کد خبر 1442938
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
خواب زمستانی مدیران فدراسیون پس از جام جهانی پاییزی/ فوتبال ایران در امتداد سکوت

مدیران فدراسیون فوتبال پس از حذف تیم ملی در جام جهانی به خواب زمستانی رفته‌اند.

به گزارش مشرق، از شکست تلخ ایران مقابل آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پنج روز می‌گذرد. شاید جدا از هواداران، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی، همه مدیران فدراسیون فوتبال هم آرزو داشتند شاگردان کارلوس کی‌روش در آن بازی پرالتهاب یک گل به ثمر برسانند تا در لذت صعود به یک هشتم نهایی حماسه سرایی کنند اما آن نتیجه سبب شده مدیرانی که قبل از آغاز جام و پس از پیروزی مقابل ولز، در خصوص کوچک‌ترین مسائل پاسخگوی رسانه ها باشند، اکنون به زمستان نرسیده در خواب زمستانی بروند.

بیشتر بخوانید:

ادامه ابهام درباره تعیین تکلیف کی‌روش و تیم ملی

خواب زمستانی مدیران فدراسیون پس از جام جهانی

انتظار اهالی ورزش و رسانه از مهدی تاج و همکارانش در هیأت رئیسه فدراسیون، عذرخواهی بابت شکست سنگین مقابل انگلیس و حذف تیم پرامید ایران از جام جهانی بود که البته این موضوع رخ نداد؛ اما پاسخگویی درمورد آینده این تیم و کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی، وظیفه اصلی مدیریت و سخنگوی این مجموعه است. هواداران فوتبال کشورمان می‌خواهند پاسخ روشنی درمورد دلایل این حذف و وضعیت کادرفنی تیم ملی دریافت کنند.

خواب زمستانی مدیران فدراسیون پس از جام جهانی

از طرفی حمید سجادی که پیش از این قاطعانه حمایت خود را از ادامه حضور کی‌روش روی نیمکت تیم ملی اعلام کرده بود، اکنون می‌گوید این مورد در حیطه اختیارات هیات رئیسه و مدیریت فدراسیون فوتبال است و اگر آن‌ها تصمیم به ابقای کی‌روش بگیرند، وزارت ورزش نیز از آن حمایت خواهد کرد.

مدیریت فدراسیون فوتبال وظیفه دارد هرچه سریع‌تر درمورد دلیل و هزینه اعزام با ربط یا بی‌ربط مسئولانش به دوحه و خروجی سفر آن‌ها، برنامه‌های پیش رو برای آماده‌سازی تیم ملی در مسیر جام ملت‌های آسیا، تعیین تکلیف کادرفنی فعلی یا انتخاب سرمربی جدید، مشخص شدن وضعیت کادرفنی تیم امید، آخرین شرایط باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای و .... جلسه‌ای تشکیل داده و البته پاسخ شفاف و روشنی در این مورد به رسانه‌ها و هواداران ارائه کند.

خواب زمستانی مدیران فدراسیون پس از جام جهانی

سکوت تاج و مدیران فدراسیون نسبت به این عملکرد نامطلوب، هیچ عایدی‌ای برای فوتبال کشور نخواهد داشت و بهتر است آن‌ها همانگونه که در روزهای خوش قبل از جام جهانی هیچ تریبونی را برای صحبت کردن از دست نمی‌دادند، اکنون سرسوزنی رویه قبلی را پیش بگیرند و از این خواب زمستانی در پاییز بیدار شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کارو IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 0
    مهران رجبی مربی خوبی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس