پیشبینی پروین از قهرمان جام جهانی و گلایه از مسئولان درمورد بی‌توجهی به پیشکسوتان

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را معرفی کرد.

به گزارش مشرق، علی پروین درباره درگذشت کریم باوی، اظهار داشت: باوی از بازیکن‌های خوب مملکت ما بود. همانگونه که آخوندی پای منبر گفت، متاسفانه روسای وقتی افرادی مقداری پیشکسوت می‌شوند، هیچ کاری با این آقایان ندارند. وقتی امثال باوی مرحوم می‌شوند فقط می‌آیند دور امجدیه یک چرخی می‌زنند و حتی یک عده از آن‌ها به بهشت زهرا هم نمی‌آیند.

وی افزود: کریم ۶-۵ سال شاگرد من و یکی از فوتبالیست‌های خوب مملکت بود. مثل همایون بهزادی سر می‌زد. حتی بهتر از او سر می‌زد. روحش شاد باشد و فقط می‌توانیم به خانواده‌اش تسلیت بگوییم. فقط متاسف هستیم که مسئولان ما به فکر پیشکسوتان نه فقط در فوتبال بلکه در کشتی و هیچ رشته دیگری نیستند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: یک زمانی این مسائل را به سلطانی‌فر می‌گفتیم. باید یک نماینده بگذارند تا به پیشکسوتان هر رشته‌ای سر بزنند. از بین فوتبالیست‌ها و کشتی‌گیران ما افراد زیادی یک گوشه نشسته‌اند و خلاصه بگویم خرجی هم ندارند.

پروین درمورد درگذشت برادر خود، توضیح داد: باید از این مردم خوب که در تشییع جنازه و ختم برادر من شرکت کردند، تشکر کنم. مجید ۲۰ تا ۲۵ سال مربی جوانان پرسپولیس بود و صدایش درنیامد. به او پول می‌دادند یا نمی‌دانند یک کلمه حرف نمی‌زد. همه مربیان سالم هستند اما او سالم‌ترین و یک درجه بالاتر از همه بود.

پروین در ادامه با بغض کردن گفت: الان می‌خواهم به خانه‌اش بروم. به جز گریه هیچ کاری از دست ما برنمی‌آید ولی واقعا از مردمی که گل آوردند و بنر زدند، تشکر می‌کنم. دیگر نمی‌توانم حرف بزنم و زبانم باز نمی‌شود.

وی درمورد نتایج تیم ملی در جام جهانی، پاسخ داد: درباره آن حرف نمی‌زنم. در این مورد یک مصاحبه کلی خواهم کرد.

اسطوره فوتبال کشورمان درخصوص فینالیست‌ها و قهرمان جام جهانی، توضیح داد: آرژانتین و فرانسه به فینال می‌روند و فرانسه قهرمان می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 2
    شاید. مراکش. تا. انتها. برود
  • تمیم IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    0 0
    یک دو آمریکا
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    کرواسی حساب ارژانتین را فردا میرسد علی اقا جان‌محبوب❤️🌹🙏🏻

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس