1

 اعمال «دیکتاتوری مجازی» ازسوی ویرانی‌طلبان یکی از نمودهای برجسته در تحولات اخیر بوده‌است؛رویکردی که در تناقض آشکار با شعار«زن، زندگی، آزادی» هرگونه صدای مخالف را برنمی‌تابد و می‌کوشد آن را خاموش کند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز یکشنبه ۱۳ آذرماه طی یادداشتی در شماره امروز دیدگاه رئیسی و قالیباف درباره تغییر روش‌های اجرای قانون اساسی، اطلاعیه شورای امنیت کشور از خسارات‌ جانی و مالی اغتشاشات و تهدید مردم توسط عناصر گروهکی در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روز گذشته شورای امنیت کشور با صدور بیانیه ای نسبت به رخدادهای اخیر توضیحاتی ارائه کرد. در بخشی از این بیانیه آمده بود که بررسی های مراجع ذی ربط نشان می دهد: در نتیجه مجموع آشوبگری‌های یاد شده تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند که می توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی در اقدامات تروریستی، افراد بی گناه قربانی پروژه کشته سازی گروهک‌ها، مردم بیگناهی که در شرایط بهم ریختگی امنیتی جان باخته‌اند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهک‌های تجزیه طلب، تفکیک کرد. این بیانیه مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است.

روزنامه اعتماد در تیتر اول خود به بیانیه شورای امنیت کشور پرداخته و نوشته است:

بیانیه عریض و طویل شورای امنیت کشور روز گذشته تعداد فوتی‌های ۱۲ هفته پرالتهاب گذشته کشور را ۲۰۰ نفر اعلام کرد؛ اقدامی که خلاف سنت مرسوم سکوت وزارت کشور در قبال تعداد کشته‌شدگان در اعتراضات بود. اصل صدور بیانیه‌ای با اعلام عدد و تعداد برای فوتی‌ها در جریان اعتراضاتی دنباله‌دار، گام تازه‌ای است. اقدامی که در ایام دی ماه سال ۹۶ و آبان سال ۹۸ انجام نشد

در ادامه گزارش روزنامه اعتماد آمده است:.

اگرچه وزیر وقت کشور، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با اظهارات ناشیانه خود در کمیسیون‌های مجلس و برنامه صدا و سیما داده‌هایی برای رسیدن به عدد کشته‌ها قابل تحلیل بود را ارایه داد، اما هرگز نه وزارت کشور وقت و در نه در سطح تخصصی‌تر نهاد شورای امنیت کشور، برخاسته از بطن مسوول‌ترین وزارتخانه دولت در این زمینه، بیانیه‌ای صادر نکرد و همین سکوت بستری شد برای اینکه آمارهای غیررسمی نقل شده از نمایندگان مجلس و چهره‌های سیاسی و حتی رویترز در جایگاه آمارهای رسمی نقل قول شوند. احتمالا دولت سید ابراهیم رییسی با به‌رغم اینکه در هر زمینه‌ای در ۱۲ هفته اخیر کوتاهی کرد، این‌بار دست پیش را گرفته و در یک بیانیه طولانی به سبک ادبیات رییس دولت سیزدهم، تعداد کشته‌شدگان را نیز اعلام کرد.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

روزنامه آرمان ملی نیز در گزارش اول خود به بیانیه شورای امنیت کشور پرداخته و می‌نویسد:

شهدای امنیت، شهدای مردمی‌ در اقدامات تروریستی، افراد بی‌گناه قربانی پروژه کشته‌سازی گروهک‌ها، مردم بیگناه در میان این جان باختگان هستند، بررسی‌های مراجع ذی‌ربط نشان می‌دهد که در نتیجه مجموع آشوبگری‌های یاد شده تاکنون بالغ بر ۲۰۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند که می‌توان آنها را به اقسام: شهدای امنیت، شهدای مردمی‌ در اقدامات تروریستی، افراد بی‌گناه قربانی پروژه کشته‌سازی گروهک‌ها، مردم بیگناهی که در شرایط بهم‌ریختگی امنیتی جان باخته‌اند، اغتشاشگران و نیز عناصر ضدانقلاب مسلح عضو گروهک‌های تجزیه‌طلب، تفکیک نمود.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

روزنامه تندرو هم‌میهن با یک تیتر عجیب به استقبال بیانیه شورای امنیت کشور رفته و نوشته است؛ ۲۰۰ کشته از هر دو طرف! در این گزارش آمده است:

بعد از انتشار بیانیه دو نهاد امنیتی، حال شورای امنیت کشور بیانیه‌ای صادر کرده است که در آن علاوه بر اعلام ۲۰۰ نفر کشته‌شده از هر دو طرف در اعتراضات، بر تفاوت ماهوی دو گروه ناراضی و معترض، با اغتشاشگران تروریست تاکید شده است. در این بیانیه به‌صراحت خشونت‌ورزی، مرز میان اعتراض و اغتشاش اعلام شده است. همچنین وزارت کشور بر غیرامنیتی کردن فضای دانشگاه‌ها و اعلام فراخوانی برای ترمیم و اصلاح‌نارسایی‌ها توسط نخبگان، احزاب و... تاکید کرده است. کارشناسان درباره این بیانیه معتقدند این بیانیه همچنان ابهاماتی دارد و در تعارض با برخی از آمارهای اعلام‌شده قبلی است.

هم‌میهن نوشته است:

این برای نخستین‌بار است که در کشور آماری از تعداد کشته‌شدگان در اعتراضات به‌سرعت اعلام می‌شود؛ آن‌هم در فضایی که هنوز این اعتراضات کم‌وبیش ادامه دارد. پیش از این تعداد کشته‌شدگان آبان ۹۸ بعد از چندماه در خرداد سال ۱۳۹۹، ۲۳۰ نفر اعلام شد. این اقدام جای تعمق دارد و یکی از دلایل آن می‌تواند انتشار آمارهای متعدد از سوی نهادهای غیررسمی داخل و خارج از کشور باشد. مهمتر اینکه این‌بار برخی محافل و رسانه‌های خارجی به موضوع اعتراضات داخلی کشور ورود کرده و خواهان شفاف شدن نحوه برخورد با معترضان و شناسایی دقیق و اعلام تعداد کشته‌شدگان شده‌اند. با این حال در بیانیه منتشرشده اخیر موارد مهمی مطرح شده است؛ از جمله اینکه اعتراضات مردم به وضعیت کنونی به‌نوعی پذیرفته شده است. مساله مهمتر اینکه لازم است محتوای این بیانیه توسط صاحبنظران مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود انتشار آن در فضای کنونی تا چه میزان می‌تواند در ترمیم اعتماد مردم به حاکمیت موثر باشد.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

در گزارش این روزنامه سعی شده است تا میان مردم شکاف انداخته تا در آینده بتواند جای جلاد و شهید را عوض کند. از ابتدای اغتشاشات تا به امروز اصلاح‌طلبان رادیکال سعی کردند تا روی آشوب‌ها سوار شود، روند اغتشاشات نشان داده است که امروز مردم در برابر مردم قرار ندارند، یک سو جریانی خشن قرار دادر که حتی لبخند زدن را نیز از مردم دریغ کرده و سوی دیگر مدافعان امنیت و مردمی بی‌گناه قرار دارند که توسط عناصر آشوب طلب به شهادت رسیده‌اند. این میدان بیش از آنکه دو وجهی باشد؛ مسیری میان حق و باطل است و نه آوردگاهی میان دو طرف! این تیتر منافقانه در خود حکایت‌هایی دارد...

روزنامه ایران اما بیانیه شورای امنیت کشور را در اتدا جنگ ترکیبی دشمن ارزیابی کرده و نوشته است:

شورای امنیت کشور (شاک) با انتشار بیانیه‌ای درباره رخدادهای اخیر کشور و با اعلام آمار شهروندانی که به هر ترتیب جان خود را در جریان اغتشاشات سازماندهی شده از دست داده‌اند، مسیر را پیش روی کمیته حقیقت‌یاب وقایع اخیر گشود. این بیانیه که به تصریح این شورا پاسخی به خواست عمومی مردم جهت ارتقای سطح امنیت اجتماعی است، با تأکید بر اینکه «آغاز و تداوم اغتشاشات با هدف تضعیف همبستگی ملی بوده و مطالبات واقعی مردم را به انحراف می‌کشاند» به تفصیل به تبیین «دلایل دشمن از تغییر راهبرد فشار حداکثری به جنگ ترکیبی»، «طراحی انجام شده از سوی ایران‌ستیزان برای کشاندن موضوع اعتراضات به نزاع قومی و مذهبی و سوء استفاده گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریسم داعشی»، «هدف قرار گرفتن دانشگاه‌ها و مدارس در جریان جنگ ترکیبی دشمن» و نیز «طراحی دشمن برای تداوم اغتشاشات و دلایل صبر راهبردی نظام در فضای عمومی کشور» پرداخت.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

دادگاه فائزه هاشمی برگزار شد

روزنامه سازندگی ارگان تبلیغاتی حزب کارگزاران در شماره امروز خود خبر از برگزاری اولین جلسه محاکمه فائزه هاشمی داده است؛ در این گزارش آمده است:

نخستین جلسه دادگاه فائزه هاشمی به اتهامات اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی و اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی در روز چهارشنبه نهم آذرماه در حالی تشکیل شد که او در حال گذراندن دوره محکومیتش برای اظهار نظرهای سابق خود است. وی ادامه داد: کلیه مستندات و فایل‌های ارائه شده توسط وزارت اطلاعات توسط قاضی دادگاه مورد بررسی قرار گرفت و امید است آراء کلیه بازداشت‌شدگان اخیر منطبق بر قانون و رحمت اسلامی صادر شود.

فائزه هاشمی رفسنجانی روز پنجم مهرماه بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. ۱۵ آبان ماه خانواده فائزه هاشمی با او در زندان اوین ملاقات کرد. علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران ۱۲ تیرماه از صدور کیفرخواست پرونده فائزه هاشمی به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و توهین به مقدسات خبر داد و اعلام کرد: پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شده است.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری فائزه هاشمی در یک مصاحبه اعلام کرد که برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود ولی اگر یک آمریکایی بودم به آقای ترامپ رای نمی‌دادم. به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد، بالاخره شاید یک تغییر سیاستی اتفاق می‌افتاد! شاید اگر فشارهای آقای ترامپ ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی را داشته باشیم. این تغییر سیاست‌ها حتما به نفع مردم می‌توانست اتفاق بیفتد. دموکرات‌های کمی شُل و وِل هستند. آن روزها منظور فائزه از فشارهای ترامپ پروژه فشار حداکثری بود که جان بولتون در شرح آن گفته بود که آنقدر فشار را بر مردم ایران زیاد می‌کنیم که استخوان آنها بشکند!

برای این اعتراف اجباری!

ماجرای ویدئویی از اعترافات اجباری یک کاسب سنندجی مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است؛ روزنامه جوان در ستون اخبار ویژه خود نوشته است:

کاسب سنندجی که هنگام رد شدن رئیس‌جمهور از مقابل مغازه‌اش، با ذوق و احترام و کاملاً دلی و از سر ادب یک شهروند به رئیسی شکلات تعارف کرد، مورد تهدید ضدانقلاب قرار گرفت و مجبور شد از میهمان‌نوازی خود عذرخواهی کند!
روز پنج‌شنبه گذشته تصاویر قدم‌زدن سیدابراهیم رئیسی در بازار سنندج از صداوسیما پخش شد و در فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفت. در این تصاویر کسبه بازار با خوشرویی از رئیس‌جمهور که به طور سرزده به محل کارشان آمده بود، استقبال می‌کنند و یکی از کسبه هم با دیدن رئیسی خوشحال می‌شود، داخل مغازه‌اش می‌رود، مشتی شکلات می‌آورد و تعارف می‌کند.

جوان در ادامه نوشته است:

این مراوده صمیمانه به مذاق ضدانقلاب خوش نیامد. آن‌ها چند هفته است که می‌گویند سنندج اوضاع عادی ندارد، مردمش مقابل نظام ایستاده‌اند و بازار هم در اعتصاب است. حالا حضور رئیس‌جمهور و امنیت بازار، باز بودن مغازه‌ها و روی گشاده کسبه نشان داد همه آن ادعاها دروغ بوده است. گرچه پیش از این هم، بارها دروغ بودن این ادعاها حتی با نشان دادن فیلم و با استدلال بیان شده بود، اما این بار حضور یک مقام عالی‌رتبه جایی برای انکار و رد نمی‌گذاشت. از آنجا که حضور رئیسی دروغ‌های این جماعت را برملا کرده بود، دنبال راه دیگری برای خنثی کردن پاتکی که خورده بودند، گشتند و با خوی دیکتاتوری و خشونتی که همواره داشته‌اند، آن را یافتند. عوامل ضدانقلاب ابتدا در فضای مجازی با انتشار عکس این مغازه‌دار و معرفی هویت و آدرس مغازه او از هموطنان خواستند با او برخورد کنند! این کاسب از رئیس‌جمهور نترسیده و رفتارش در استقبال از رئیس‌جمهور، تصمیم خودش بوده و مجبور به کاری نشده، اما از دیکتاتوری و توحش تجزیه‌طلبان ضدانقلاب می‌ترسد و سریع موضعش را ظاهراً عوض می‌کند.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

روزنامه وطن امروز در تیتری اول خود با عنوان این دیکتاتوری است درباره این ماجرا می‌نویسد:

نقاب اعتراض از چهره تروریسم فروافتاده است و حالا دیگر اغتشاشگران در بیانیه‌های‌شان برای دعوت مردم به حضور در جمع آشوبگران از عبارت «مسلح شوید» استفاده می‌کنند. ضدانقلاب نیز تمام‌قد پشت گروه‌های تروریستی چون کومله و حزب دموکرات ایستاده‌ و امید به روزی دارند که با تبدیل شدن خیابان‌ها به میدان جنگ داخلی، فرصتی برای عرض اندام پیدا کنند. در عمل نیز در ۴۰ روز گذشته بیش از آنکه رد اعتراض و تجمعی در خیابان‌ها نمودار شود، شهرهای ایران شاهد عملیات‌های تروریستی مختلفی بوده ‌است. این جریان تمرکزش را بر روشن نگاه داشتن آتش اغتشاشات به مناسبت‌های مختلف معطوف کرد. سالگرد حوادث آبان ۹۸ نزدیک‌ترین زمان و در عین حال مهم‌ترین مناسبتی بود که این امکان را برای ضدانقلاب فراهم می‌کرد.

در ادامه این گزارش آمده است:

کمپین ضدانقلاب اما این بار به جای در میدان آمدن، برای نیامدن به حوزه عمومی تمرکز داشت. تاکید بر اعتصاب ۳ روزه و بسته نگه داشتن مغازه‌ها این امکان را می‌داد تا اگر بخشی از بدنه آشوبگران حاضر به حضور در میدان نیست، با غیبت خود چراغ اغتشاش را روشن نگه دارد. با این حال نقشه ضدانقلاب حتی در پوشش عمل غیرخشونت‌آمیز اعتصاب هم ماهیتی خشن و خونین داشت؛ از حمله لفظی به اکثریت جامعه‌ای که تمایل به همراهی با اعتصاب را نداشت تا حضور در بازار، تهدید بازاریان و حمله به مغازه‌هایی که به اعتصاب نپیوسته بودند. شکست اعتصاب با فراخوان، آشوبگران را به این جمع‌بندی رساند تا با ایجاد فضای رعب و وحشت در بازارها و دیگر میادین و حوزه‌های عمومی، یک اعتصاب اجباری را ولو به شکل محدود ایجاد کنند.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

روزنامه همشهری نیز رویکردهای متناقض مدعیان آزادی و دمکراسی درجریان حوادث اخیر را بررسی کرده و نوشته است:

اعمال «دیکتاتوری مجازی» ازسوی ویرانی‌طلبان یکی از نمودهای برجسته در تحولات اخیر بوده‌است؛ رویکردی که در تناقض آشکار با شعار «زن، زندگی، آزادی» هرگونه صدای مخالف را برنمی‌تابد و می‌کوشد با ایجاد فضای رعب و وحشت، نظرات مخالف و منتقد را خاموش کند.
به‌گزارش همشهری، عملکرد آشوب‌طلبان در ماه‌های اخیر، که همواره شعار «آزادی» سر می‌دهند و جمهوری‌اسلامی را به «سرکوب مخالفان» متهم می‌کنند، نشان می‌دهد آنان خود مصداق «سرکوب منتقد» هستند، چراکه با آغاز ناآرامی‌ها در ایران، شاهد موارد متعددی از ارعاب منتقدان و مخالفان ازسوی آنان بوده‌ایم. آخرین نمونه از چنین برخوردی، درجریان سفر اخیر رئیس‌جمهور به استان کردستان نمود یافت.

اولین جلسه دادگاه هوادار ترامپ در تهران برگزار شد/ چرا دیکتاتورهای مجازی مغازه‌دار سنندجی را تهدید به قتل کردند؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    12 10
    برای عذرخواهی اجباری :))) برای زن زندگی آزادیییییییییییییی
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      9 24
      زن زندگی آزادی = تهدید ترور ناامنی
    • SE ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      9 13
      ضد انقلاب باده روده ای بیش نیستند
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      7 11
      فراموش نمی کنیم که اعتشاشگران و اوباش دو گروهند! گروه نخست اراذل و اوباش یقه چرک خالکوب بدنی کف خیابان و گروه دوم یقه سفید های روزی نامه چی و برخی از کرسی داران دانشگاهی به هیئت تهوع آور اصلاح طلبی!!!
    • خانلری IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 1
      این خانم طرفدار ترامپ با این متد واسه خودش یارجمع می کنه....ان شاءالله تعالی که باترامپ محشور بشه ..
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 1
      ازکِی تاحالا قانون شکنی ،تحریک به آدمکشی وآدمکشی های دسته جمعی به شیوه ی داعشی ،تحرکات ضد امنیتی ،چادرازسرکشیدن ،روسری سوزی ،هتک حرمت مقدسات ،هتک حرمت شهدا ،مجبور کردن خانواده و شهروندان کرد به ابراز اهانت ،بسه دیگه به نام زن زندگی آزادی به کام جنایتکاران و آزادی زنان ومردان فاسد برای آغوش رایگان وآزادی جنسی درملا عام ،مگر ایران فاجعه خانه است .بس کنید این شعار مغلطه گر را ...بهتر است به خودبیائید تاخونها به جوش نیامده ...اگر به خاطر قانون مداری ورعایت شئونات اخلاقی نبود تا کنون به حساب خیلی ها خارج از چهارچوب قانون رسیدگی می شد .فعلا منتظر دستگاه قضا هستیم تا ازمدار قانونی پیگیر فتنه های شیطانی وتحرکات آمرین به قتل وجنایت و افعال ضدامنیتی محاکمه شوند .این شعارهای فریبنده برای شما که حتی پشیزی برای حقوق اخلاقی قائل نیستید حرف گنده تر از دهان متعفنتان هست .شماها که حتی شعارها هم برایتان طعمه سیاسی است
    • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 2
      عذرخواهی یک آداب انسانیه. از ضدانقلاب حیوان کی عذرخواهی خواست؟! زن هست‌. زندگی هست. آزادی در حد شرع که به دیگران لطمه نزنه هم هست. هرزگی نیست که دنبالشید و بالاخره در گور می‌یابیدش
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 6
    اون مغازه دار شکلات فروش برای حفظ جان خود و خانواده اش مجبور شد از استقبالی که از رئیس دولت کرد عذرخواهی کرده و از این دولت رسما اعلام برائت نماید. در این گیرودار و این اوضاع بالاخره بایدیکی را باید انتخاب کرد دیگه
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 3
      باید گفت وقتی امنیتی ها دستشان بسته هست یا مزدوران را نگیرند اینطوری گستاخانه تهدید می کننذ
    • حامد IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 0
      خخخخ عاشق تیترتم مشرق
    • پدرام IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 1
      اونایی که کسبه رو تهدید میکنن باید به سزای کارهاشون برسن
    • یاس IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 11
      وقتی اصلاح طلبان آمار اون بدبخت بیچاره رو بیرون می کشند ودر رسانه برای حمله خفاشهای خود قرار می دهند بیچاره معلوم است باید علی رغم میل باطنی خود اعلام برائت نماید .
    • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      5 5
      خیلیا دلی عاشق رهبر هستندولی به زبون نمی یارن
    • سینا IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 4
      من کرد هستم وعاشق رهبری ورئیس جمهور رئیسی طرفداران رهبری ورئیسی کرد چه شیعه چه سنی زیادهستند واکثر قریب به اتفاق از فعالیت های رئیس جمهور سپاسگزارند . ولی نمی دونم چرا داعشی های وطنی کومله ودمکرات برای انداختن ترس به جان کردها با تهدید خانه وخانواده شان آنها رامجبوربه ابراز ندامت می کنند. بایدچاره ای اندیشید . ماخانوادگی عاشق رئیسی هستم خیلی نورانی وباشخصیت وفهیم هستند خدا هرکجاهست حافظش باشد
    • IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      4 15
      درود بر رئیسی سید محرومان بزرگ است خدا بزرگترش کند تاجایی که دشمنان خوار وزبونش زیر بزرگی او له شوند
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 0
      بی بی سی فارسی واسه جوونهای ما نقشه راه واسه ناامن کردن وبه خطر انداختن امنیت کشور وخانواده هاباچنین اوضاعی می کشه با خبرهای دروغ افتضاحی باتوسل به کسانی که درایران به دلیل قانون شکنی ،دزدی وسرقت وخلاف وجنایت قاچاق واختلاس ومحاربه وجاسوسی ومفسد فی الارض روزی دچار وگرفتار وتادیب وتنبیه قانون شده اند
  • علی افصجی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 14
    حرام خواری اصلاح طلبان فاسد فقط می تواند تیتر شیطانی :« دویست کشته از دو طرف»!در رسانه های کثیفشان بزنند.این که امام حسین در روز عاشورا تحلیل قساوت قلب را به انباشته شدن شکم ها از لقمه های حرام ذکر فرمودراستی آن را بار دیگر،امروز با فضاحت اصلاح طلبان و نیز تیتر روزی نامه یکی از فاسد تر ین اصلاح طلب را به عینه نشان داد. یعنی کرباسچی بی ... شهادت زنان و کودکان در حرم احمد بن موسی و ایده را کدام طرف قرار می دهد و یا شهادت بهترین فرزندان این امت ولایی را کدام طرف قرار می دهد و چرا فرهنگ شهادت در میان این جماعت خدازده مرده و این قدر ذلیلانه به دو روز زندگی نکبت چسبیده اند که شهادت حافظان امنیت را یک طرف و هلاک شدن برخی مهاجمان به مراکز نظامی و انتظامی را طرف دیگر قرار داده و هر دو طرف را بر خلاف فرهنگ قرآنی کشته های دو طرف می نامد. باید به کرباسچی فاسد و همه اصلاح طلبان رشوه گیر از شیطان بزرگ یاد آور شد که این آزادی برآمده از مجاهدت محافظان امنیت آورده بزرگی دارد و آن رسوایی ستون پنجم دشمن غدار است دشمنی که مزدورانش از فائزه فاسد قهرمان سازی کرده و بیانیه شورای امنیت کشور را چون رسانه های مزدور فارسی زبان قرائت می کنند.
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      0 0
      فائزه مسیرپدرش را میره توی مصاحبه آپارات میگه
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 13
    آقای دکتر وحیدی وزیر محترم کشور گفتند که معترضین نماینده ای در کمیته تحقیق ندارند و ما می خواهیم بازیگران اصلی را پیدا کنیم در همینجا اعلام می کنیم که بازیگران اصلی را از لابلای همین رسانه های اصلاح طلب پیدا کنید روزنامه های هم میهن، اعتماد، سازندگی، مشرق ، و جمهوری اسلامی همچنین سایتهای خبرآنلاین، اعتماد آنلاین، آفتاب نیوزنیوز، و دهها روزنامه و سایت و کانالهای واتس آپ و تلگرام و اینستاگرام سر مار همینجاست باید از همینجا قطعش کرد اینها ماموریت نیمه کار دشمن را کامل می کنند گر چه وزارت اطلاعات و اداره اطلاعات سپاه هوشمندانه همه اینها را رصد می کنند و به وقتش اقدام می کنند اما پیشنهاد ما هم شاید مورد استفاده قرار گیرد باشد که وظیفه خود را انجام داده باشیم
    • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      3 2
      منظورت شرق بود عزیز مشرق اشتباهی بود
  • FR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 27
    واقعا فکر نمیکردیم چنین هموطنانی داریم شرم اور است
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    6 19
    باید به اشد مجازات یا اعدام محکوم بشه تا جونای مردم را فدای مطامع خودش نکنه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 15
    فائزه باید به اشد مجازات یا اعدام محکوم بشه تا جونای مردم را فدای مطامع خودش نکنه
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 13
      فائزه باید به جرم تهدید امنیت ملی و تهییج مردم به اغتشاش و آشوب و توهین به پیامبر (ص) اعدام بشود.
    • IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      2 1
      فائزه یک محارب است
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    9 21
    فائزه باید به اشد مجازات محکوم بشه
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      6 11
      فقط اعدام ؛ فقط اعدام
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    7 12
    فائزه باید علاوه بر مصادره اموال رانتی و که از بیت المال در اختیار او و خانواده ش است باید به اشد مجازات یا اعدام محکوم بشه تا جونای مردم را فدای مطامع خودش نکنه
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    8 13
    فائزه باید علاوه بر مصادره اموال رانتی و که از بیت المال در اختیار او و خانواده ش است باید به اشد مجازات محکوم بشه تا جونای مردم را فدای مطامع خودش نکنه
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 12
    ای بر الیاس حضرتی سگ زنجیری کروبی بی شرف لعنت
    • دریادل IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 1
      احمدی نژاد یه کار مثبتی کرد سیصدتومن کروبی رو علنی کرد هزار سال دیگه هم بدوئه نمی تونه وجهه سیاسی اجتماعی خودش رو به دست بیاره کروبی وموسوی فتنه ۸۸ باختند جلز وولز الکی هم نکنند .الیاس حضرتی ودیگران برن جلو بوق بزنند .مردم از فتنه این جماعت کوتاه نمیان .
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    4 12
    مگر مسابقه بوده که روزنامه اصلاح طلب نوشته که 200کشته از دو طرف. اینها مخاطب خود را چه فرض کردند. باید مقصر را شناخت و تنبیه کرد. آشوب به راه بیندازند ، مردم و نیروهای امنیتی و بسیجی را بکشند، خسارت بزنند بعد هم حامیانشان در روزنامه بیایند بگویند که اینها معترض هستند و باید آنها را آزاد کنید. به نظر من باید با این روزنامه برخورد شود . حداقل کار اگر من بودم پلمپ می کردم و امتیاز آنها را لغو می کردم.
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      1 1
      اصلاح طلبان علنا شمشیر از رو کشیدند یعنی چی ؟در قانون معمولا به این جماعت که علیه امنیت ملی فعالیت می کنند وامنیت جامعه را به مخاطره می اندازند محارب ومفسد فی الارض گفته می شود .چه لسانی باشد چه باقلم در روزنامه... آنان که بی سند یاوگویی می کنند باید محاکمه شوند. اگر این گونه باشد هرکی هرچیزی در ذهن معیوب ومریضش گذشت توهمات وخیالات خود را برای تشویش روانی به مخاطبان تود دیکته کند .اونوقت سنگ روی سنگ بند می شود .مگر قانون جنگل است که هرج ومرج طلبی شیوه کار شود . همه باید دربرابر قانون پاسخگو باشند.با مغلطه وهوچی گری از زیر قانون نمی شود در رفت. حتی قانون کائنات حساب کار از دستش در نرفته ونظام طبیعت چنان پِی ریزی شده هرچه کنی کِشت همان بِدروی
  • سامان IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    اصلاح طلبان از صهیونیست های بدترند .
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    باید فائزه این هوادار ترامپ ملعون - آشوبگر - مفسد - محارب فورا ( محاکمه ) گردد . و لاغیر .
    • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      فقط باید این زن اعدام گردد .
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 1
    شورای امنیت کشور (شاک)؟! کدوم نفوذی این اسم رو به تقلید از شاباک صهیونیستی به کار برده؟!
  • DE ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    کردستان خاک ایران هستش ، تجزیه طلبان خائن صهیونیستی غلط کردن قلدربازی در بیارن. جواب شون رو مردم ایران با مشت محکم میدن.
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    ننگ برفائزه هاشمی خودشیفته
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    چرابااین همه خیانت آشکار ومحاربه علیه نظام تاحالا اعدام نشده حتما خونش رنگینه،خیلی آدم خطرناکیه،وحشی گری ازچهرش میباره
  • عثمان IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    من یک کرد وطرفدار رهبری
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    حتی سنی های کرد هم به امام حسین ارادت خاصی دارند.خیلی از کردها کرامت سیدالشهدا را دیده اند. عشق است امام حسین
  • جمال IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    مردم ایران فهیم هستند و فریب اصلاح طلبان را نخواهند خورد مرگ براصلاح طلب منافق

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس