دشان: بازی مقابل لهستان چالش سختی بود اما امباپه حلال مشکلات است

سرمربی تیم ملی فرانسه پیروزی صعود مردانش به مرحله یک چهارم نهایی را موفقیت در یک چالش سخت دانست.

به گزارش مشرق، تیم ملی فرانسه به دومین تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ تبدیل شد.

مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در دومین شب از مرحله یک هشتم نهایی جام بیست‌ودوم، به مصاف لهستان رفت و در این بازی یکطرفه با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. ۲ گل از کیلیان امباپه و یکی دیگر از اولیویه ژیرو که پنجاه‌ودومین گل او برای تیم ملی فرانسه بود و او را به برترین گلزن تاریخ خروس‌های تبدیل کرد، موجب پیروزی شاگردان دیدیه دشان شد.

دشان که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده نبرد انگلیس و سنگال برود، به شبکه تله‌فوت یک گفت: بازی آسانی نبود چون لهستان تیمی بسیار سازمان‌یافته بود و با نظمی مثال زدنی آمده بود که ما را غافلگیر کند. با این حال تیم ما همیشه این توانایی را داشته که راهش را پیدا کند. به علاوه تیم ما بازیکنی مانند کیلیان (امباپه) را دارد که حلال مشکلات است و این برای ما امتیازی بزرگ است. عملکردمان در نیمه اول یکسری مشکلات داشت که بین دو نیمه آنها را برطرف کردیم. تیم شخصیت قوی خود را با بستن تمام راه‌ها به روی لهستان برای رسیدن به دروازه ما نشان داد.

سرمربی فرانسه در ادامه به دلیل موفقیت تیمش برای پیشروی تا دومین مرحله حذفی جام جهانی و داشتن شانسی بسیار خوبی برای دفاع از قهرمانی‌اش، تأکید کرد: تیم ما از روزی که کارش را شروع کرد، اتحاد داشت. مسلماً حضور در یک چهارم نهایی جام جهانی دستاوری بسیار خوب است و کسب چنین موفقیتی بر اتحاد تیم می‌افزاید چون باعث ایجاد لذتی مشترک برای تمامی اعضای آن می‌شود. ما از فرصتی که بعد از این بازی خواهیم داشتیم استفاده می‌کنیم تا کمی با عزیزان‌مان وقت بگذرانیم و اعضای خانواده‌های‌مان را ببینیم.

بازی بعدی تیم ملی فرانسه شنبه ۱۹ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس