کد خبر 1446474
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
ادعای باورنکردنی فدراسیون در خصوص کی روش/ ۶گل انگلیس به ایران را هم ربات ها زدند!

مهدی محمد نبی در یک برنامه تلویزونی حمایت عجیبی از کارلوس کی روش کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که بسیاری از تیم هایی که از جام جهانی حذف شده اند تکلیف نیمکت خود را روشن کرده اند اما فدراسیون فوتبال همچنان درگیر کی روش است. پس از حذف تیم ایران از جام‌جهانی، نظرسنجی‌های زیادی در مورد آینده کادرفنی این تیم صورت گرفت که در همه آنها، با اختلافی فاحش رأی به تغییر کارلوس کی‌روش داده شده بود.

حالا اما مهدی محمدنبی در یک برنامه تلویزیونی ضمن حمایت از مربی پرتغالی گفته: «برخی از این نظرسنجی‌ها رباتی است و این مسئله را همه می‌دانند.» این یعنی ایشان تصور می‌کند مردم علاقه دارند کی‌روش در تیم ملی بماند، اما برخی از بدخواهان مربی پرتغالی با دستکاری نظرسنجی‌ها دنبال القای یک باور دیگر هستند. خب البته آقای نبی سندی در این مورد نشان نداده، اما ما حرف ایشان را باور می‌کنیم. حتی عقیده داریم در بازی با انگلیس هم آن ۶گل را ربات‌ها به تیم ملی ایران زدند، وگرنه مگر می‌شود تیم کی‌روش ۶تا بخورد؟ هرگز، هرگز

منبع: همشهری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 0
    این که نقش تک تک مردم ایران را در آن نتیجه نبینیم و فقط نقش کی روش را ببینیم بی انصافی است. مردمی که با ایجاد حاشیه به تیم لطمه زدند
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 1
      آفرین
    • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      2 0
      طبق نظرسنجیهای برنامه هاب ورزشی بالای 90 در صد مردم با اخراج اسکوچیچ و آوردن کی روش مخالف بودند، ملت شریفی که باز هم بخاطر مصلحت ملی در مقابل ترکتازی تاج و اعوانش سکوت کردند چه گناهی دارند، بگو خدا مقصر بود خیال خودت و ما را راحت کن!
    • ایرانی عصبانی AU ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      ملت ایران لیاقت کیروش را ندارد نه تنها او بلکه هرکسی که خدمت میکند.اسکویچ و هر بی لیاقتی که این ملت تیشه بریشه خود زن -دوست دارد را بیاورید.این مرد 3 سال از ایران جدا بود و این ملت مریض هر روز در باره او هواشی میکرد.
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 1
    این جناب تاج و دوستانش به هر قیمتی هم که شده این کارلوس کیروش را روی نیمکت تیم ملی خواهند نشاند! این خط و اینهم نشان !! دلیلش اینست که اگر هر سرمربی دیگری که بیاید خط بطلان روی نام بازیکنان پا به سن گذاشته به خصوص کاپیتانهای تیم ملی که در کودتا علیه اسکوچیچ حضور داشتند خواهد کشید از جمله حاج صفی همشهری جناب تاج.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس