عاملان سنگ پرانی به خودروها در پاسارگاد دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد در استان فارس از دستگیری عاملان سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مصطفی توکلی دوشنبه ۱۴ آذر در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در پی فراخوان‌های معاندان درفضای مجازی برای اعتصاب کامیون‌داران و استقبال نکردن رانندگان ازاین خواسته، عده‌ای مغرض با حضور درمحورهای مواصلاتی و سنگ‌پرانی موجب اخلال درتردد حمل ونقل عمومی درمحورهای شهرستان می‌شدند که این موضوع به صورت ویژه دردستورکارقرارگرفت.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات تخصصی و اطلاعاتی پلیس آغاز شد و پس از رصد سرنخ های موجود، ماموران موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو سواری و عاملان اصلی سنگ پرانی ها شدند.

توکلی افزود: ماموران طی عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی قضائی، ۵ متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با اشاره به اینکه اخلال در نظم عمومی و ایراد خسارت به اموال و اشخاص جرم بوده و پلیس با قاطعیت با مجرمان برخورد خواهد کرد، گفت: متهمان پس از اقرار به جرم ارتکابی و تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    23 5
    اینا مزدورن،پول گرفتند،ببینید کیا به این ولگردهای بیابانی پول دادن برای قطاع الطریق شدن،باهاشون محکم برخورد کنید عبرت آموز إن شاءالله
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    14 5
    اعدامشان کنید هدف این ها رسما ضد امنیت ملی هست رسما می خوان کشور رو به زور به پرتگاه بندازن مماشات رو تموم کنید با رحم نمیشه حکومت کرد
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    12 5
    اینها رو نباید آزاد کنند باید درسی بهشون بدهند تا دوباره از این غلط ها نکنند و امنیت مردم رو به خطر نیاندازند
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    فقط اعدام بازدارنده و عبرت آموز خواهد بود
  • خسرو IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    اولا با آنها محکم برخورد شود دوما حتما از حکم شلاق استفاده شود مثلا یکصد ضربه تعیین شود و در محل اجرای خلاف هر روز ده ضربه بمدت ده روز شلاق زده شود تا همه ببینند و درس عبرتی برای دیگرانی که پس از دستگیری میگویند گول خوردیم شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس