۱۶ نفر از عاملان سنگ‌پرانی به کامیون‌ها در کردستان بازداشت شدند

کامیاران- فرمانده انتظامی استان کردستان از بازداشت ۱۶ نفر از عاملان سنگ‌پرانی به کامیون‌ها و خودروهای عبوری در محورهای استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ارتباطات انتظامی کردستان، سردار علی آزادی از دستگیری عامل سنگ‌پرانی به خودروهای عبوری در محور کامیاران به سنندج خبر داد و گفت: در پی فراخوان‌های معاندان نظام در فضای مجازی برای اعتصاب کامیون‌داران و عدم استقبال رانندگان از این موضوع، عده‌ای افراد فریب خورده با حضور در محورهای مواصلاتی با سنگ‌پرانی مانع اخلال در تردد و حمل و نقل عمومی در محورهای استان می‌شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی کامیاران با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در این خصوص، عامل سنگ‌پرانی به کامیون‌های عبوری در محور کامیاران - سنندج را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر شد، گفت: در تحقیقات به عمل آمده، متهم اعتراف و از اعمال خود ابراز پشیمانی کرده و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سردار آزادی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۶ نفر در این رابطه در استان دستگیر شده اند، امنیت را خط قرمز پلیس دانست و تصریح کرد: با مخلان نظم و امنیت مردم و کسانی که بخواهند برای تردد وسایل نقلیه در محورها مواصلاتی استان مزاحمت ایجاد کنند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 13
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 0
    درجا اعدام
  • ناصر IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 1
    اونا رو ببندین به کامیون و کامیون توی شهر بگرده و مردم اونارو با سنگ بزنن حال کنیم.حال میده بخدا.
  • DE ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    11 2
    و ووووووجریمه های مالی سنگین و زندان آبدار تا دیگر این فریبکارها و دغل بازها دور بر کارهای شرنگردن و مزاحم کسب و کار مردم نشن!
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    پس این اعدام ها کی شروع می شه؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 0
    اعتصاب زورکی. فرق بین انقلاب اسلامی یا انقلاب ارازل همینه. اون موقه همه چی اختیاری بود الان زورکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس