دستورالعمل جدید وزارت دادگستری آمریکا درباره پیام رسانها

وزارت دادگستری ایالات متحده مشغول بررسی دستورالعمل های جدیدی برای شرکت ها در مورد استفاده کارکنان از اپلیکیشن های پیام رسان و دستگاه های شخصی است.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، زیرا استفاده گسترده از آنها ممکن است اجرا قانون و تحقیقات را خنثی کند.

نیکول آرجنتیری دستیار دادستان کل بخش جنایی گفت: بخش جنایی این وزارتخانه در نظر دارد با توجه به روند سریع تغییرات فناوری، انتظارات مختلف صنعت در مورد حفظ اسناد کاری و پیامدهای حفظ حریم خصوصی را مورد بررسی قرار دهد.

در حال حاضر، وزارت دادگستری مشغول بررسی آن است که آیا شرکت هایی که اجازه می دهند کاربران از پیام رسان هایی با قابلیت ارسال پیام های حذف شونده استفاده می کنند، به طور مرتب از قوانین حفظ سوابق پیروی می کنند یا خیر. البته نظارت بر استفاده از چنین برنامه‌ها و دستگاه‌های شخصی در حال افزایش است، زیرا چنین دستگاه ها و پیام رسان هایی ممکن است تلاش‌های شرکت برای پیروی از قوانین و همچنین هرگونه تحقیقات احتمالی در مورد تخلفات را پیچیده تر کنند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز به طور جداگانه مشغول تحقیق درباره شیوه کنترل ارتباطات کاری روی دستگاه های شخصی کارمندان و اپ هایی مانند واتس اپ در شرکت های حاضر در بورس وال استریت است.

وزارت دادگستری آمریکا همچنین مشغول تحقیقاتی است تا دریابد آیا نیاز است هنگام تحقیق دادستان ها درباره تخلفات یک شرکت، دستورالعمل های بیشتری درباره نحوه ارزیابی سیاست های اجرایی در فرایند تحقیقات ارائه شود یا خیر.

وزارت دادگستری در دولت جو بایدن تغییراتی انجام داده که هدف آنها سیاست گذاری بیشتر در خصوص اقدامات خلاف قانون شرکتها است. چنین اقداماتی از سوی گروه های ناظر صنعت با استقبال روبرو شده اما برخی از وکلا از آنها انتقاد کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    خدا اراده کرده که همین امپراتوری رسانه ای نابودی غرب را رقم بزند بنشینید تماشا ببینید چه به سرشون خواهدآمد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس