کد خبر 1443760
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
پایتخت به رنگ "ایران ما" درآمد + عکس

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از اختصاص ۷۰ درصدی فضاهای تبلیغاتی شهر به اکران طرح های پویش "ایران ما" خبر داد.

به گزارش مشرق، رضا صیادی با اشاره به اکران فرهنگی طرح‌های پویش "ایران ما" در پایتخت اظهار کرد: این پویش با هدف ایران‌شناسی شهروندان تهرانی در قالب عکس‌های فاخر و طرح‌های فرهنگی در ۷۰ درصد فضاهای شهری به اکران درآمده است.

وی بازشناسی عوامل هویت بخشی تاریخی، ملی و مذهبی را از جمله اهداف پویش "ایران ما" عنوان کرد و افزود: به تصویر کشیدن اماکن و آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، مذهبی، تفریحی و یادآوری آداب و سنن اقوام ایرانی از جمله عوامل هویت بخش ماست که فرصت ایرانشناسی را به هر بیننده‌ای خواهد داد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به تمدن غنی ایرانی و اسلامی و آثار به جای مانده و همچنین گوناگونی طبیعت کشور تاکید کرد: سازمان زیباسازی با اکران پویش "ایران ما" سعی در بازشناسی و یادآوری صحنه‌های بی بدیل از جای جای کشورمان دارد تا ضمن آرام سازی محیط شهری، امکان سفر تصویری را برای شهروندان فراهم کند.

شهرداری تهران ,

وی ادامه داد: در تصاویر انتخابی سعی شده است آثار و ابنیه تاریخی و ملی به ثبت رسیده و نیز زیبایی‌های طبیعی و گردشگری مناطق مختلف کشور از جمله دیدنی‌های شهرهای کرمان، اصفهان، شیراز، تهران، گیلان، مازندران و جزایرزیبای جنوبی کشور به نمایش درآید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    جانم فدای ایران. لعنت بر آشوب گر و بی بی سی و سعودی اینترنشنال. مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل. مرگ بر تجزیه طلب. به طور خلاصه مرگ بر دشمنان ایران و اسلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس