کد خبر 1445760
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
درخشان: تعطیلی لیگ روی داربی تاثیر می‌گذارد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تعطیلی لیگ روی داربی پیش رو تاثیر خواهد گذاشت.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی ۹۹ اظهار کرد: قبل از اینکه لیگ به خاطر جام‌جهانی تعطیل شود، پیشنهاد شده بود که داربی برگزار و بعد لیگ تعطیل شود. این پیشنهاد خوبی بود و نمی‌دانم چرا اجرایی نشد. به هر حال وقتی تیم‌ها به تعطیلات می‌روند از آن شرایط آمادگی خود دور می‌شوند و برای بازگشت به شرایط ایده‌آل نیازمند گذشت زمان و بازی‌های رسمی هستند. در حقیقت وقتی قرار است لیگ دوباره شروع شود، تیم‌ها در شرایط مسابقه رسمی نیستند اما باید در داربی حاضر شوند. این موضوع فقط درباره پرسپولیس صدق نمی‌کند و استقلال هم همین وضعیت را دارد.

او در ادامه گفت: پرسپولیس در تیم ملی چهار بازیکن داشت که یکی از آنها فیکس بازی کرد، بیرانوند هم در بازی آخر فیکس بود و وحید امیری هم فرصت بازی پیدا نکرد. در کنار آنها ترابی هم دقایقی به میدان رفت. حالا گل‌محمدی باید سعی کند علاوه بر مسائل فنی، این بازیکنان را از نظر روحی هم برای بازی داربی آماده کند تا بتواند از تمام پتانسیل آنها استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

شانس اول قضاوت دربی پایتخت

درخشان در پاسخ به این سوال که چه راهی وجود دارد که گل‌محمدی بتواند ملی‌پوشانش را سریع‌تر برای داربی آماده کند، گفت: به هر حال گل‌محمدی خودش بهتر می‌داند که چطور باید این کار را انجام دهد. فراموش نکنید که بازیکنان پرسپولیس فقط این چهار بازیکن نیستند و قرار هم نیست حتما در داربی فیکس باشند. شاید گل‌محمدی تشخیص بدهد که از سایر نفراتش در داربی استفاده کند. چون به هر حال آنها در تمرین حضور داشتند و قاعدتا آمادگی بهتری دارند.

درخشان در ادامه درباره نزدیکی فاصله امتیازی دو تیم در جدول گفت: نمی‌شود صرفا به خاطر این موضوع بگوییم حتما بازی جذاب خواهد شد. فراموش نکنید تعطیلی لیگ روی بازی تاثیر خواهد داشت و بالاخره بازیکنان از شرایط مسابقه فاصله گرفته‌اند و بازی‌های دوستانه‌ای هم که انجام داده‌اند خیلی روی آنها فشار نیاورده است.

وی در ادامه درباره احتمال غیبت هواداران در داربی گفت: نبود هواداران باعث می‌شود جذابیت بازی کم شود. به هر حال فوتبال با هواداران، زنده است و اگر آنها به ورزشگاه نیایند بازی هم جذابیتی که انتظار داریم را نخواهد داشت. با این حال امیدوارم در نهایت بازی طوری شود که هم هواداران و هم تیم‌ها لذت ببرند.

او در پایان درباره حضور دیاباته و لوکادیا در داربی گفت: دیاباته تجربه داربی را دارد اما از طرف دیگر لوکادیا هم بازیکن با تجربه‌ای است که شرایط این بازی را به خوبی درک می‌کند و قطعا می‌تواند بهترین عملکرد خود را ارائه بدهد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 1
    مگراین بازی رو کسی مشاهده میکنه
  • پری مجرد 43 ساله IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 1
    بعد از بازی های زیبا و مهیج و تماشایی جام جهانی کیست که بازی تهوع آور دربی را نگاه کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس