سخنگوی سپاه: مراسم یادبود سردار رستم قاسمی فردا برگزار می‌‎شود

سردار شریف گفت: مراسم گرامیداشت مرحوم رستم قاسمی فردا دوشنبه ۲۱ آذرماه در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران از حضور باشکوه اقشار و آحاد مختلف مردم تهران، شخصیت‌ها و مقامات کشوری و لشکری در آیین تشییع و خاکسپاری سردار مهندس رستم قاسمی وزیر فقید سابق راه و شهرسازی و از فرماندهان دفاع مقدس و طلایه داران عرصه سازندگی و آبادانی کشور قدردانی کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران از برگزاری مراسم یادبود سردار رستم قاسمی در روز دوشنبه خبردادو گفت: مراسم گرامیداشت سردار رستم قاسمی فردا (دوشنبه ) از ساعت ۱۴/۳۰ تا ۱۶/۳۰ در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران با حضور خانواده معظم شهدا و مردم مومن و فهیم تهران و سخنرانی حجت الاسلا عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه برگزار می شود.

سردار شریف در ادامه ضمن اشاره به کارنامه درخشان خدمات و عملکرد سردار قاسمی طی بیش از چهار دهه اخیر، آن را برای نسل جوان امروز الهام‌بخش توصیف کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه ایشان در طول عمر خود لحظه‌ای برای پاسخ به نیازهای کشور و انقلاب دریغ نکرد، خاطرنشان کرد: آنچه این روزها از نقش آفرینی های این سردار مخلص و بی ادعا در دفاع مقدس، جبهه مقاومت، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) و خدمت در دولت جمهوری اسلامی ایران و سکانداری وزارتخانه های نفت و راه و شهرسازی و به ویژه نقش آفرینی موثر در دور زدن تحریم ها و گشایش در اقتصاد و معیشت مردم مورد اذعان همگان قرار می گیرد، نشان می‌دهد که بایستی از سردار قاسمی به عنوان یکی از پرچمداران بزرگ خدمت‌رسانی به ملت ایران و جبهه مقاومت اسلامی نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سربدار IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    خداوند رحمتش کند انسان زحمتکشی بود اکثر پل های تهران در زمان ایشان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء ع ساخته شده است خداوند قرین رحمت خودش قراردهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس