کد خبر 1443983
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
لوپن: جنگ انرژی با روسیه احمقانه است

رئیس فراکسیون اتحاد ملی فرانسه می گوید اتحادیه اروپا با در پیش گرفتن جنگ انرژی با روسیه، مردم خود را در شرایط خطرناکی قرار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اینتل ریپابلیک، رئیس فراکسیون «اتحاد ملی» در پارلمان فرانسه از رویکرد اتحادیه اروپا برای به راه انداخت جنگ انرژی با روسیه انتقاد کرد.

«مارین لوپن» سیاستمدار فرانسوی امروز پنج شنبه اعلام کرد که سران اتحادیه اروپا قصد داشتند بدون داشتن منابع کافی، جنگ انرژی را علیه روسیه به راه بیندازند. به گفته رئیس فراکسیون اتحاد ملی در پارلمان فرانسه، به همین خاطر است که اتحادیه اروپا نسبت به کسانی که تحریم‌ها علیه آنها اعمال شده با مشکلات بیشتری دست و پنجه نرم می‌کند.

این سیاستمدار فرانسوی در ادامه از ورود کشورش به جنگ انرژی با روسیه انتقاد کرد و گفت که در شرایطی که فرانسه با کمبود انرژی دست به گریبان است، این کشور نباید به جنگ انرژی با روسیه وارد شود، این امری احمقانه است.

لوپن با یادآوری تاثیر منفی تحریم های روسیه بر کمبود سوخت و انرژی در اروپا، تاکید کرد که تحریم‌های کنونی علیه روسیه، عواقب خطرناک‌تری را متوجه مردم فرانسه می کند.

در پی شروع جنگ در اوکراین، کشورهای اروپایی به بهانه حمایت از کی یف، تحریم‌های گسترده‌ای علیه بخش انرژی روسیه وضع کردند. در حال حاضر این تحریم‌ها گریبان گیر اروپا شده به نحوی که کشورهای عضو با بحران بی سابقه انرژی دست و پنجه نرم می‌کند.

در تازه ترین اقدام، «اورزلا فون در لاین» رئیس کمیسیون اروپا روز چهارشنبه به بهانه درگیری‌ها در اوکراین اعلام کرد که اتحادیه اروپا می‌خواهد ۳ بانک و ۲۰۰ شخص و نهاد در روسیه را در نهمین بسته تحریمی علیه این کشور بگنجاند.

بر اساس اعلام این رسانه، رئیس کمیسیون اروپا در این خصوص گفت که به عنوان بخشی از بسته نهم تحریم‌ها علیه مسکو، پیشنهاد می‌کند از دستیابی مستقیم یا از طریق کشورهای ثالث روسیه به هواپیماهای بدون سرنشین جلوگیری شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    5 1
    اِه، غربگداهای ما که میگن مشکل حل شده و همه تو اروپا خونه هاشون از گرما شده حموم سونا که!!! خخخخخخخخ
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      برای یک متّقی منتظر، این سختی برای مردم اروپا، خنده دار نیست. اولا مایه‌ی عبرته. ثانیا مایه‌ی دعا و استغاثه‌ی بیشتر برای ظهور و نجات مستضعفین چه روحی و چه جسمی است. دل بزرگی میخاد ظهور... آقاجان!
    • محمد IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      1 0
      رقتار بعضی غربگراها .نمی خوام بگم خائنانه ولی حداقل عاقلانه نیست.
  • DE ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    1 0
    از دست این اروپایی ها ! این اشیه که خودتون پختید نوش جان !
  • کیا GB ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    2 0
    مشتری برای انرژی همیشه و همه جا هست و بعید است روسیه بی مشتری بماند اما آیا اروپا قبل از شروع جنگ انرژی با روسیه فکر کرده بود که انرژی از کجا تهیه کند یا فقط کورکورانه، احمقانه ، خودسرانه و با فریب آمریکا وارد جنگ با روسیه شد تا خود زنی و خود تحریمی کند.
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    خوب ارتباط شرق اوکراین با غرب اوکراین توسط 11 پل است چرا روسها با زدن این پلها توسط موشک ها و پهبادها جنگ را پایان نمی دهند من با 30 نفر نیرو می توانم تمامی این پلها را نابود کنم
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 1
    پوتین باید از میان مردم دونباس و شرق اوکراین برای مبارزه با شیطان بزرگ و صهیونیزم بی الملل بسیج تشکیل دهد و باید سپاه کمک کند بمانند ونزوئلا و سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس