سرلشکر باقری: مجاهدت‌های ارزنده و کم‌نظیر رستم قاسمی همیشه ماندگار است

مجاهدت‌های ارزنده و کم‌نظیر آن سردار مخلص و مومن در دفاع مقدس و جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه ملت ایران ماندگار است.

به گزارش مشرق، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی درگذشت وزیر سابق راه و شهرسازی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خاندان محترم مرحوم سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی

سلام علیکم؛

عروج سردار سرافراز و مجاهد برجسته عرصه سازندگی و پیشرفت کشور «سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی» وزیر سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس را سوگمندانه به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظّم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده ارجمند و همرزمان دلاور آن مرحوم در نیروهای مسلح و دولت مردمی تسلیت عرض می نمایم.

بی‌شک مجاهدت‌های ارزنده و کم‌نظیر آن سردار مخلص و مومن در دفاع مقدس و جنگ نابرابر استکبار جهانی علیه ملت ایران و سپس در دیگر سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین و عرصه سازندگی کشور از جمله در نیروی دریایی سپاه، فرماندهی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، نقش‌آفرینی‌های ارزنده در جبهه مقاومت اسلامی، تلاش در جهت خنثی‌سازی آثار و تبعات تحریم و جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران و همراهی و کمک به دولت محترم در سکان‌داری وزارتخانه‌های نفت و راه و شهرسازی در لوح افتخارات آن مرحوم ثبت گردیده است و برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند آینده میهن عزیزمان الهام‌بخش مدافعان انقلاب و خادمان ایران اسلامی خواهد بود.

اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی‌های افتخارآمیز آن سردار مجاهد از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای آن یار سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و برای خانواده معظم، همرزمان، همکاران و همراهان او صبر و شکیبایی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    12 2
    ستم قاسمی را دکتر احمدی نژاد وارد حلقه بسته و خمود مدیریت کلان کشور کرد و از توانایی های او استفاده کرد و متاسفانه دراین دولت با بی تدبیری با حیثیت او بازی شد و نفوذی ها از او انتقام گرفتند و او طاقت بی مهری ها را نداشت !! افسوس که هرگز قدر انسانهای خدوم و خالص دانسته نشده است
    • احمد شیرازی IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      6 1
      قربون دهنت
    • حمیدرضا IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      11 1
      *** خطاب به 10-17 .... صحبت بنده این فرد نیست اما به هیچ وجه پذیرفته نیست اینهمه توانایی داشته باشی و بعد بیایی در وسط میدان با آبکش آب بیاری و ببری ... یکی از وزارتخانه های استراتژیک آنهم بعد از دولت 12 و 11 وزارت شهرسازی بود که این مرحوم نتوانست میدان مین و ویران شده وزارت خانه توسط آخوندی را پاکسازی و متحول کند. ... اگر ایشان 10 در صد از توانایی که اشاره شده از سوی سردار باقری را در وزارت شهر سازی بکار می‌گرفت امروزز شاهد یکسال و 4 ماه اتلاف وقت در آن وزارتخانه نبودیم .
  • CA ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 0
    مجاهدت‌های ایشان ماندگار هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس