کد خبر 1443248
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
اتفاق عجیب در باشگاه پرسپولیس؛ گلزن سرخ‌ها تماس‌ها را بی‌پاسخ گذاشت/ چه کسی ستاره پرسپولیس را از ۲ مهاجم خارجی ترسانده؟

در میان تعجب همگان عیسی آل‌کثیر سه تماس تلفنی باشگاه را برای نشست و عقد قرارداد رسمی بی‌پاسخ گذاشته است!

به گزارش مشرق، عیسی آل‌کثیر سه مرتبه تماس تلفنی باشگاه پرسپولیس را برای نشست و عقد قرارداد رسمی، بی‌پاسخ گذاشته است! چند ماه پیش بود که نوشتیم عیسی آل‌کثیر از یحیی گل محمدی قول گرفته است که تنها جای خالی لیست پرسپولیس به او اختصاص پیدا کند.

در آن مقطع سرمربی پرسپولیس به شرطی راضی شد آل‌کثیر سر تمرینات حاضر شود که کاملا تابع و دراختیار کادر پزشکی پرسپولیس و په په لوسادا بدنساز این تیم باشد. او مصدومیت سخت و طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و باید در ابتدا آمادگی بدنی خود را به کادرفنی و پزشکی ثابت کند تا بتواند یک جای خالی لیست بزرگسال پرسپولیس را به خودش اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید:

جدایی ستاره پرسپولیس قطعی شد

جالب آن که گل محمدی پیش از دیدار با تراکتور در مواجهه با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل‌کثیر و حضور بدون مجوز این بازیکن در تمرینات پرسپولیس بیان کرد: «از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است. درست است که او با ما قرارداد ندارد اما با توجه به اتفاقی که برای او در این تیم افتاد، من شخصا به او مدیون هستم و هر کمکی از دستم بربیاید برایش انجام می‌دهم و این روزها هم اختصاصی تمرین می‌کند. تا نیم فصل این روند را ادامه می‌دهد و انشاالله بعد از نیم فصل درباره قرارداد صحبت می‌کنیم.»

عیسی آل‌کثیر در تمرینات شرکت کرده است و یحیی گل محمدی نیز طبق قولی که به او داده بود از باشگاه خواسته است قراردادش را تمدید کنند اما...

در میان تعجب همگان عیسی آل‌کثیر سه تماس تلفنی باشگاه را برای نشست و عقد قرارداد رسمی بی‌پاسخ گذاشته است! برخی گمانه زنی کردند آل‌کثیر با یک پیشنهاد بسیار خوب مواجه شده و به همین خاطر قید قرارداد با پرسپولیس را زده است اما شنیدیم ماجرا چیز دیگریست.

ظاهرا برخی نزدیکان عیسی آل‌کثیر او را ترسانده اند که در حضور یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته دو مهاجم خارجی پرسپولیس در نیم فصل دوم به این بازیکن بازی نخواهد رسید. آل‌کثیر هم که در گذشته و پس از پارگی رباط صلیبی نشان داده به شدت تحت تأثیر اطرافیان خود است به همین خاطر هنوز پاسخی به تماس‌های باشگاه پرسپولیس نداده است.

جالب‌تر آن که شنیدیم یحیی گل محمدی برخلاف تصورات از عیسی آل‌کثیر دلخور نیست و همه چیز را برعهده خود این مهاجم گذاشته است!

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • SE ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    این بازیکن برای پرسپولیس خوش یمن نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس