سردار رستم قاسمی با استفاده از توان داخلی طرح‌های بزرگی انجام داد

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را انجام داد.

به گزارش مشرق، سردار محمد رضا فلاحی‌زاده ظهر سه شنبه در مراسم یادبود سردار مرحوم مهندس رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر اظهار داشت: امام خمینی (ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام صداقت، جهاد، اخلاق، بزرگواری، برادری، محبت، عبادت و بندگی در راه خدا، مردم‌داری و مردم یاری را به جهانیان معرفی کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: در این راستا دشمنان به مقابله با انقلاب بر خواستند و در مقابل، مجاهدان راه خدا نیز برای رضایت خدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کمک کردند.

وی با اشاره به نقش مهم سردار رستم قاسمی در عرصه‌های انقلاب با بیان اینکه سردار رستم قاسمی برای رضای خدا، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به کمک امام خمینی (ره) آمد اضافه کرد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز برای خدا و در جهت اطاعت از فرمان ولی خدا، در جبهه‌ها به مصاف دشمنان خدا رفت و در عملیات‌های مختلف از جمله عملیات والفجر ۸ شرکت کرد.

وی یادآور شد: سردار رستم قاسمی به عنوان سرباز ولی فقیه و سردار سازندگی با استفاده از توان داخلی، طرح‌های بزرگی را انجام داد و طرح‌های دفاعی جزایر و سواحل را مستحکم کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سردار قاسمی برای رضایت خدا در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) مشغول به کار شد و در این مدت توانست سدهای مختلف و پروژه‌های مختلف راهسازی، نفتی و پتروشیمی را به انجام برساند.

سردار فلاحی‌زاده با بیان اینکه مرحوم مهندس رستم قاسمی در زمان مسئولیت در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) توانست یک چشم‌انداز و نقشه راه جدید برای این قرارگاه ترسیم کند بیان کرد: مهندس قاسمی به عنوان یک چهره ملی، تأثیرگذار در پیشرفت‌های عمرانی کشور بود به طوری که در زمان زندگی‌اش در ۳ هزار و ۵۰۰ پروژه اقتصادی و عمرانی حضور داشت و در آن به فعالیت می‌پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به حضور سردار قاسمی در جبهه‌های مقاومت گفت: سردار مهندس قاسمی، یار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود و در جبهه‌های دمشق، حلب و بو کمال حضور فعال داشت.

مراسم یادبود سردار رستم قاسمی با حضور مسئولان و اقشار مردم در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس