کد خبر 1443323
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
سکوت رئیس فدراسیون پس از حذف در قطر شکست/ تاج: VAR نداشته باشیم داوران‌مان حذف می‌شوند

رئیس فدراسیون فوتبال برای اولین بار پس از حذف تیم ملی در جام جهانی اظهارنظر کرد.

به گزارش مشرق، مهدی تاج، در مراسم معارفه رییس مرکز ملی فوتبال خطاب به حاضرین، اظهار داشت: خوشحالم از اینکه امروز در جمع شما همکاران و عزیزان هستم. این نشست به دلیل اهمیت توسعه فوتبال و مرکز ملی فوتبال تشکیل شده که باید با یک برنامه ریزی دقیقی پیش رویم. یکی از مطالبی که مهم می‌باشد و در ذهنم بود این است که ساختمان جدید اداری فدراسیون فوتبال باید به زودی راه اندازی شود.

وی ادامه داد: زمانی که انتخابات تمام شد، درگیر رقابت‌های جام جهانی شدیم و عمده وقت‌مان برای بحث پشتیبانی تیم ملی بود. تلاش کردیم که بهترین اتفاق در قطر رخ دهد و تیم ملی در بهترین وضعیت در رقابتهای جام جهانی حضور داشته باشد. من تجربه سه دوره حضور در جام جهانی را داشته و هر بار تجربه ای متفاوت تر را کسب کردم. به هر جهت تیم ملی ایران تا آخرین دقایق شانس صعود به دور بعدی را داشت و مجموعه فدراسیون از اینکه نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم، خرسند نیست.

بیشتر بخوانید:

پیام کی‌روش به افکار عمومی که دیگر حامی او نیست/ ادامه بی‌تفاوتی عجیب مسئولان فدراسیون

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه خطاب به حاضرین در نشست گفت: بحث ساختمان فدراسیون فوتبال که جزء الویتهای اول ما است، باید به جدیت پیگیری و به نتیجه برسد. بحث VAR تکلیفش مشخص شد و پروژه اجرایی شدن این طرح کلید خورد. اگر VAR را اجرایی نکنیم تمام داورانمان حذف خواهند شد. ضمن اینکه دستورالعمل این موضوع از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شده که اگر VAR نداشته باشیم هیچ داور مشخصی در رقابتهای آسیایی و مسابقات پیش رو که در آسیا برگزار می شود، نخواهیم داشت و این چیزی نیست که در شان ما باشد.پس باید هر چه سریعتر دست به کار شویم و این طرح را اجرایی کنیم.

تاج در ادامه اظهار کرد: بحث زیر بنایی و ساخت و ساز یکی از مهمترین دغدغه های ماست. زمین کمپ تیم ملی در زمان صفایی فراهانی و با پیگیری او به فدراسیون تحویل شده و در زمان دادکان و کفاشیان و سپس بنده تکمیل شده و توسعه آن هدف مهم این فدراسیون است. چرا که فوتبال ایستا نیست و مجموعه گسترده‌ای برای کشور پهناوری مانند ایران نیاز است که مجموعه کامل و با زیر ساخت‌ها و امکانات ویژه و پیشرفته داشته باشد. باید به سرعت اقدامات اجرایی را آغاز کنیم تا در بحث زیر بنایی و ساخت و ساز به وضعیت ایده آل برسیم و این کمپ را گسترش بدهیم.

وی افزود: تکمیل ساختمان کوثر ( اختصاصی برای بانوان ) هم باید زودتر در دست اقدام قرار گیرد. پیشرفت این پروژه مهم تا هشتاد درصد تخمین زده شده و باید هر چه زودتر با رفع موارد باقیمانده، این ساختمان را تجهیز کرده تا تیم های ملی بانوان از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد اولویت اصلی و بعدی هم به امید خدا طراحی و ایجاد ساختمان جدید اداری فدراسیون است که باید هر چه زودتر اقدامات این امر را فراهم کنیم. کلنگ این زمین با حضور اینفانتینو و شیخ سلمان زده شد. متاسفانه وقفه ای دو ساله در ساخت این مجموعه ایجاد شده اما اکنون همه بخش‌ها مکلف هستند تا در مسیر ساختن و افتتاح این پروژه گام بردارند.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 0
    همون سکوتش بهتر از خندیدن به ریش ملت بود.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    2 0
    حال قلب تان چطور است جناب تاج؟! احیانا نیاز به استراحت و درمان مثلا در آلمان هفت رنگ ندارید؟!...
    • تاجبخش IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      1 0
      تاج حتما نیاز به استراحت در اروپا داره اونم توی آلمان قلبش خیلی از باخت مفتضح تیم ملی گرفته بعد از نصف شب تیر میکشه کمی هم کمرو هس چرا که بزور آوردنش و رئیسش کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس