کد خبر 1446615
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
فاطمه آذری /روابط عمومی

با حکم سید مهدی جوادی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فاطمه آذری مدیر روابط عمومی این رویداد سینمایی شد.

به گزارش باران، مدیر روابط عمومی صباایده(آپارات، فیلیمو و...) با انتشار یک توییت فراخوان سراسری اعتصاب‌های نیمه آذر را به چالش کشید و با استناد به همین توییت فاطمه آذری از سمت خود برکنار شد. این مدیر برکنار شده فیلیمو همکاری خود را با بنیاد سینمایی فارابی آغاز کرد.

درباره رویدادهای مرتبط با برکنار روابط عمومی سابق صباایده بیشتر بخوانید:

روابط عمومی فیلیمو به خاطر عدم همراهی با آشوب‌طلبان برکنار شد/ عضو شبکه تروریستی «اینترنشنال» چگونه به مدیران صبا ایده خط‌دهی می‌کند؟ +عکس

با حکم سید مهدی جوادی دبیر سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان فاطمه آذری مدیر روابط عمومی این رویداد سینمایی شد.در این حکم آماده است:

سرکار خانم فاطمه آذری نظر به سوابق، تعهد و تجارب شما در حوزه رسانه و خبر به پیشنهاد جناب آقای احسان هوشیارگر رئیس محترم شورای ارتباطات و اطلاع رسانی و تبلیغات سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به عنوان «مدیر روابط عمومی» این جشنواره منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف خداوند متعال و همکاری و هماهنگی با تمامی ارکان جشنواره به ویژه شورای ارتباطات، اطلاع رسانی و تبلیغات موفق و منصور باشید. شایسته است تمامی تلاش خود را در جهت تحقق اهداف ذیل ناظر به تعالی جشنواره به کارگیرید:

برنامه ریزی برای تقویت فضای رسانه ای و خبری در حوزه مهم سینمای کودک و نوجوان،

فعال‌سازی ظرفیت‌های رسانه‌های بین‌المللی در راستای تقویت وجوه بین‌المللی جشنواره،

تعامل و هم افزایی با تمامی رسانه‌ها، فعالان رسانه‌ای، منتقدان و سینماگران به ویژه بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها و اهالی رسانه شهر اصفهان،

چابک‌سازی و صرفه جویی اقتصادی در ستاد خبری جشنواره و بهره‌گیری از نیروهای جوان، متعهد، انقلابی و متخصص در این ستاد،

بهره‌گیری از رسانه های نوین، چند رسانه‌ای و تعاملی و همچنین ظرفیت فضای مجازی برای ارتباط با طیف وسیع‌تری از مخاطبان،

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به میزبانی شهر اصفهان و توسط بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 0
    چه عجب تو انتخاب مدیر برا سینما دقت کردین
  • وطن پرست DE ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 0
    چه عحب. این اولین باریه که نظام از نیروهای خودش داره حمایت م یکنه. البته من یقین دارم عمر این حمایت فقط تا پایان جشنواره خواهد بود و بعدش با کلی انتقادات ریز و درشت طرف رو می فرستن اسنپ کار کنه تا درس عبرتی بشه برای بقیه. مضافا حالا کی قراره با صبا ایده برخورد کنه؟
  • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    8 0
    آفرین به این ابتکار عمل
  • ایرانی IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 1
    احسنت بر این بانوی شجاع و آگاه و وطن پرست و کسانی که چنین تصمیمی گرفته اند.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    همواری هنوز با فیلیمو ادامه داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس