کد خبر 1441743
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷
۹ لیدر اغتشاشات و عوامل ناامنی در عباس آباد دستگیر شدند

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از دستگیری ۹ لیدر اغتشاشات و ایجاد ناامنی‌ها در شهرستان عباس آباد خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی تحریک افکار عمومی توسط افرادی فریب خورده و معاند نظام در شهرستان عباس آباد، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه ۹ نفر از عاملان اصلی این تحرکات که ضمن تحریک افکار عمومی در فضای مجازی اقدام به ایجاد راهبندان، انسداد جاده‌ها و پرتاب کوکتل مولوتف به سمت مردم و مأموران می‌کردند، شناسایی شدند.

سرهنگ ساداتی، افزود: متهمان با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان چندین قبضه قمه و انواع سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی کوکتل مولوتف کشف شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: این افراد که با مقاصد تحریک افکار عمومی و برهم زدن امنیت عمومی در آن شهرستان فعالیت می‌کردند به شعار نویسی، ارسال فیلم و محتوا به شبکه‌های مجازی و کانال‌های معاند و آشوب‌های خیابانی اعتراف کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در خاتمه از مردم خواست، ضمن مراقبت از فرزندان خود از دامن زدن به شایعات و القائات دشمنان و معاندان در فضای مجازی و حقیقی خودداری کرده و در صورت اطلاع از هرگونه اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    اصلا بگزارشات اهمیت چندانی نمیدن الااینکه اظهر من الشمس باشه وطرف چند شهرو بگند کشیده باشه ویا حتما کسی بدست اوکشته شده باشه. پیشگیری درکار نیست.
  • تک سوتر DE ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    آزاد می شن.
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    دونه دونه اینها را باید از سوراخ موششان بیرون کشید و به سزای جنایاتشان رساند
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    فریب مت خوردیم که مشتی دزد کشور غارت کردن
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 0
      الان بعضی از کارمندان و روسای بانکها هم به طرز وحشتناکی با اغتشاش گرها همراه هستند. با دروغ گفتن در حین استخدام، نیت واقعی خودشون رو پنهان می کنند. بعد از استخدام هم، هیچ ابایی از کثافت کاری ندارند. حراست هم مسامحه شدیدی با این افراد می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس