کد خبر 1443269
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
ستایشی

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بحث حجاب بحث یک قوه نیست و فرا قوه‌ای محسوب می‌شود و سه قوه باید بیاییند و نشست برگزار کنند، کارشناسانه تصمیم گرفته شود و در نهایت ابلاغ شود.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی در خصوص برخی اظهارنظرها از جمله اظهار نظر دادستان کل کشور و برخی از نمایندگان مجلس در رابطه با تعطیلی گشت ارشاد و نظر قوه قضائیه در رابطه با حجاب گفت: بحث حجاب بحث یک قوه نیست و فرا قوه‌ای محسوب می‌شود و سه قوه باید بیاییند و نشست برگزار کنند، کارشناسانه تصمیم گرفته شود و در نهایت ابلاغ شود.

ستایشی گفت: در سه قوه این جلسات کارشناسی برقرار است و کارشناسان قوه قضائیه در این کارگروه‌ها حضور دارند و در راستای بررسی راهکارهای حجاب و عفاف مواردی هم از سوی دادستانی کل به مبادی ذیربط ارائه شده است.

سخنگوی قوه قضائیه ادامه داد: اما باید توجه داشت حجاب مسئله مورد پذیرش از سوی آحاد جامعه است و بحث حجاب بحث دارای پیشینه است و اعتقاد داریم باید با همفکری و خرد جمعی و به صورت یکپارچه از ارزش‌های خودمان صیانت کنیم و نسبت به این ارزش‌ها حساسیت به خرج بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    احاد جامعه ؟
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    توضیحات دوپهلو و رفع تکلیفی فایده ای ندارد . اگر فرا قوه ای است چطور مقام مسئول رده میانی یک قوه اعلام تعطیلی چیزی را می کند که از حوزه مسئولیتش خارج است و تازه اعلام می کند از همان جایی که گشایش یافته تعطیل شده است ؟ مسئولین باید یاد بگیرند تنها در حوزه مسئولیت خود اظهار نظر کنند . چون حرفی که زده شود خیلی وقتها جمع نمی شود .
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    چرا اینقدر بحث حجاب رو بزرگ می کنید در حالی که برخی فقها مثل جناب محسن کدیور اصلا حجاب سر وگردن رو واجب نمی دانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس