کد خبر 1446625
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
چه کسی جلوی اعتصاب در استقلال را گرفت؟

استقلالی‌ها در حالی که هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند قید اعتصاب را زده و قبل از دربی تمریناتشان را منظم برگزار کردند.

به گزارش مشرق، بحران مالی در هفته های گذشته در استقلال به شکلی بود که هر روز خبر اعتصاب بازیکنان در رسانه‌ها منتشر می‌شد. بازیکنان از اینکه باشگاه با مدیریت جدید مطالباتشان را پرداخت نمی‌کند ناراحت بودند و حتی پیرامون اینکه دیگر تمرین نکنند در چند نوبت با یکدیگر صحبت کردند اما یک استقلالی‌ مانع از اعتصاب در این تیم شد.

طبق پیگیری‌ها از باشگاه استقلال، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال در چند نوبت با مدیران باشگاه برای دریافت مطالبات بازیکنان جلسه برگزار کرد و حتی به مسئولان باشگاه اعلام کرد بازیکنان این تیم روززهای سختی را پشت سر می‌گذارند.

ظاهرا حسینی از بازیکنان خواسته تا دربی به هیچ عنوان تمرکز خود را روی مسائل غیر فوتبالی نگذارند و به فکر تحریم تمرین نباشند. بازیکنان استقلال هم البته اهمیت دربی را درک کرده و به همین دلیل حسینی را همراهی کردند تا آبی پوشان قبل از دیدار با پرسپولیس وارد حاشیه نشوند.

با همکاری بازیکنان و کاپیتان این تیم استقلال از یک حاشیه بزرگ در آستانه دربی پایتخت عبور کرد و حالا شنیده می‌شود قرار است مطالبات بازیکنان این تیم فردا به حسابشان واریز شود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 1
    آخه کیسه تیم است که حقوق هم میخواد؟؟؟
    • sahand IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      اخه لنگی سابقه استقلال که از فدراسیونت بیشتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس