تاریخچه تقابل‌های کرواسی و برزیل/ کرواسی از پس آماده‌ترین برزیل برمی‌آید؟

کرواسی و برزیل تاکنون دوبار در جام جهانی با هم دیدار کرده‌اند که هر دو دیدار با پیروزی برزیل به پایان رسیده است.

سرویس ورزش مشرق _ بدون شک یکی از جذاب‌ترین دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲، دیدار پرافتخارترین تیم جهان و نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ خواهد بود. تیم ملی کرواسی که در جام جهانی گذشته ناکام بود و در فینال برابر فرانسه آماده شکست خورد، می‌خواهد در جام جهانی ۲۰۲۲ کار ناتمام خود را تمام کند و این بار برای قهرمانی بجنگد ولی آنها باید در یک چهارم به مصاف برزیلی بروند که در اوج آمادگی به سر می‌برد. از آخرین قهرمانی برزیلی‌ها در جام جهانی ۲۰ سال می‌گذرد و می‌خواهند به این ناکامی پایان دهند و ششمین قهرمانی خود در جام جهانی را به دست آورند.

تیم‌های ملی کرواسی و برزیل تاکنون در ۴ دیدار به مصاف هم رفتند که در هیچ یک از دیدارها کرواسی موفق نشده است که برزیل پر قدرت را شکست دهد. سه بازی این دو با پیروزی برزیل به اتمام رسیده و یک باز هم با تساوی کشیده شده است.

تاریخچه تقابل‌های کرواسی و برزیل در جام جهانی +جدول

این دو تیم دو بار در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ در مرحله گروهی جام جهانی با هم همگروه بودند که نتیجه هر دو دیدار با سود برزیل بوده است. برزیل در جام جهانی ۲۰۰۶ با نتیجه ۱ بر ۰ و در جام جهانی ۲۰۱۴ با نتیجه ۳ بر ۱ کرواسی را شکست داده است.

تاریخچه تقابل‌های کرواسی و برزیل در جام جهانی +جدول

آمارها و عملکرد دو تیم پیش از مسابقه نشان از برتری مطلق برزیلی‌ها دارد. شطرنجی‌ها با توجه به نتایج ضعیفی که کسب کرده اند به نظر شانس کمی برای شکست سلسائو دارند.

تیم‌های ملی برزیل و کرواسی در روز جمعه ۱۸ آذر از ساعت ۱۸:۳۰ در استادیوم اجوکیشن سیتی با هم بازی‌ می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    1 0
    برزیل می بره
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 0
    برزیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس