کد خبر 1442137
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
با وجود درخواست گل‌محمدی,؛ آل‌کثیر پرسپولیسی نمی‌شود؟

مهاجم مصدوم فصل گذشته پرسپولیس پاسخی برای تمدید قرارداد با این باشگاه نداده است.

به گزارش مشرق، بعد از اینکه عیسی آل‌کثیر به بهبودی رسید، مجدداً در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. این در حالی است که این مهاجم خوزستانی با پرسپولیس قراردادی نداشت و با هماهنگی یحیی گل‌محمدی به تمرینات سرخپوشان رفت تا سریع‌تر به شرایط آرمانی برسد.

حضور آل‌کثیر در تمرینات پرسپولیس نشان داد که او آمادگی خوبی دارد و این مسئله باعث شد تا یحیی گل‌محمدی از مسئولان پرسپولیس بخواهد تا با این مهاجم برای نیم فصل دوم قرارداد جدیدی ببندند تا او یک فصل و نیم دیگر در خدمت سرخپوشان باشد. این مسائل باعث شد تا پرسپولیسی‌ها به خواست کادرفنی شرایط را برای عقد قرارداد جدید با عیسی آل‌کثیر فراهم کنند اما همه چیز برگشت. این مهاجم در روزهای اخیر چند جلسه در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا نکرد و در حالی که قرار بود هفته گذشته قرارداد جدیدی بین او سرخپوشان به امضا برسد این اتفاق رخ نداد.

آل‌کثیر در حالی از دید پرسپولیسی‌ها پنهان شده که گفته می‌شود او یکی دو پیشنهاد دریافت کرده و همین مسئله باعث شده تا این مهاجم برای تمدید قرارداد با پرسپولیس عجله نکند. وضعیت آل‌کثیر به گونه‌ای است که شاید در نیم فصل دوم در تیم دیگری به میدان برود، چرا که در روزهای اخیر پالس مثبتی برای تمدید قرارداد نشان نداده است. با این همه باید دید که آل‌کثیر قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند یا اینکه او را در پیراهن تیم دیگری خواهیم دید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد رضایی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 1
    والا تیم خریدهایی میکند که ما همهرا نصف العمر میکند . خدا را شکر که ایشون تیم دیگری یافتن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس