کد خبر 1431395
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
روایت پدر سارینا از مرگ دخترش/ سناریوی نخ‌نمای کشته‌سازی ضدانقلاب در کردستان

در حالیکه رسانه‌های ضدانقلاب تلاش می‌کنند مرگ سارینا ساعدی را به اغتشاشات ربط دهند، پدر این دختر ۱۶ ساله سنندجی می‌گوید، پزشکان گفتند که سارینا به احتمال ۹۰ درصد، دارو مصرف کرده و خودکشی کرده است.

به گزارش مشرق، اعتراض‌ها و اغتشاشات اخیر، چندوجهی، پیچیده و تحلیل آن نیاز به بررسی‌های دقیق‌تر علمی دارد، اما ویژگی مهم این اعتراضات رسانه‌ای بودن آن است، عملیات رسانه‌ای دشمنان در مراحل مختلف این دوره از اغتشاشات، پرحجم، پیچیده، مجازی، دارای مغایرت‌های زیاد با واقعیت‌های صحنه و بی‌سابقه بوده است.

بنا به دیدگاه صاحب‌نظران رسانه‌هایی فارسی‌زبان از جمله ایران اینترنشنال، بی‌بی‌سی و من‌وتو در اغتشاشات اخیر با اتخاذ راهبردهای بزرگنمایی، خشونت و اعتراضات، انکار زندگی عادی مردم، بحران‌زایی و بحران‌افزایی و تاکتیک‌های بمباران اطلاعات، نقل قول، گزینشگری، هزینه از سرمایه، تحریف و دروغ، افکار عمومی و امنیت ایران را هدف قرار داده‌اند.

این دست رسانه‌ها با ترغیب هواداران غرب به خشونت، برای ایجاد تردید در مردم به انتحار رسانه‌ای دست زدند، امیددهی کاذب و انکار و کوچک‌نمایی آرامش موجود در بیشتر مناطق کشور راهبردی بود که بدخواهان نظام به شدت در دستور کار قرار داده و بر روی آن برنامه‌ریزی گسترده و سناریوهای متعدد پیاده کردند.

 استفاده از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای، قضاوت و صدور حکم قبل از اعلام نتایج بررسی، تحریک زنان، تشویق به خشونت و حرمت‌شکنی از دیگر محورهای اصلی جنگ رسانه‌ای دشمن در پوشش اعتراضات و اغتشاشات اخیر است.

به نام مهسا به کام...

فوت مهسا امینی در ۲۶ شهریور ماه بهانه‌ای برای آشوب‌های خیابانی در شهرهای مختلف کشور بود، آشوبی که برنامه آن خیلی پیش از این در اتاق‌های فکر دشمنان ایران طراحی شده بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان می‌گوید: ۲۰ روز قبل از فوت مهسا امینی جلسه‌ای در اقلیم کردستان عراق با محوریت ایجاد ناامنی در ایران برگزار می‌شود، دموکرات، کومله و سایر احزاب هر کدام طوری اعلام آمادگی کرده بودند که در ایران ناامنی ایجاد کنند.

سردار سیدصادق حسینی افزود: دشمنان مترصد فرصت برای ایجاد آشوب و برهم زدن امنیت داخلی ما بودند که مرگ مهسا امینی بهانه‌ای برای آنان شد و متاسفانه برخی از عوامل داخلی هم بازی‌گردان سناریوی دشمنان شدند.

وی تصریح کرد: در این ایام رسانه‌های معاند و افرادی نیز در داخل همه چیز را وارونه جلوه می‌دهند، آوردن تانک و نیروهایی از لبنان و عراق برای سرکوب و استفاده پلیس از سلاح جنگی از جمله شایعاتی است که در رسانه‌های بیگانه مطرح می‌شود بلکه با این ترفندها جوانان را تحریک و جامعه را ملتهب کنند.

سناریوی نخ نمای ضدانقلاب

ماجرای فوت سارینا ساعدی دختر ۱۶ ساله سنندجی

فوت افراد خصوصا دختران جوان و ربط آن به اغتشاشات یکی از سناریوهای رسانه‌های معاند و شبکه‌های اجتماعی وابسته به ضدانقلاب است که این روزها فزونی یافته و هر روز در نقطه‌ای از کشور این موضوع را مطرح می‌کنند.

سارینا ساعدی دختر ۱۶ ساله سنندجی پنجم ماه جاری در منزل فوت کرده بود که خانواده‌اش او را به امید احیا به بیمارستان برده بودند.

حسن عسکری فرماندار سنندج گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد علت فوت این دختر، مصرف مواد مخدر و یا روانگردان‌ها بصورت اتفاقی و یا قصد خودکشی بوده اما دلیل قطعی مرگ این دختر بعد از اعلام  نتایج پزشکی اطلاع‌رسانی می‌شود.

ضدانقلاب که به دنبال کشته‌سازی است در رسانه‌ها و کانال‌های وابسته خود، به دروغ مرگ این دختر را به اغتشاشات ربط داده بودند.

روایت پدر سارینا از مرگ دخترش

پدر سارینا می‌گوید: ۷ تا ۸ سال پیش با مادر سارینا از هم جدا شدیم، سارینا تا قبل از ازدواج مجدد مادرش با خانواده مادری ارتباط داشت اما بعد از ازدواج مادرش و جدایی سارینا از خانواده مادری‌اش، خیلی روی روحیه دخترم تاثیر گذاشت.

قبل از این حادثه، سارینا چند روزی به شدت ناراحت بود و از منزل بیرون نمی‌رفت، صبح روزی که دخترم فوت کرد، مادرم مرا از خواب بیدار کرد و گفت، هرچه سارینا را صدا می‌زنم جواب نمی‌دهد.

سراسیمه به سمت سارینا رفتم، کف سفیدی رنگی از دهانش بیرون زده بود و بدنش به شدت کبود شده بود، هرچه صدایش زدم فایده نداشت با ۱۱۵ تماس گرفتیم و سارینا را به امید احیا به بیمارستان رساندیم اما پزشکان گفتند که سارینا فوت کرده و به احتمال ۹۰ درصد، دارو مصرف کرده و خودکشی کرده باشد.

شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور با انتشار اخبار دروغ، وارونه و غیرواقع و بزرگ‌نمایی تجمع‌های چندنفره و یا سیاه‌نمایی از وضعیت آرام جامعه، تلاش می‌کنند با دامن‌زدن به اغتشاشات از ملت ایران انتقام بگیرند.

مرگ مهسا امینی برای دشمنان برخلاف آنچه در ظاهر دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند، خوشایند بود چرا که این فرصت را برایشان فراهم کرد تا خود را به رویایی که بیش از چهار دهه در سر می‌پرورانند، نزدیک ببینند، اما تجربه نشان داده است، که تیر دشمنان همیشه به سنگ خورده و بیداری و بصیرت مردم رویای آنان را به کابوس تبدیل می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    16 7
    قاتل بروسلی هم نیرو انتظامی بوده
  • صمیر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    8 8
    7جالبه که دخترانی رو انتخاب میکنند که اسمهای مذهبی و یا معمول نداشته باش.مهسا و ژینا تا سارینا و نیکا و آرنیکا و ...
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    21 9
    در چهل روز اخیر چقدر آمار خودکشی جوانان زیاد شده!
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    13 6
    مردم مواظب دختراتون باشید تورو قران خیلی خیلی بهشون محبت کنید دختر با پسر خیلی فرق داره نذارید دنبال محبت بیرون از خونه بگرده خدا به کسی که دوستش داره دختر میده
  • نسیم IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    0 1
    😭😭😭😭😭😭😭😭😭
  • قاسم IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    4 0
    اخه چرا باز پدر ایشون مصاحبه کرده که مسئولین به زور منو وادار به مصاحبه تو تلویزیون ایران و سکوت به بهای دادن پول خون دخترم کردن..‌اخه کدوم باور کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس