کد خبر 1445903
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
کمک ویژه سپاهانی‌ها به استقلال برای دربی

از مهمترین اتفاقات در دیدار دوستانه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان عدم گلزنی زوج خارجی که پرسپولیس بود.

به گزارش مشرق، در طول هفته‌های اخیر لوکادیا و دیاباته همواره از سوی رسانه ها به عنوان گزینه‌های اصلی برای حضور در خط حمله تیم پرسپولیس در دربی به شمار رفته و طرفداران پرسپولیس امیدوارند این دو بازیکن بتوانند هر طور شده در مصاف مقابل استقلال دروازه سید حسین حسینی را باز کنند.

در آخرین بازی دوستانه تیم پرسپولیس هیچ یک از این دو بازیکن نتوانستند دروازه تیم اصفهانی را باز کنند. گرچه این بازی بدون تماشاگر برگزار شد اما به وضوح می‌توان دریافت که شاگردان مورایس با مهار این دو بازیکن در این دیدار از سوی هافبک ها و مدافعان تیم سپاهان راه گلزنی خطرناک‌ترین بازیکنان پرسپولیس بسته شد.

از سوی دیگر با به ثمر رسیدن گل های تیم پرسپولیس توسط حامد پاکدل و سیامک نعمتی این موضوع برای کادر فنی استقلال روشن شد که در صورت بستن دو مهاجم خارجی تیم پرسپولیس شاگردان یحیی گل محمدی در پلن B توسط کدام بازیکنان قادر به نزدیک شدن به دروازه حریف و گلزنی هستند.

بدون شک تیم استقلال با اینکه فیلم بازی پرسپولیس و سپاهان را ندیده اما قطعاً میتواند با نگاهی به اسامی بازیکنان گلزن تیم پرسپولیس و همچنین سپاهان (که در اولین هفته دور برگشت باید مقابل همین تیم به میدان برود) به نقاط قوت و ضعف این دو رقیب اصلی اش پی ببرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس