پرونده برنامه یازده فیلم نت

فیلم‌نت و موسسه گلرنگ به صورت هدفمندی فضای مدیایی را در اختیار یاغی فوتبالی قرار می‌دهد تا شخصیت رسانه‌ای او را ارتقاء دهد، یاغی که در نهایت صفحه اینستاگرام خود را به خبرنامه آشوب‌طلبان تبدیل کرد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - «علی‌کریمی» در دوران بازیگری‌اش در زمره بازیکنان ساختارشکن مستطیل سبز قرار داشت و در سال‌های اخیر خصیصه مرسوم میان برخی فوتبالیست‌های وطنی تحت عنوان «یاغی» گری را پس از پایان دوران فعالیت‌های فوتبالی‌اش همچنان حفظ کرد. او در سال ۱۳۹۳ وقتی از سمت دستیاری کی‌روش کناره‌گیری کرد، ناگهان تبدیل به مهمترین مخالف مربی تیم‌ملی شد.

در محافل فوتبالی بارها این موضوع مطرح شده که او با دستیاری کی‌روش اعتباری همسان با مربی پرتغالی را در تیم‌ملی جستجو می‌کرد. این فوتبالیست تازه بازنشسته تصور می‌کرد می‌تواند با همان روش «یاغی» گری سکاندار هدایت یک تیم مهم شود و تلقی او از حضور در مرتبه‌های بالاتر در دوران خروج از مستطیل سبز را شبیه دوران رشد صعودی خود در فوتبال می‌پنداشت.

او پس از مدتی سودای مربی‌گری یک تیم مهم را فراموش کرد و گزینه جاه‌طلبی مدیریتی در عرصه فوتبال را انتخاب کرد.

کاپیتان سابق تیم‌ پرسپولیس در حالیکه در مصاحبه اخیرش با مکس امینی اذعان می‌کند طی سال‌های اخیر قبل از آغاز آشوب‌های ۱۴۰۱ در کنار ورزش‌ مشغول به زندگی روزمره‌اش بوده از دوران بیش فعالی فوتبالی- رسانه‌ای و به زعم خودش «یاغی» ‌گری سخنی به زبان نمی‌آورد.

سیر فعالیت‌های او نشان می‌دهد پس از خداحافظی ناگهانی در تیرماه ۱۳۹۳ می‌توانست روند حرفه‌ای خود را در کسوت بازیکن برای مدتی ادامه دهد اما موقعیت او که با مفهوم «سندروم اعتراض مستمر» در محیط فوتبال تنیده شده، به علت بیش فعالی رسانه‌ای و اخذ تصمیمات سرکشانه خیلی زود به پایان رسید.

حمایت ویژه «فیلم نت» برای برندسازی از یک یاغی/ علی کریمی چگونه از مستطیل سبز به لیدری آشوب‌های ۱۴۰۱ رسید؟ +عکس

حضور محوری در برنامه فوتبالی «یازده» محصول فیلم‌نت

«جادوگر» سابق می‌توانست موقعیت موفقی مشابه دوران بازیگری‌اش را بیرون از مستطیل سبز کسب کند، اما به دلیل ادامه دادن روش‌های هیجانی ساختارشکنانه‌ گذشته‌اش نتوانست در میان فوتبالی‌ها چهره‌ای معتمد تلقی شود.

او بارها به دلیل رفتارهای غیرمتعارف در مقام بازیگر و کمک‌مربی از تیم‌های مختلف کنار گذاشته شد. ادامه فعالیت‌ در بیرون از مستطیل سبز مستلزم تشخیص متفاوت با دوران بازیگری‌ در میادین فوتبال است و بازیکن سابق بایرن مونیخ تحلیلی صحیحی از این تغییر نداشت.

اما مخالف‌خوانی پس از بازنشستگی موقعیت او را به عنوان یک چهره‌ آلترنانیو حفظ کرد و او مهره‌ موثری برای رسانه‌های ورزشی بود که در حوزه فوتبال سیاست‌های سهم‌خواهانه خود را دنبال می‌کردند.

او دو هدف را پس از دوران بازیگری‌اش جستجو می‌کرد، نخست به عنوان یکی از مدیران تیم‌های ورزشی جایگاهی کسب کند یا اینکه بتواند در عرصه کلان مدیریت ورزشی به مرتبه‌ای همچون ریاست فدراسیون فوتبال دست یابد.

بیشتر بخوانید:

خداداد: علی کریمی شانسی برای ریاست فوتبال ندارد

او در مصاحبه اخیرش از کلید واژه زندگی «نرمال» استفاده می‌کند در حالیکه هیچ شاخصه‌ رفتاری طبیعی را طی این سال‌ها از خودش به نمایش نگذاشت که نشان دهد در حال تلاش برای یک زیست ورزشی حرفه‌ای و متعادل است.

در همین مصاحبه‌ اخیرش یکی از دلایل هدایتگری آشوب‌طلبان را مشکلات معیشتی مردم را توصیف می‌کند، در حالیکه افکار عمومی او را با یک زندگی سوپر لاکچری و داشتن منابع متعدد درآمد به یادمی‌آورند و همدردی با مشکلات معیشتی مردم شوخی بزرگی به نظر می‌رسد.

حمایت ویژه «فیلم نت» برای برندسازی از یک یاغی/ علی کریمی چگونه از مستطیل سبز به لیدری آشوب‌های ۱۴۰۱ رسید؟ +عکس

شماره ۸ سابق بایرن مونیخ در ادامه اذعان می‌کند هیچگاه فعال و کنش‌گر سیاسی نبوده اما اظهارنظرها و رویکردهای ساختارشکنانه‌اش در گذشته خلاف این ادعا را اثبات می‌کند.

آمال فوتبالی او پس از بازنشستگی محقق نشد و البته یکی از ترفندهای رسانه‌ای برای حفظ موقعیت اعتراضی این بازیکن ایجاد زمینه‌های اقتصادی بود.

«علی‌کریمی» یکی از ستاره‌های اقتصادی موسسه گلرنگ است، این هولدینگ بزرگ اقتصادی که مالک بخشی اعظمی از سهام پلت‌فرم «فیلم‌نت» است، با ساخت برنامه‌ای نظیر یازده تلاش می‌کند ضمن بهره‌مندی اقتصادی دوسویه، موقعیت او را در حوزه فوتبال بازیابی و زمینه‌ هدف بازیکن سابق «فتح‌تهران» را تسهیل کند.

حمایت ویژه «فیلم نت» برای برندسازی از یک یاغی/ علی کریمی چگونه از مستطیل سبز به لیدری آشوب‌های ۱۴۰۱ رسید؟ +عکس
تبلیغ محصولات آرایشی - بهداشتی علی کریمی در ابتدای برنامه یازده محصول فیلم‌نت

«فیلم‌نت» و برنامه یازده با چه اهدافی تولید شدند؟

جادوگر سابق پیش از آنکه از یک «یاغی» فوتبالی تبدیل به یک یاغی آشوب‌طلب شود، در محور یک برنامه تحلیلی - گفتمانی با حمایت گسترده مالی- اقتصادی و بسیار گران هولدینگ گلرنگ و سامانه «فیلم‌نت» مخالف‌خوانی سیاسی خود را با چاشنی انتقاد از ساختار فوتبالی آغاز کرد.

«فیلم‌نت» و برنامه «یازده» از چندجنبه موقعیت اعتراضی این بازیکن را تبیین می‌کند. پلن A برنامه برای شیوه ریکاوری موقعیت بازیکن سابق پرسپولیس چیدمان سناریویی اعتراضی، بر اساس مشی این بازیکن و دعوت از نظرات هم‌ارز او در این برنامه است. اهداف کاملا مشخص است، این برنامه با محوریت بازیکن سابق استیل‌آذین ساختار فوتبالی را با چالش‌های جدی مواجه کند تا بازنشسته‌های مستطیل سبز نقش پررنگ‌تری در ان ایفا کنند.

تاک شوء ورزشی «یازده» با اجرای خداداد عزیزی و حضور علی کریمی، مجتبی جباری، آندرانیک تیموریان، اشپیتیم آرفی برنامه‌ای ظاهرا تخصصی در حوزه فوتبال است، اما زمانی که چند قسمت از برنامه گذشت، می‌توان به این تحلیل رسید که مهمترین ویژگی این برنامه میدان‌داری سیاسی بازیکن سابق «شالکه ۰۴ » برای ایجاد نشر معترضه‌های ظاهرا ساختاری او در حوزه فوتبال است.

اعتراض به حضور مدیران غیرفوتبالی که در گذشته اغلب عضو نیروهای نظامی و انتظامی بوده‌اند

این معترض گاهی از چارچوب‌های معمول فوتبالی خارج و زمینه‌های سیاسی آن هویدا می‌شود. «یازده» با یک تنظیم‌گری دقیق روی محور گفتمان فوتبالی خود حرکت می‌کند تا متهم به سیاسی کاری نشود.

عضو سابق تیم‌ملی در آیتم‌های گفتمانی این مجموعه حضوری محوری دارد و با توجه به رخدادهای اخیر می‌توان دریافت که این برنامه به صورت هدفمند طرح مواضع رادیکال و طرح انتقادات سخت ساختاری را برای او فراهم آورده و به همین دلیل او در اغلب آیتم‌های این برنامه در محور گفت‌وگوها حضور دارد.

حمایت ویژه «فیلم نت» برای برندسازی از یک یاغی/ علی کریمی چگونه از مستطیل سبز به لیدری آشوب‌های ۱۴۰۱ رسید؟ +عکس

برنامه‌یازده چه محورهایی را برای ضریب دادن به گفتمان کریمی دنبال می‌کرد؟

این مجموعه برنامه گفت‌وگو محور ورزشی با تبلیغ محصولات علی‌کریمی آغاز می‌شود و با ترفندهای نمایشی می‌خواهد برای علی‌کریمی تشخصی در حوزه ورزش خلق کند.

چگونگی این پروژه تطهیر و میزانسن آن بسیار اهمیت دارد. خداداد عزیزی در مقام یک مجری بازار "مباحث هدف" این برنامه را داغ می‌کند، کریمی با طرح مباحث عریان‌تر این گفتمان انتقادی را شعله‌ور می‌کند و مجتبی جباری تشخص گفتمانی را چاشنی مباحث کریمی می‌کند، چون لحن و ادبیات کریمی واجد تشخص گفتمانی نیست.

شماره هفت - انتقام شخصی از کارلوس کیروش

کریمی حتی در شیوه بیان مباحث، فاقد شخصیت مشابه جباری است و موضوعات انتقادی‌اش را با لحن و ادبیاتی عامه پسندانه و گاهی لمپنی مطرح می‌کند. این الگو صرفا جهت تشخص سازی برای «شماره ۸» سابق پرسپولیس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سه قسمت نخست مجموعه «یازده» از حیث محتوا بر اساس یک سناریوی طراحی شده پیش می‌رود، این سه قسمت صرفا برای معرفی و روندهای این برنامه ساخته شده، اما در همان قسمت نخست «مارادونای آسیا» تمام قد از کارنامه اسکوچیچ مربی سابق تیم‌ملی حمایت کرده تا تخریب دوران کیروش را کلید بزند.

سناریوی شماره یک- تطهیر علی کریمی و عذرخواهی بابت رفتارهای خارج از عرف ورزشی توسط این بازیکن سابق

گرداننده خبرنامه آشوب‌های اخیر در میادین فوتبال مشهور به واکنش‌های عصبی و رفتارهای بسیار تند و خارج از عرف است. یازده در فرآیند تطهیر و ایجاد تشخص تصویر معروفی از او را نشان می‌دهد که او در حال ضربه زدن به ساک پزشکی روی نیمکت ذخیره‌هاست.

این تصویر نمادین متعلق به جام‌جهانی ۲۰۰۶ است و نمادی از رفتارهای خارج از عرف بازیکن سابق تیم‌ملی است. مجموعه «یازده» هدفمند برای کریمی می‌خواهد تشخص بسازد و کاراکتر او را از بازیکنی با ادبیات «گود شهرزاد» به تئوریسینی شبیه مجید جلالی تبدیل کند، کریمی با نمایش این عکس در آیتمی ویژه در قسمت نخست از مردم عذرخواهی می‌کند تا با چهره‌ای تازه وارد کارزاری لمپنی و البته کارگردانی شده وارد شود.

در قسمت‌های بعدی کریمی نابسامانی‌های فوتبالی را در گفت‌وگو با مجتبی جباری در میان می‌گذارد تا سناریو این برنامه با طرح بدهکار شدن باشگاه‌ها با استخدام بازیکنان خارجی نه چندان ضروری ادامه پیدا کند و در نهایت عملکرد مدیران فوتبالی سال‌های اخیر را با چالش‌های جدی مواجه کند.

سناریو مجموعه تاک‌شوء یازده بر اساس مطالبات ساختارشکنانه «شماره ۸» برنامه مدون "مدیریت فوتبال‌ توسط فوتبالی‌ها" را دنبال می‌کند.

بخشی از برنامه یازده با بازیگری علی کریمی برای انتقاد به تنظیم‌گری در حوزه مدیریتی و حضور فوتبالی‌های در راس دو باشگاه محبوب می‌پردازد

با توجه به اینکه علی‌کریمی وارد بازی پرخشونت آشوب‌های ۱۴۰۱ شد برخی از اهداف این سناریو «اداره فوتبال توسط فوتبالی‌ها» در صورت تحقق از منظر امنیت ملی، فوق العاده خطرناک به نظر می‌رسد.

بازیکن سابق تراکتورسازی به نکته بسیار حساسی در ویدئوی بالا برنامه اشاره می‌کند که میزان طرفداران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در سایرهای شهرهای ایران بسیار زیاد است و اگر فردی با کنش‌های نامتعادل او ناگهان هدایت و مدیریت باشگاه‌های محبوب را در دست می‌گرفت، با توجه به آشوب‌های اخیر این احتمال بسیار وجود داشت که او از ظرفیت هر دو باشگاه برای قشون‌کشی خیابانی استفاده کند.

تبیین سناریوی شماره سوم برنامه یازده جهت انتقاد به عدم حضور فوتبالی‌های در راس دو باشگاه محبوب

ویدئوی بالای نشان می‌دهد دست‌اندرکاران این برنامه از پاس گل «جادوگر سابق» برای خلق یک گفتمان خطرناک بهره‌برداری می‌کنند. القاء مدیریت فوتبال باشگاهی و ملی توسط فوتبالی‌ها اگر محقق شود، عملا زمینه یک فضای ملتهب سیاسی - اجتماعی را فراهم خواهد کرد.

لذا این برنامه علی رغم ظاهر فوتبالی مقاصد بسیار غیرمتعارف سیاسی‌اش را برای تصرف فضاهای مدیریتی را توسط فوتبالی‌ها دنبال می‌کند.

شماره ۶ -سناریوی یاغی‌ سازی فوتبالی با روش ایستادگی سیاسی

یاغی سازی خطرناک در فوتبال

پروژه «یاغی» بودن در فوتبال یکی از بحث‌های مهم این مجموعه با دعوت علیرضا نیکبخت واحدی و رضا عنایتی شکل می‌گیرد.

نمونه اجراکننده سناریوی جادوگر برای یاغی شدن در حوزه فوتبال و بهره‌برداری سیاسی از آن هم اکنون مشغول مسافرکشی در ایالات متحده است.

حمایت ویژه «فیلم نت» برای برندسازی از یک یاغی/ علی کریمی چگونه از مستطیل سبز به لیدری آشوب‌های ۱۴۰۱ رسید؟ +عکس
هاکان شوکور در سرزمین فرشتگان و مهد آزادی مشغول مسافرکشی است

«هاکان شوکور» بازیکن سرشناس اهل این کشور یکی از چهره‌های ورزشی و فوق العاده محبوبی بود که در کودتای نافرجام ۲۰۱۶ علیه اردوغان مشارکت کرد و تاثیر فراوانی در تبلیغات این کودتا داشت. این بازیگر الگوی بسیاری ای فوتبالی‌هایی است که امروز تلاش می‌کنند با اظهارنظرهای سیاسی در فضای مجازی خودنمایی کنند.

جادوگر در دوران پسا بازیگری‌اش نتوانست در عرصه مدیر شدن در سطوح عالی فوتبال نقشی ایفا کند و در قالب مجموعه یازده، حامیان اقتصادی بازیکن سابق الاهلی تصور می‌کنند می‌توانند با ضریب‌دهی رسانه‌ای در شکلی متمایز از اعتراض غیرهدفمند، موقعیت او را ارتقا دهند.

یکی از مباحثی که کریمی با شیطنت در گفت‌وگو با آندرانیک تیموریان در آیتمی خاص در مورد حذف تیم آرارات و اقلیت‌های مذهبی از صحنه فوتبال ایران است گفت‌وگو می‌کند. روایتی که لبریز از شطینت سیاسی است. طرح مسئله مثل استخوانی لای زخم استد و «قسمت هفتم» یازده بدون اصرار و بررسی ابعاد این مسئله به پاسخ‌های تیموریان بسنده می‌کند اما در آن سوی گفت‌وگو شماره ۸ سابق پرسپولیس به اهداف گفتمانی خود دست پیدا می‌کند.

فیلم‌نت و هولدینگ گلرنگ به صورت هدفمندی فضای مدیایی را در اختیار یاغی فوتبالی قرار می‌دهند تا او هویتش را بازیابی کند و در دوران بازنشستگی علی‌رغم نداشتن فعالیت‌ فوتبالی همچنان مطرح بماند و در آخرین برگ کتاب «جادوگر»، صفحه اینستاگرامش به خبرنامه آشوب‌ها تبدیل شود؟

آیا باید بپذیریم حمایت مدیایی-اقتصادی این پلت‌فرم از گرداننده خبرنامه فعلی آشوب‌ها هدفمند نبوده است؟ کریمی در دوران پسافوتبالی‌اش هر چقدر از مستطیل سبز فاصله گرفت، یاغی‌تر شد و انفجار سیاسی حتی پیش از اتفاقات شهریور و مهرماه امسال قابل حدس بود.

مشرق در گزارش دیگری به صورت خاص به چگونگی روندها، اتصالات و حمایت هولدینگ گلرنگ پس از فعال شدن آشوب‌ها پرده برخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 125
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 28
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    لعنت بر کریمی
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      ادب هم خوب چيزيه
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      لعنت بر ۱۶:۵۲ حامی یزید ملعون کریمی
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      وقتی به ی بیسواد فاقد تحلیل درست بهایی بیشتر از ی استاد دانشگاه بدی یابو ورش میداره فک میکنه عقل کله و دیگران نمی فهمند نتیجه ش اینه که در دام دشمنان وطنش می افته و در کشته شدن هموطنانش اعم از مخالف و موافق سهیمه واقعا خدا لعنتش کنه این موجود زبون نفهم را
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      دم کریمی گرم بزن تار ومارشون کن.ههههه
    • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      پلت فرم ها به خانه تکانی اساسی نیاز دارند .این حجم از برنامه ریزی برای تخریب کشور جای بسی تامل دارد باید تروریسم های فرهنگی را مجازات سنگین تری نمود .
    • US ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      93 41
      لعنت
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      در باطل بودن ضدانقلاب و براندازان و معترضان و طرفداران یزید کریمی همین بس که از پوچی به لایک تقلبی روی میارن. همین برای صاحبان عقل بسه
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      نبردی همه جانبه رابا وطتن فوخته های خوددرگیرشاهدیم
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      نکنه شماها که دستور به آدمکشی و قتل و غارت میدید با ادبید؟ آره... تاریخ پرروهای وقیحی مثل شما، کم دیده به خودش... شماها دیگه آخرشید و از خوبی این نظام هم سوء استفاده کرده اید. وگرنه هرجای دنیا بود، دو گلوله حرومتون می کردند. راهزنان تاریخ...
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      آقای با ادب که داری لعنت بر علی کریمی رو بی ادبی میدونی، هرکسی مقابل دین ما، پیشوای ما و کشور ما بایسته الفاظ رکیک مثل اونا بکار نمی بریم ولی لعنت میکنیم، مثل زیارت عاشورا با صد لعنت دشمنان دین خدا رو لعنت میکنیم، لعنت بر علی کریمی
    • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      82 1
      لعنت
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      61 1
      ۱۶:۵۲ میمون یزید احترام داره؟! کریمی با دفاعش از یزید ملعون، از میمون یزید هم پست‌تره. میمون یزید هم از یزید دفاع نکرد!
    • پِدی حرفِ دلِ۷۰میلیون😠😡🤬 DE ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      2 18
      خداازت نگذره
    • علی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      20 5
      ملعون ادب خوب چیزیه؟!!!!!! قاتل چی اونم خوب چیزیه؟ این مرد قاتله تو هم شریک جرمی. قاتلای مودب. حال همه رو بهم زدین
    • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      36 0
      مین لعنت یزیده کریمی و دایی و حرملیه ( به ترکی یعنی هزار لعنت بر یزید و کریمی و دایی و حرمله)
    • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      8 0
      چرا کیلویی مثبت میدین؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!هههههه
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      9 0
      هههههههه
    • CA ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      1 0
      مشرق واقعا فکر میکنی مثلا این مثبت و منفی های فله‌ای نشون میده مخاطب زیاد داری؟ اینها در کمپ آلبانی گله‌ای نشستن هی مرورگرهاشون رو پاک میکنن و تا دلت بخواد رأی میدن. یعنی پیرپاتال‌های بیکار و بیعار کمپ آلبانی تمام روز کارشون اینه. روشتون رو عوض کنید.نذارید این الدنگها وبسایت مشرق رو محل تبلیغات ضد ایران قرار بدن.
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    87 36
    کریمی عروسک خیمه شب بازی است منتها با چوب و نخ و گرداننده نا مرئی که باید اونها رو پیدا کرد و به مردم شناسوند
  • علیرضا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    66 33
    عکس این ...از روی سایت بردارید
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    62 34
    متاسفانه رسانه های جمهوری اسلامی ده ها سال از علی کریمی و علی دایی و..اسطوره ساخت و بزرگنمایی کرد . عاقل این بزرگنمایی کاذب را ببینید.!
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    54 16
    قبل از شروع آشوب ها از کریمی و دایی به شکل گسترده در تبلیغات شهری و شبکه های اینترنتی استفاده شد، که نشان از برنامه ریزی برای مشروعیت بصری این اوباش داشت، همچنین دایی به یکباره تبدیل به ژان والژان شد و شروع به آزاد کردن زندانی ها کرد، نهاد های اطلاعاتی حتما باید ورود کنند
  • احمدی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    53 24
    در دنیای که زشت ترین اعمال توسط ظالمبن کافر ستمکار رسماً قانونی شده و نیز سایر زشت ترین کار ها زیبا نمایش وترویج می گردد فرد بی درد و بی وطن همنشین با سگ را نیز صالح عالم تصویر کنند عجییب نیست / مرگ نفرین بر شاطینی که سرزمینم را هدف آشوب و خراب کاری قرار داده اند
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    49 25
    ازسگ پستتری نوکر آلسعود وصحیون خداوندنابوددت کند بیشرف وطنفروش خائن
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    12 17
    هر کی هر غلطی بخواد میکنه
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      29 21
      و دشمن قبل از فتنه، قشنگ این فرهنگ رو شناسایی کرده که چارتا بچه رو فرستاده جلو. وقتی مثل ماست عمل کنی بچه هم بر تو مسلط میشه
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    35 21
    در فرهنگ جهانی ، مردم جادوگران را اشخاصی بد جنس ، بد اخلاق ، فریبکار و و و تلقی میکنند. البته بنده هیچگاه نسبت به بازیکنی تا این حد مغرور و متکبر و خودخواه نظر مساعدی نداشته ام ولی منتظر بودم روزی ذات پلیدش رو رونمایی کنه که کرد و خودش رو برای همیشه منفور جامعه کرد .
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      46 20
      درمورد متکبربودنشون باهاتون موافقم این قدر متکبر واز خود راضیه که برای هم غذا شدن با طرفداراش ازشون پول می‌گرفت.
  • رامین IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    27 14
    من گیج شدم ، یعنی چی ؟ خداداد ، علی کریمی ، فیلم نت ، برنامه و .... ؟؟؟؟؟ این برنامه کجا ضبط میشه ؟ کجا تهیه میشه ؟ کیی کی و کجا اینها دور هم نشستند ؟ چرا پخش میشه ؟!!!
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      46 18
      قبلا ضبط شده. اما وقتی خطر دستگیری کریمی رو حس کردن داره پخش میشه! قشنگ میذاریم یه مسئله امنیتی بشه بعد برخورد می‌کنیم. برخوردمون هم از جنس برخورد نکردنه. همش حرف و نظر
  • نادر IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    23 42
    منصفانه بخواهیم حرف بزنیم علی کریمی سرش تو زندگیش بود بخاطر یه پست نزری اونقدر بهش حمله و توهین کردید ک شد ضد نظام
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      39 16
      الان این منصفانه بود که به خاطر نذری دشمن جمهوری اسلامی و مردم شده؟! خب یه نذری بهش میدادی این همه آدم نکشه! ببند ابله بهترین جوابیه که برای شماها ساخته شده
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    41 20
    این آشغال عقده ای با لحن کثیف و طلبکارانه اش باید دماغش به خاک مالیده شود، باز هم خدا رو شکر از ایران رفت
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    32 17
    اتفاقاتی داره در بخش های حساس کشور می‌افته که تقریباً احتمال وجود عناصر نفوذی را به ۱۰۰٪ می رسونه!!! در نیروی انتظامی، در قوه قضائیه، در شورای عالی امنیت ملی( سابقه عامل نفوذی چون مسعود کشمیری رو هم داره!) در صدا و سیما و جاهای دیگه. یعنی اتفاقاتی داره می‌افته که هیچ دلیل منطقی و عقلایی بجز حضور و وجود عناصر نفوذی نداره! وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه باید این عزیزان به جد دنبال این عوامل باشند. تا دیر نشده اینها رو یافته و تصفیه کنید. والا خدا رحم کنه!!!
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    50 27
    یزید کریمی به دلیل تبلیغ حمله به مأموران امنیتی محارب، به دلیل دروغ‌پردازی علیه نظام اسلامی و فریب مردم جهت براندازی مفسد فی‌الارض، و به دلیل توهین به مقام بزرگ و نورانی حضرت امام حسین بن علی علیه‌السلام، مرتد است. وظیفه نهادهای انتظامی و امنیتی بوده که پرونده مکتوب این ملعون رو به وزارت ارشاد جهت ممنوع‌التصویری و دادستانی جهت رسیدگی قضایی تحویل می‌دادند. اما به جز تحلیل و تحلیل و حرف چیزی نمی‌بینیم. بیش از این حرف اضافه و کشک است.
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      26 29
      ضمنا این وضعیت تحلیل و تحلیل و حرف، جز به معنای نفوذ و خیانت نیست که فراموش شد نوشته شود. سازمان حراست کل کشور و دانشگاه‌ها خصوصا حراست دانشگاه‌ها فراموش نشود‌ (که می‌شود)
  • عبدالله IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    45 35
    شما رسانه ها چرا اسم ایشونو گنده می کنید. اگه ایشون در فوتبال جادوگره بسیاری از فوتبالیستهای مطرح دنیا رو چی باید بنامیم که ایشون به گرد پاشون هم نمیرسه.؟! ایشون یک شخص فاسد و مغرور سگ باز و بی حیا است.
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    44 31
    ترکیه اومد کودتا بشه چه کار کرد که کودتا که تموم شد، بو و رنگش هم تموم شد. آمریکا که تو همون خیابون دادگاه رو برگزار میکنه. فرانسه، چین و ... . آلمان پیشگیرانه اعضای براندازی رو جمع کرد. سؤالی که مسئولین امنیتی به ویژه اون عزیز شیر پاک خورده‌ای که مماشات و بچه‌هامونن بچه هامونن رو جا انداخت و بالاخص شورای بسیار عالی امنیت ملی پاسخ بدن به مدل جدیدی در برخورد با براندازی دست یافتن که دنیا از درکش عاجز مونده! ثبت کنید که اختراعتون دزدیده نشه! جدا باید جواب بده. نشد اون دنیا
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      16 7
      طرف هیچ کدوم اونها ، کودک و دختر و زن نبوده . موصوع هیچ کدوم از اونها یک روسری نبوده .
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      24 12
      ۱۹:۰۷ طرف همه اونا، زن و مرد و دختر و پسر برانداز بودن. چون براندازی جنسیت نداره نادان. دختر و پسر بودن هم موجب تفاوت در عمل و مجازات عمل نمیشه. ثالثا، الان هم کودک طرف کسی نیست البته عقل ضدانقلاب از کودک هم کم‌تره. در مورد روسری، تکلیفو مشخص کنید مسئله تورمه یا روسروی دروغ‌گوها؟! برای یه تیکه روسری اگر حق دارید مملکت رو به هم بریزید، طرف مقابل هم برای یه تیکه روسری که حکم خدا است، حق داره شما رو سرکوب کنه. حالا اینا چه ربطی به شیوه قاطعانه برخورد با اوباش داشت که از الگوگیریش ترسیدی و فوری مزخرف سر هم کردی؟! کمپ هنوز اینترنت دارید؟ موشک که خورد اونم ندارید
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      22 17
      ۱۹:۰۷ یعنی براندازان و آشوب‌طلبان ترکیه و آمریکا و فرانسه و ... فقط مرد هستن؟! خخخخ خیلی احمقی. مگه زن و دختر مصونیت داره؟! راست میگفتن که ضدانقلاب برای آشوب رو زنان حساب کرده و دختران رو میکشه تا بندازه گردن نظام! پس خود منافقت بودی
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 0
      اشتباهی به ۱۹:۰۷ مثبت دادم. دستم خورد. کودک‌کش خود ضدانقلابه مثل منافقین اول انقلاب
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      مملکتی که زن و دختر و بچه هاش براندازش باشن ، همون بهتر که میدونه چی بشه . دوم برای یک لچک ، کل دنیا رو سر ایران خراب کردید و دوستان رو فراری . ، این بی عرصگی مدیریت بحران رو میرسونه .
  • محموداعرابی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    24 13
    بنظرم به جای صبرکردن و منتظربرخورد دستگاههای نظارتی بودن بهتره برای شروع فروشگاههای افق رو تحریم کنیم
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 1
      چطور؟
  • محموداعرابی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    28 6
    بنظرم به جای صبرکردن و منتظربرخورد دستگاههای نظارتی بودن بهتره برای شروع فروشگاههای افق کوروش رو تحریم کنیم مدیران هولدینگ گلرنگ احتمالا ادعای امپراطوری هم خواهندکرد
    • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      6 1
      چطور؟
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    18 48
    دمش گرم علی آقا
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      41 17
      این که یزید و پیرو جدیدش یزید کریمی برای شیاطین محبوبه رو میدونستیم نیاز به یادآوری نبود. تو هم بدون وقتی خدای بزرگ، دم اون ملعون و شما رو گرفت و بابت بازداشتن مردم از راه خدا، به جهنم ابدی پرتاب شدید می‌فهمی دم همیشه گرم نمی‌مونه
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 49
    هر قدر از این چرت و پرت ها بنویسید ذره ای از این ارادت هرگز ندیده و نشنیده بنده به علی دایی، علی کریمی، مهدوی کیا و سایر بزرگان هم کم نخواهد شد.
    • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      43 32
      خر هم ندیده و نشنیده به صاحبش ارادت نمی‌ورزه. تو از خر هم کم‌تری (مشرق فقط توصیف کردم)
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      14 8
      ما هم روی ارادت ندیده و نشنیده موجودات چشم و دل کوری مثل تو حساب نکرده بودیم! خخخخ
    • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      44 10
      مرزهای نادانی رو جابجا کردی
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    37 18
    زلنسکی ایران را دارند درست می کنند شور بختانه جریان انقلاب در سینمای درون ذهن رسوخ نکرده است
  • مرادی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    37 18
    آدم را با دوستش بشناسید / کریمی همنشین سگ است ولی پست تر از سگ / زیرا سگ به وطن خود خیانت نمی کند ولی کریمی برای دیده شدن به مام خود نیز حیانت می کند / او نجس است
  • رضا IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    43 16
    نتیجه سلطان و جادوگر و شهریار و عقاب آسیا و صدها کوفت و زهر مار سازی صدا و سیما در هر زمینه ای اعم از فوتبال و تلویزیون و هنر و...، آخر و عاقبتش و نتیجه اش همین هست که می بینیم.
  • مرتضي IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    46 21
    علی کریمی فقط در فوتبال از من وامثال من بالاتراست اما از جامعه شناسی وسیاست واوضاع کشور ومنطقه ونقشه های استکبار هیچ اطلاعی ندارد
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 4
      الان تو خیلی میفهمی
  • حمید ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    37 8
    من یک پرسپو لیسی هستم ولی لعنت به تو علی کریمی که خیانت و وطن فروشی را به حد اعلاء رساندی.شدی مهره سعودی وصهیونیسم که هر دو دشمن خونی این ملت هستن.اف بر تو
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    19 27
    مردم خودشون تشخیص میدن
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      41 14
      اولا مردم انسانن و خطاپذیر. پس نظرت چرته. ثانیا با فرض این چرت، مردم خودشون شاه ملعون رو بیرون کردن، خودشون این نظام رو با ۹۸.۲ درصد موافقت انتخاب کردن، خودشون به رئیس جمهور فعلی رأی دادن، خودشون ۱۳ آبان میلیونی راه انداختن و خودشونم با اغتشاش‌گران همراه نشدن. پس چرا لال نشدید؟! به فرموده خدای متعال در قرآن، منافقان دروغ‌گویند
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      6 1
      مردم تشخیص دادن که با اغتشاشگرا همراهی نکردن دیگه
  • مرتضي IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    43 28
    یک خواهش ازاقوام علی کریمی ودایی وبازیگران وورزشیهای جفتک انداز دارم به اینها بگویید مردم ازشما ها بیزارند اگر شک دارید بین مردم بیایید وسوال کنید
  • 0980237408 IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    44 19
    این کریمی موادیه
  • مهم‌نیست IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    39 19
    کاش‌دستگیر‌می‌شد
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    37 17
    اين پست فطرت خوشي شاخ شكمش زد خودش را بدبخت كرد سرانجامي نكبت بار در انتظار اين بيچاره مفلوك است . لقمه حرام چه بلايي سر آدم در مياره!؟
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    5 44
    یه گوسفند خارج‌نشین لایک‌زن اومده تو صفحه. پیداش کردید خبر بدید
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      45 17
      پای همه نظرات جفتک انداخته برگشته کمپش. امشب نوبت اونه تو کمپ مسعود زن باز
    • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 0
      خداییش؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    44 16
    جالبه اون منافق ابلهی که کیلویی لایک داده، به نظرات لزوم توجه به نفوذ و خیانت هم منفی داده! یعنی نفوذ هست اما شما توجه نکنید!
    • US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      17 8
      ۱۹:۳۰ رو که نیست سنگ پای قزوینه.ههههه
    • US ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      16 7
      ۱۹:۳۰ شما خودتون یع عمره تو سایت مشرق کیلیویی منفی ومثبت میدید تقریبا تمام تیترا رو که نیست سنگ پای قزوینه.ههههه
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      5 16
      ۲۰:۱۲ ابله! همه خوانندگان مثبت و منفی میدن. اون فرق میکنه با ابلهی که در یک دقیقه به تنهایی ۱۰۰ تا لایک هک میکنه ابله. راستی کمپ آب هم داره یا با دستمال صورت پاک می‌کنید؟!
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      5 23
      چه باحال! گفتی یه منافق ۲۰:۱۲ دستشو گرفت بالا خخخخ. تو مغز این منافقین خالیه
    • US ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      5 2
      ۲۱:۳۰ اره جون عمت همش 10نفر نیستید پیام میدید اون ممد که دیگه همیشه تابلو بوده من دیگه شماها را نشناسم؟!!!!.ههههه
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 6
      ۸:۵۹ جون ما بیش‌تریم ۱۱ نفریم .
    • US ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ۲۱:۱۷ جون عمت که بیشتر از همون 10 نفرهم نیستید مگه کسی دویونه شده بیا اینجا پیام بده منم که اینجام دارم سربه سرتون میذارم به خدا.ههههههههه
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ۲۱:۱۷ نه اصلا شما کل مردم ایران هستید
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      جالبه بله
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      آلبانیا هستند
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      لشکر منافقا اینجا فعالند
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      خخخخخخخخخخ
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      بله
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ۲۱:۱۷ نه اصلا شما کل مردم ایران هستید رو که نیست.هههههههه
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    33 16
    ترکیه اجازه نداد سرمایه کشور رو هاکان شوکور بیرون ببره و رفت راننده تاکسی شد. ولی علی کریمی داره با پول خون ملت اونم بدون هیچ گونه مالیاتی و با پررویی تمام، هر جای دنیا که دل کثیف و لجنش خواست، خرکیفی میکنه... البته اینم هست که دشمنان اسلام و ایران، جیب مخالفانش رو تا خرخره پر می کنند و نفوذی هاشون تو داخل کشور هم دست دولت رو از عوارض قانونی اون شخص قطع می کنند. راه ثبات کشور، حاکمیت قاطعانه قانون است، بدون هیچ گونه مماشات و تردید و تبعیض... والسلام.
  • عباس صبا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    32 16
    باید تمام اموال این لات بی سر و پا را مصادره و حکم غیابی صادر کنند
  • عباس صبا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    20 8
    باید تمام اموال این لات بی سر و پا را مصادره و حکم غیابی صادر کنند
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    38 17
    صد تا ازین سلبریتی های ورزشی سینمایی سیاسی اعدام بشن کشور امن خواهد شد
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    37 16
    او. باغی. طاغی و مرتد است. چرا. اعلام نمیکنید
  • مصطفی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    38 15
    تمام اتفاقات الان کشور رو تو سریالهای جدید میبینید متأسفانه کاملا با برنامه ریزی
  • ایران دوست IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    15 3
    شنیدم ترکیه هم میخواد شبکه فارسی زبان تاسیس کنه خودتونو آماماده کنید که یکی که چند ساله دیگه علاوه بر عربستان و انگلیس به ترکیه هم التماس کنیم که برنامه درست پخش کن واقعا متاسفم که نمیفهمید یا دقیقا میفهمید البته دو حالت بیشتر نداره کسانی که نمیزارن رسانه آزاد بشه مردم به رسانه داخلی اعتماد کنن و خودتون خوب میدونین چجوری کسانی که نمیزارن یا نادون هسن یا خاعن
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    14 7
    بپایان نزدیک میشوید
    • مرگ بر منافق IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      39 39
      وقتی کسی به پایان نزدیک میشه، دشمنانش شاد و خرم میشن و بهش شوکولات هم تعارف می‌کنن که پایان خوشی داشته باشه نه مثل الان که از صیفه‌های رجوی هرزه تا اربابای مو زردت و فرزند ناخلف آل یهود و هر چی حیوان در عالمه دارید یقه میدرید. گمشو مردنی. به فرموده خدای بزرگ در قرآن، ان الباطل کان زهوقا. مرگ جسم و عقیده در ژنوم شما درج شده دشمنان دین و حکم خدا. چخه منافق. چخه
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      38 20
      به فرموده خدای بزرگ در قرآن، ان الباطل کان زهوقا. حکم الله، قطعیست. نابودی جسم و عقید‌ه در ژنوم شما دشمنان دین و حکم خدا، درج شده. چخه منافق. چخه
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 2
      کسی که به پایان نزدیک میشه ، فحش هم زیاد میده
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      ۱۴:۴۸ دقیقا مثل اغتشاش گرا و براندازا که پایانشونم جشن گرفتیم و جز فحش بلد نبودن حتی در دانشگاه‌ها.
  • صمدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    35 16
    بابا چرا اینقدر این علی کریمی را تیتر میزنید، الکی گندش نکنید این آشغال را، این بی بصیرت از سیاست چی سر درمیاره! هنرش همون توپ بازی بود که اونهم خدا را شکر تمام شده، تو برو لگد به توپ بزن بچه سوسول جوگیر ! تو را چه به سیاست و دین ... بی دین !
  • صمدی IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    36 13
    بابا چرا اینقدر این علی کریمی را تیتر میزنید، الکی گندش نکنید این آشغال را، این بی بصیرت از سیاست چی سر درمیاره! هنرش همون توپ بازی بود که اونهم خدا را شکر تمام شده، تو برو لگد به توپ بزن بچه سوسول جوگیر ! تو را چه به سیاست و دین ... بی دین !
  • محمد IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    34 6
    وطن فروشی شاخ و دم نداره . لطفا فقط اطلاع رسانی نکنید . قانون رو اعمال کنید
  • علی IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    16 3
    طرز صحبت کردنش کلا تشنجه
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      7 11
      صحبت که نمیکنه. مِن مِن میکنه
  • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    45 17
    سلام بر مشرق. عکس این یزید ملعون رو از روی خبر بردارید
    • US ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 45
      چیه بهت فشار میاد.هههههه
    • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 0
      آره الحمد الله طوری ساخته شدیم بی‌دینا و بی‌وطنا و بی‌شرفا رو می‌بینیم بهمون فشار میاد. تا الان ده بار به یاد یزید کریمی رفتم دست به آب. بالاخره آب تهرون بلازده خشکی زده حیفه هدر بره
  • محمد IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 1
    ای کاش یک حرف ما سوژه دوست دشمن نشود العلم سلطان یا علی علوی باشیم علوی فکر کنیم علوی زندگی کنیم علوی عالم باشیم علوی قضاوت کنیم آیینی کاش
  • غنی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 6
    بنام خدا ، با لحن ادب سخن وری کردن باحسن نیت گفتگو کردن برازنده مردان شریف ایران است لاکن غیر ازین باشد یعنی درمسیر دشمنان ملت بودن است.
    • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      3 0
      دادی کجا ترجمه کردی کوچولو؟! موشه استاد نبینه تقلب کردی! ادب و احترام علاوه بر این که با توجه به طرف مقابل تعریف میشه، از طرف هواداران شعار زن هرزگی نابودی رعایت نمیشه. نمونه بارزش یزید کریمی ملعون که به ساحت امام کل عالم توهین و از یزید لعنت الله علیه دفاع کرد. این موجود نجس احترام داره؟! وقتی چادر از سر زن مردم میکشیدن کدوم جهنمی بودی؟!
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 15
    واقعا عمده رسانه های داخلی ما نوکردست آموز موسادند
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    6 5
    لعنت ب کریمی بی اصل نسب وطرفدارانش در البانی
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 8
    گلرنگ بره همون شامپوشو درست کنه
  • مرتضوی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    3 1
    اقای علی کریمی دیگر ارزش این حرفها ومطالب واخبار را ندارد ، متاسفانه ظرفیت شرایط وجایگاهی که رسید را نداشت
  • گل افشان گل محمدی IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    با سلام علی کریمی از جمله انسانهای بی بصیرت و کم بصیرتی هستند که همواره برای پول کار می کنند یک موقع در ایران و یک موقع در امارات متاسفانه وقتی بصیرت و دانش و تعهد به ارزشهای انسانی و اخلاق متعالی اسلام نباشد آدمی چون علی کریمی با پول خودش را می فروشد به دشمنان مملکتش و سردمدار اغتشاشاتی می شود که یک سری می شوند قاتل یک سری می شوند شهید و مجروح مظلوم چطور حاضر شدی برای تفریح آخر مردمت به قول خودت اغتشاشاتی به پا نمائی که یک سری جانی و قاتل شوند یک سری شهید و مجروح شوند علی کریمی تو عاقبتت را به جهل به شر فروختی. شرمت باد آن پولهای بیت المالی که به جیب زدی و عاقبتش این چنین موجب ننگ ایرانیها شدی توبه نما و عذرخواهی نما از ملت ایران و تسلیم نظام و ملت ایران بشو خودت را بیشتر از این به دشمنان خداوند و انسانها به شیاطین نفروش از نظام جمهوری اسلامی می خواهیم که به بصیرت و آگاهی و حرمت نگه داشتن نظام و ملت بازیکنان و هنرمندان اهمیت بیشتری قائل باشد و برنامه جدی برای آموزش و گزینش آنها داشته باشد تا بازیکنها و هنرمندان و ... معروف نشوند و عامل دست شیاطین و دشمنان ملت و نظام جمهوری اسلامی شوند.
    • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 2
      به گمانم شماها به خاطر منافع ملی ومردم دست بکار شدید؟!!!!!!!!!!!!!
  • احد IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    مشکل از شماست که به این بوزینه ها بها میدین ، آخه کریمی چیداره ، قیافشو ببینی حالت بهم میخوره
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 0
    این نجس العین باید به سزای اعمالش برسد.
  • DE ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    این تیپ آدمها برای جلب توجه خانمها ملق میزنند. یک عده‌ای اینجوری هستند، نه عقل و شعور درست و حسابی دارند و نه کفایت کاری و شخصیت محکمی دارند، با غور زدن و حالگیری خودشان راجا میزنند. کریمی برای خودنمایی جلوی خانمها هزار جور نقش بازی می‌کند.
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 3
    درود بر علی کریمی ورزشکار مردمی
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 3
    علی کریمی علی دایی مهدوی کیا ووریا غفوری این محبوب طرفداران سرخ آبی هستن بخدا تخریب شما محبوبیت اینارو چند برابر میکنه
    • IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 0
      ما حقیقت ضدانقلاب و سردسته‌های ورزشی و سینمایی‌شون رو میگم و کاری هم به خوشایند و بدایند کسی نداریم. برای ما حقیقت مهمه و این که به گوش مردم برسه که امثال یزید کریمی چه کلاش‌های پستی هستن
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      ۰۴:۰۹ چون تو یه بسیجی سپاهی جیره خور هستی وقرعه بر میگرده همتون سلاخی میشید
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    پدر سامان صیدی کی بوده ؟ همه جا اسمش هست
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    2 2
    کریمی از اختلاس به ثروت نرسید همه میدونن
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 0
    ننگ و نفرین ابدی بر خائنین و وطن فروشان
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دم علی کریمی گرم حال شما بسوزیدی دمش گرم ایول حکم محارب بدهید اعدامش کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس