پسکوف: اروپایی ها در دام تحریم های ضد روسی خود افتاده اند

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که اقتصاد این کشور مسیر انطباق با تحریم ها را پیدا کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تحریم های غرب را عاملی آسیب زننده به خود این کشورها ارزیابی کرد.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که تحریم های ضد روسیه به وضوح به کشورهای اروپایی که آنها را اعمال کرده‌اند، زیان رسانده است و انکار این موضوع اقدامی غیرحرفه‌ای است.

سخنگوی کرملین در واکنش به اظهارات اخیر «اولاف شولتز» صدر اعظم آلمان گفت که بدیهی است که برخی از مشکلات ناشی از تحریم ها به وجود می آیند، با این حال (مشکلات) تا به حال بحرانی نبوده اند.

پسکوف در ادامه تاکید کرد که متخصصان به خوبی شاهد روند انطباق اقتصاد روسیه با این شرایط جدید تحریمی هستند و انکار این مهم غیرحرفه ای است.

پسکوف در ادامه به آسیب هایی که کشورهای اروپایی از وضع تحریم علیه روسیه متحمل شده اند، نیز اشاره کرد و گفت که احتمالاً پنهان کردن آسیب‌هایی که تحریم‌ها به کشورهای اروپایی وارد می‌کند، اقدامی غیرحرفه‌ای خواهد بود.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه متذکر شد: منظورم درباره تحریم‌هایی است که اروپایی‌ها علیه ما وضع کرده‌اند. همه متخصصان ما، متخصصان در بروکسل و متخصصان در برلین کاملاً از این موضوع آگاهی دارند.

آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با پیشروی ارتش روسیه، ضمن ارسال انواع تسلیحات پیشرفته به ارتش اوکراین، تاکنون تحریم‌های زیادی علیه روسیه اعمال کرده‌اند. از سوی دیگر «سرگئی لاوروف»، وزیر خارجه روسیه نیز گفته است هر گونه محموله و کاروانِ حامل تسلیحات نظامی برای اوکراین، هدفی مشروع برای نیروهای روسیه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس