زیاد نخاله نمایه

زیاد النخاله عصر امروز پنج شنبه به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنرانی کرد.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله عصر امروز پنج شنبه به مناسبت پنجاه و پنجمین سالگرد تاسیس جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنرانی کرد.

وی تاکید کرد: مبارزان شجاع فلسطینی در کرانه باختری، بدون درنگ با نظامیان اشغالگر وارد درگیری شده، محاسبات دشمن را بر هم می زنند و محاصره غزه را در هم خواهند شکست تا این واقعیت را نمایان کنند که فلسطین، ملت و مقاومت یکپارچه هستند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در ادامه تاکید کرد: مبارزه مجاهدان در کرانه باختری تاثیر بزرگی در ناکام ماندن تلاش صهیونیست‌ها برای تسلط بر این منطقه و یهودی‌سازی آن داشته است.

وی با اشاره به سفر اخیر رئیس رژیم صهیونیستی به بحرین و امارات و استقبال سران این دو کشور عربی از هرتزوگ تاکید کرد: رابطه با رژیمی که خون مردم فلسطین را بر زمین می‌ریزد، مایه تاسف است. به دلیل همین روابط ننگین، رژیم صهیونیستی جرات بیشتری برای ادامه جنایات خود علیه فلسطینی ها پیدا کرده است.

النخاله تاکید کرد: همان‌هایی که با دشمن صهیونیستی رابطه برقرار می کنند، به دستور همین رژیم جنایتکار، بر سر ما منّت گذارده و به اصطلاح می کوشند مانع قتل ما شوند!

وی افزود: حرمت مسجد الاقصی هر روز توسط شهرک‌نشینان صهیونیست شکسته می شود و این درحالی است‌که میلیاردها دلار برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هزینه می‌شود!

النخاله در ادامه بر لزوم کنار گذاشتن اختلافات درونی میان گروه های فلسطینی تاکید کرد و گفت: بیایید حزب بازی مرگباری را که انرژی فرزندانمان و رویاهای آنها را هدر می دهد، رها کنیم. ما از نیروهای مردمی می‌خواهیم که اختلافات را کنار بگذارند و زیر پرچم فلسطین متحد شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس