گزارشی از فقرای انگلیسی که طعمه باند‌های رباخواری شدند

گزارش‌ها نشان می‌دهد به دنبال افزایش هزینه‌های زندگی در انگلیس، هر روزه افراد بیشتری قربانی گروه‌هایی می‌شوند که پول با بهره بالا قرض می‌دهند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های انگلیسی می‌گویند گزارش‌هایی دریافت کرده‌اند مبنی بر این‌که برخی افرادی که از بانک مواد غذایی کالا دریافت می‌کنند، طعمه باندهایی می‌شوند که پول با بهره بسیار بالا قرض می‌دهند.

به گزارش راشاتودی به نقل از برخی رسانه‌های انگلیسی، قربانیان این گروه‌ها گفتند چگونه با چرخه بدهی‌ها و ارعاب مواجه شده‌اند.

بانک‌های مواد غذایی مراکز خیریه‌ای هستند که به افراد با وضعیت مالی ضعیف برخی اقلام غذایی را ارائه می‌دهند. یکی از افرادی که از این مراکز مواد غذایی تهیه می‌کرده می‌گوید فردی پس از دیدن او در بانک مواد غذایی به او ۵۰۰ پوند پول قرض داده و یک ماه بعد یک هزار و ۳۰۰ پوند طلب کرده است.

«جانی کوری» رئیس یکی از بزرگ‌ترین بانک‌هایی غذایی گزارش‌های متعددی از این دست را تأیید کرده و می‌گویند این افراد عضو گروه‌های جنایت‌کار، سازمان‌های شبه‌نظامی و مواردی از این دست هستند و افرادی که در بحران هستند را طعمه قرار می‌دهند. او می‌گوید به دلیل افزایش هزینه‌های انرژی و غذا، هر روزه افراد بیشتری مجبور می‌شوند پول با بهره بالا بگیرند.

انگلیس به دنبال یک دوره طولانی مشکلات ناشی از تورم افسارگسیخته، فشارهای عرضه و تقاضا و افزایش نرخ بهره، و همچنین راکد بودن بهره وری و کاهش مشارکت نیروی کار درگیر بحران اقتصادی شده است.

بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس تا حدی ناشی از مسائل خارجی مانند همه‌گیری کرونا، حمله روسیه به اوکراین و آسیب دیدن تجارت پس از برگزیت است. هزینه‌های زندگی در انگلیس بیشترین آسیب را در بین اقتصادهای پیشرفته دیده است.

این در حالی است که دولت انگلیس در حالی که برای غلبه بر موج گسترده اعتصاب‌ها دست به دامن ارتش شده،‏‌‏ با رکورد قیمت برق نیز مواجه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
    0 0
    چی شد؟ میگفتن تو اروپا حقوق بیکاری میدن.... این که همش دروغ از آب دراومد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس