقص گذاشت و ادعا کرد این دختر رقاص نوه آیت‌الله مکارم شیرازی است. چند ساعت بعد، این شخص، با انتشار یک ویدیو هرگونه انتساب به آقای مکارم را رد کرد و با عصبانیت خواست این کار را تکرار نکنند. او حتی نام آیت‌الله مکارم را هم به درستی بلد نبود! او مربی بدنسازی و ساکن خارج کشور است و از قضا در صفحه شخصی‌اش در حمایت از اغتشاشات مطلب می‌گذارد، اما هدف دروغ‌های کریمی قرار گرفت.

علی کریمی تاکنون در مورد هیچ یک از دروغ‌هایش نه عذرخواهی کرده و نه واکنشی نشان داده است. این نشان می‌دهد او به جادوی دروغ اعتقاد دارد و آن را شیوه‌ای برای کارش می‌داند، نه آنکه سهواً دروغ بگوید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ح IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    14 2
    باید این ریاست فدراسیون فوتبال رو بهش می‌دادید الکی ببین به چه روزی انداختینش!! یعنی بی جنبه تر از این شیطان فقط ابلیسه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    15 2
    این بدبخت فرچه توالت هم نیست چه برسد به جادوگری....باباجان قیافه اش زشت وشبیه جادوگرهابود این اسم را گذاشتند شماها دیگه جو ندید مثل شهریار وسلطان وژنرال و این مزخرفات که جماعت بیسواد به هم دیگه گذاشته اند از قدیم به کچل هم میگفتند ذولفعلی
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 3
    بعضی ‌ها فاشیست بودند، حتی اگر خودشون هم خبر نداشتند ولی در این چند وقت شرارت و استبداد زیادی از اعماق وجودشون به بیرون فوران کرد. عامل ذبح انسانها، زنده سوزی بسیجی ها و هتک حرمت ناموس مردم شدند. عامل اختلاط نامحرم‌ها و بی‌حجابی و بی‌حیایی و فساد شدند و به جنگ خدا رفتند...
  • محمد امین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    11 3
    جناب کریمی روز حساب نزدیکه، بترس که باید پاسخگوی خیلی مسائل باشی.
  • پری مجرد 43 ساله IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 2
    لعنت خداوند بر علی کریمی وطن فروش لئیم بی شرف
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 1
    دروغ و خیانت جز ستونهای انسان است.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 1
    دروغ و خیانت از انسانیت نیست.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 2
    دروغگو دشمن خداست و از خدا می خواهیم به نحو مطلوب مجازاتش کند
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 2
    دیگر زمان استفاده از او در حال به سر آمدن است و بوی الرحمن اش توسط سرویس های جاسوسی میاید .... کاش بتواند فرار کند و تسلیم نیروهای ایران شود ....!
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    4 19
    علی کریمی سرور شماهاست دهنتون رو اب بکشید اسمش رو میارید ساندیسی های بی عقل
    • مجرد 43 ساله IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      9 2
      ساکت شو منافق رذل پلشت
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 2
      توچه خوب آمارساندیس روداری.کجامیری همیشه بهت ساندیس میرسه.آدرس بده ماهم بریم.دیوانه ،یکی که میره راهپیمایی وحمایت ازنظام ۵۰هزارخرج نمیکنه که ساندیس۱۰هزاری بحوره.این کارشمااحمقهاست که حالوحولشوعلی کریمی میکنه یقه چاک دادنش به شمامیرسه.
    • آشنا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      باز سگ علی کریمی منافق وطن فروش میآرزه به محمدبن اره عربستانی !!؟ بیچاره سرور امثال تو عربستانه یا منافقینی که وطنفروشی رو به حد غایت رسوندن
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    5 2
    خوبه یاد اوری کردی باید دهنمون رو اب بکشیم معمولا دهن رو موقعی اب می کشن که با چیزی نجس شده باشه ..اسم این کذابو ببری واقعا باید دهنمون رو بعدش اب بکشیم چون قطعا نجس شده😅🤣 ما ساندیس وطنی رو با افتخار میخوریم تو برو فکر خودت باش شیر بن سلمان رو می نوشی🤢به اون بدن نگاه کن تو از اون بدن شیر نوشیدی وطن فروش 🤮سرور ما علی ع واولاد پاک ومطهر ایشان هستن 🌸🌸🌸مردک دروغگوی وطن فروش وشیطان صفت ارزانی خودتون
  • محمد IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 2
    جادوگرمون، جادوگر شهر اوز بود :)
  • DE ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 2
    اب دریا از پوزه سگ نجس نمیشه فلاکت و بدبختی انتخاب این ملعون برای ادامه زندگیش تو این دنیاس بماند اخرت...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس