توضیحات طائب در خصوص شبهه اندازی در ماجرای مهسا امینی

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در جنگ ترکیبی خود می‌خواهد جامعه را به خود مشغول و بین مردم تفرقه ایجاد کند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام حسین طائب شامگاه شنبه در جمع مسوولان امر به معروف و نهی ازمنکر ادارات خراسان رضوی در مشهد افزود: دشمن می خواهد بین مردم شکاف ایجاد کند و هر ۲ گروه را در مقابل حاکمیت قرار دهد. به عنوان مثال، عده ای میگویند چرا دولت با بی حجابی مبارزه نمی کند و عده ای هم میگویند چرا دولت به حجاب مردم کار دارد و هر ۲ گروه را در مقابل دولت قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: در کف خیابان آدم هیجانی، مزدور خارجی و خشونت طلب هم هست و همه نوع آدم وجود دارد. اما دیدیم که مردم با همه مشکلاتی که دارند به خیابان نیامدند. دشمن هم فهمید حجابی که بانوان دارند اختیاری است.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دشمن با کودتا و جنگ نتوانست انقلاب اسلامی را ساقط کند، افزود: اکنون به دنبال ایجاد ۲ دستگی بین مردم است.

وی اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌گویند ما نتوانستیم انقلاب اسلامی را کنترل کنیم و ایران در دهه آتی یکی از تهدیدهای جدی استکبار جهانی است، زیرا هم در منطقه رشد می‌کند هم انسجام حاکمیتی دارد و هم بازیگر جهانی می‌شود.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: در سند امنیت ملی آمریکا گفته شده، ایران در کنار چین و روسیه از جمله چالش ها و تهدیدهای آمریکا است. برهمین اساس به دنبال مهار قدرت انقلاب اسلامی است.

وی افزود: در راهبرد آمریکا به منظور پیشگیری از تاثیرگذاری ایران بر منطقه و جهان از راه بی ثبات سازی کشورهای منطقه مقاومت، ایجاد اغتشاش داخلی، ایجاد اجماع بین‌المللی علیه ایران و طرح مسائل حقوق بشر و معتبرسازی تهدید نظامی به دنبال مقابله با ایران است.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: تحقق راهبردهای آمریکا با جنگ ترکیبی انجام می‌شود، اولویت دادن به جنگ نرم و نیمه سخت بر دو محور هویت زدایی و هویت زایی دنبال می‌شود. هویت زدایی نیز از راه مخدوش کردن هویتهای انقلاب، دفاع مقدس، خدمت، مقاومت و پیشرفت انجام می‌دهد. آمریکا می‌بیند که تحولات و پیشرفت در کشور در حال انجام و به دنبال مقابله با ایران است.

وی افزود: شبهه افکنی، تردید در صداقت مسوولان، سلب اعتماد مشروعیت و مقبولیت از نظام، ایجاد بی تفاوتی در مردم، ایجاد گسست اجتماعی، تشکیل نفرت میان اقوام و مذاهب نسبت به حاکمیت و ایجاد نافرمانی در همه سطوح جامعه و ایجاد ترس در خواص از جمله راهبردهای آمریکا برای مهار انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی با جامعه از طریق توسعه اینترنت، پلتفرم ها و شبکه های اجتماعی و ماهواره‌ای، تبلیغ لذت گرایی و سبک زندگی غربی، تولید هیجان از طریق روش‌های مختلف و تبدیل هیجان به خشونت و تخلیه هیجانات علیه حاکمیت از دیگر روشهای آمریکا برای مقابله با انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دولت قبل به دنبال ارتباط با کدخدا بود که راه به جایی نبرد و حتی با کشورهای همسایه تعامل نمی‌کرد، اما دولت سیزدهم کار خود را بر مبنای روابط با منطقه و همسایگان قرار داده و تاکنون ۱۳۰ میلیارد دلار تفاهمنامه را هم با کشورهای منطقه امضا کرده است.

حجت الاسلام طائب افزود: ۱۷ میلیارد دلار نیز با بانک و سرمایه‌گذاران داخلی در حوزه زیرساخت قرارداد امضا شده است. اقدامات مختلفی در حوزه حقوق کارگران، رتبه بندی و دیگر موارد برای بهبود معیشت انجام شده است. هرچند گرانی هم هست اما باید تحمل کنیم تا زیرساخت‌ها آماده شود.

وی گفت: جهت گیری ما باید برای افزایش سرمایه اجتماعی انقلاب باشد. تصویر واقعیت های انقلاب به نسل جدید منتقل شود، اگر مفاهیم و عملکرد انقلاب تبیین شود و گره‌های ذهنی اقشار مختلف برطرف شود، سرمایه اجتماعی رشد پیدا می‌کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: باید شبهه‌ها را بشناسیم و برای پاسخگویی به آنها تولید محتوا کنیم. مطالبه‌گری و پیگیری حل مسائل از دستگاه های مربوطه را انجام دهیم و امامین انقلاب را به نسل جدید بشناسانیم، اگر جامعه امام خود را شناخت در عمل هم پیرو خواهد بود.

وی افزود: دولت کارهای بسیار خوبی در بخشهای مختلف آموزش و پرورش و دیگر دستگاهها شروع کرده و تحول در بخش های کلان در حال انجام است.

حجت الاسلام طائب گفت: اقدامات بسیار خوبی نیز انجام شده اما به خوبی اطلاع رسانی نشده است. زمانی که مسوولیت داشتم پرونده های مختلفی در بخش فساد اقتصادی رسیدگی شد و بیش از ۹۰ درصد آنها هم به بیت المال برگشت و متهمان جریمه و مجازات شدند اما جامعه تصویر مقابله با فساد را ندارد. نباید بگذاریم دشمن تصویر غلط از انقلاب اسلامی بسازد و ارائه دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    3 0
    چین در خصوصجزایر سه گانه چی گفته
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
      0 1
      این نتیحه کار اغتشاشگران هست
  • US ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    الان دوستان شما چه کسانی هستند بگید ما هم بشناسیم
  • یوسف از همدان IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    حاج آقا طائب
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 1
    مردم ایران دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه گول نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . مهمترین اولویت جهاد تبیین برای شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
  • کارمند ساده IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    3 0
    پول حلال مشکلات؛ پولی که حدود 10 سال به 70 درصد مردم طبقه متوسط که شامل کارمندان و کارگران ساده و کسبه و کشاورزان خرد با حدود 50 درصد تورم نداده ایند ؛ بدهید همه چیز از جمله دوگانگی از بین می رود تا بعد برسیم به انجام عدالت در مورد افرادی مثل وزیر سابق راه و وزیر سابق صنعت و قاچاقیان لباس کودک و تفاخربه عمل گوش در ...ودریافت کنندگان ارز جهانگیری در وزارت بازرگانی....و فراری دادن افرادی مثل خاوری توسط حراست و....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس