فیلم

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور اعلام کرد که اغتشاشگران در دو ماه گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت مالی به کشور وارد کردند.

به گزارش مشرق، سیدمجید میراحمدی شامگاه شنبه در گفت و گویی اظهار داشت: این میزان خسارت شامل خساراتی است که به اماکن دولتی، تاسیسات و اموال عمومی و همچنین به اموال مردم وارد شده است.

وی افزود: خسارت گزارش شده مربوط به اموال مردم شامل مواردی از جمله خسارت وارده به خودروها، منازل، فروشگاهها و مغازه ها است که بعضا مغازه ها و فروشگاهها غارت شده و یا به آتش کشیده است.

وی با بیان اینکه ارزیابی میزان خسارات وارده به بیت المال و همچنین مردم به صورت روزانه ادامه دارد، افزود: البته هنوز برآورد بخش هایی کامل نشده است که از جمله می توان به خسارات وارده در استان سیستان و بلوچستان و بخصوص زاهدان اشاره کرد.

شورای امنیت کشور امروز در بیانیه ای اعلام کرد در حوادث اخیر ۲۰۰ نفر اعم از شهدای امنیت، شهدای مردمی، افراد بی گناه، اغتشاشگران و عناصر ضدانقلاب در اغتشاشات جان خود را از دست دادند و هزاران میلیارد تومان خسارت وارد شد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز هفته گذشته با اشاره به فعال شدن کمیته تحقیق تشکیل شده در وزارت کشور گفت: در این کمیسیون موضوعاتی همچون اینکه «در این مدت افرادی دچار خسارت شدند و جان باختگانی که بیگناه جان خود را از دست دادند» و جبران خسارات آنها را پیگیری می کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RU ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    1 0
    بجای اینکه پول این خسارات را از سلبریتی ها و سیاست بازان تحریک کننده بگیرید از مالیات آن کاسب و کارمند و کارگری خواهید گرفت که علی رغم تهدید و تحریک دشمن نه اعتصاب کرد نه کم کاری نه اغتشاش نه اراجیف گفت!!!!! و این نهایت عدالت شماست...اندکی تفکر فرمایید لطفا
  • . IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    از سلبریتیا بگیرید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس