آلودگی هوا تا 3 روز آینده در پایتخت و 3 کلان‌شهر دیگر/ برف و باران در برخی شهرها

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 26 آذر در برخی مناطق کرمان، یزد، همچنین بخش‌هایی از مرکز و غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بارش خواهیم داشت .

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور در روزهای آینده، اظهار داشت: فردا ۲۴ آذر رشد ابر و بارش باران در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری همچنین برخی مناطق اصفهان، فارس، بوشهر، ایلام، کرمانشاه و لرستان پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه ۲۵ آذر در برخی مناطق دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد:‌ روز شنبه ۲۶ آذر در برخی مناطق کرمان، یزد، همچنین بخش‌هایی از مرکز و غرب کشور، استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش خواهیم داشت که این شرایط جوی روز یکشنبه ۲۷ آذر در برخی نقاط هرمزگان، کرمان، مرکز کشور و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس جنوبی پیش‌بینی می‌شود.در این دو روز در ارتفاعات و مناطق سردسیر نقاطی که ذکر شد بارش به صورت برف است.

ضیائیان گفت: با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا در سه روز آینده در تهران، کرج، تبریز و مشهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و انباشت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه‌ابری و غبارآلود پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما روز آینده در پایتخت ۱۲ و ۷ درجه خواهد بود.

وی اضافه کرد:‌ فردا ارومیه و زاهدان با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

ضیائیان گفت:‌ روز آینده در ۴ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل همدان، کرمان، زاهدان و ارومیه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس