1

نمک خوردن‌ها و نمکدان شکستن‌ها ادامه دارد و حمید فرخ‌نژاد، تازه‌ترین نمونه است اما در هیاهوی این دهن‌کجی‌ها، ضدانقلاب خارج‌نشین هم بیکار ننشسته و روز به روز چهره واقعی خودش را بیش از پیش نمایان می‌کند

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل بانام «ویژه‌های مشرق» شمارا در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم. در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید.

*******

روزنامه‌های امروز شنبه ۲۶ آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که حضور رئیس‌جمهور درمیان مردم، سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان، جزئیات برقراری حقوق بازنشستگان جدید آموزش و پرورش، تحلیل اغتشاشات و دو اقدام ضد ایرانی در فاصله کمتر از یک روز در سازمان ملل در صفحات نخست روزنامه‌های امروز برجسته شده است.

روزنامه هم‌میهن در شماره امروز خود گزارشی از نشست انجمن جامعه‌شناسی ایران تهیه کرده است؛ یکی از حاضران در این نشست درباره وضعیت حجاب در کشور گفته است:

. این حرکت در قیاس با جریان‌های قبل از خودش که ماهیت طبقه متوسط داشتند، اساس متفاوتی دارد. به‌خصوص در قیاس با دو نقطه اوج طبقه متوسط در نیمه دهه هفتاد و نیمه دهه هشتاد، نه‌تنها تداومی نمی‌بینم، بلکه گسست جدی بین این دو می‌بینم و این گسست بیش از هر چیز، گسست از یک نظم سنتی-مذهبی است که قبلا در جامعه وجود داشته و شکلی از آن به اسلام سیاسی تبدیل شده است. اگر در دو رخداد پیشین شاهد این بودیم که طبقه متوسط تلاش می‌کرد یکسری مفاهیم را که احساس می‌کرد مصادره‌شده را بازپس‌ بگیرد یا بازتعریف کند، مفاهیمی که گمان می‌کرد مصادره شده‌اند، به‌هیچ‌وجه دیگر چنین خواست و تمایلی را در حرکت جدید نمی‌بینید. در واقع کسی به دنبال آن نیست که مفاهیمی که برگرفته از خواست سنتی و مذهبی قدیمی است را پس بگیرد یا از مصادره شدن نجات دهد. این حرکت از مبنا به دنبال ساختن یک چیز نو و بدیع است و خرد جمعی به این نتیجه رسیده است که برای ساختن این چیز نو، باید با یک گسست آغاز کند. پرسش اول من این است که اگر این حرکت را رادیکال‌ترین رخدادی بدانیم که با آن مواجه بوده‌ایم، به این سوال می‌پردازم که بین گسستی که در این حرکت وجود دارد و نیرو گرفتن آن از نیروهای زن چه نسبتی وجود دارد؟
در واقع می‌خواهم با نگاه به گذشته به این سوال پاسخ دهم، که چرا هر جنبش فراگیری که با مسئله زنان کلید بخورد، خواسته یا ناخواسته، خواستار گسست کامل می‌شود. این مسئله با ریشه‌های شکل‌گیری نظم موجود پیوند می‌خورد. نکته دوم این است که برخی معتقدند این میزان از اصرار حاکمیت بر مسئله حجاب حیرت‌انگیز است که با وجود اعتراضاتی که چالش‌های زیادی به‌وجود آورده است، اما سانتی‌متری از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است. نه‌تنها امتیازی نداده است، حتی نجواهای تهدیدآمیز بازگشت طرح‌های جدید هم به گوش می‌رسد.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

نزدیک به هشتاد روز پس از کلید خوردن اغنشاشات با رمز مهسا به خوبی می‌دانیم که مثلث براندازی را زنان، دانشجویان و کارگران تشکیل می‌دهد. ظرفیت زنان و دانشجویان با شبکه‌سازی و عملیات رسانه‌ای بر محور مطالبات سیاسی اجتماعی فعال شده. و فعال‌سازی ظرفیت کارگران که میسر نمی‌گردد مگر با شلیک به معیشت! از این رو صورت مسئله از سوی لیدرهای اغتشاشات در حال تغییر است که باید امتیاز بیشتری گرفت، البته اصلاح‌طلبان در بیان بدون لکنت خواست اصلی خود یعنی براندازی تردید دارند!

روزنامه اعتماد نیز در ادامه هم راستایی مستقیم با اغتشاشات نقشه اغتشاشات را به نقل از یک گروه داده کاوی منتشر کرده است، اعتماد می‌نویسد:

اعتراض سیاسی در شهرستان‌های پرجمعیت بیشتر دیده می‌شود (هرچه در نمودار از سمت راست به چپ یعنی از سمت شهرستان‌های بزرگ‌تر به سمت شهرستان‌های کوچک‌تر حرکت می‌کنیم، تعداد شهرستان‌های دارای اعتراض کمتر و کمتر می‌شود). تاثیر متغیر جمعیت، اگرچه در بروز یا عدم بروز اعتراض کاملا مشهود است، اما تاثیر کاهش مشارکت سیاسی در عرصه رسمی بر اعتراض را از بین نمی‌برد. ریزش آرای کاندیدای نخست در شهرستان‌های دارای اعتراض نسبت به شهرستان‌های بدون اعتراضی که جمعیت مشابهی دارند، به‌طور متوسط ۱۸.۲% کمتر است (نگاه کنید به خط‌چین برازش شده به شهرستان‌های دارای اعتراض (نقاط نارنجی‌رنگ) که از خط‌چین برازش شده به شهرستان‌های بدون اعتراض (نقاط خاکستری‌رنگ) به اندازه ۱۸.۲ واحد درصد پایین‌تر قرار گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است:

نقشه فوق نشان می‌دهد شدت و تمرکز این آسیب در کدام نقاط بیشتر بوده است. انطباق نسبی بروز ناآرامی و خشونتِ بیشتر در اعتراضات اخیر در مناطق کرد و بلوچ‌نشین با مراکزِ اصلی افت شدید مشارکت سیاسی (کانون‌های قرمز رنگ در نقشه فوق)، نشان‌دهنده این است که توجه به کاهش مشارکت سیاسی در لایه تحلیل‌های امنیتی نیز حائز اهمیت است و بدون چاره‌اندیشی برای آن نمی‌توان مسائل امنیتی به وجود آمده را حل کرد. این آسیب، در حقیقت هزینه‌ای است که حکومت برای یکدست شدن خود ایجاد کرده و به همین دلیل به سختی می‌توان سهم عوامل و تهدیدهای خارجی را در آن از سهم عوامل و تصمیمات داخلی بیشتر قلمداد کرد.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

البته مشخص نیست که نقشه مورد ادعای اعتماد در مورد پراکندگی جغرافیایی اغتشاشات (به قول خودشان اعتراضات) چقدر دقیق است! اما در همان نگاه اول مشخص است که از نظر این روزنامه اصلاح‌طلب، آشوب نه پدیده‌ای ملی و سراسری بلکه منطقه‌ای و محلی است و عمدتا مردم برخی استانهای مرزی معترض‌اند.

صادقانه با مردم

دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی مورد توجه بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است؛ روزنامه کیهان نوشته است:

آغاز دور دوم سفرهای استانی دولت آیت‌الله رئیسی در کمتر از یک سال و نیم از شروع به کار دولت و به‌ویژه پس از ۳ ماه تلاش دشمن برای متوقف ساختن قطار پیشرفت و خدمت‌رسانی به مردم با ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اهمیتی دو چندان یافته و از یک سو نشان از عزم و اراده دولت مردمی برای پیشبرد امورکشور و گره گشایی از زندگی مردم است و از سوی دیگر نشانه حقانیت رویکرد و صداقت در عملکرد دولتمردان در گره نزدن مسائل کشور و منافع ملی به بیرون از مرزها و به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ و بعضا معطل مانده و همچنین فعال ‌سازی صنایع تعطیل و نیمه تعطیل به رغم تحریم‌ها و فشارهای سنگین اقتصادی است.

کیهان در ادامه می‌نویسد:
از سوی دیگر استقبال کم نظیر و پرشور مردم استان خراسان جنوبی از کاروان دولت مردمی و گلباران خودروی حامل رئیس‌جمهور در شهرستان نهبندان نشان داد که اولا مردم در فضای حقیقی با لشکر ساختگی و جعلی در فضای مجازی بسیار متفاوت است و از طرفی تبلیغات سنگین ۳ ماهه دشمن در سیاه‌نمایی از کشور، ناامید ‌سازی جامعه و دامن زدن به بی‌اعتمادی نسبت به مسئولان کمترین میزان اثر گذاری را داشته و قاطبه ملت ایران تلاش شبانه‌روزی دولت برای حل مشکلات را می‌بینند و قدر مسئولان دلسوز و پر تلاش خود را می‌دانند.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

روزنامه ایران نیز با اشاره به سفرهای استانی دولت نوشته است:

دور نخست سفرهای استانی دولت انقلابی، ۲۰ مردادماه گذشته با سفر آیت‌الله رئیسی به استان کرمان به پایان رسید. دولت سیزدهم شهریور ۱۴۰۰ عملاً تشکیل شد و کار خود را آغاز کرد اما تا پیش از فرارسیدن موعد یکسالگی، سفرهای استانی به ۳۱ استان کشور به پایان رسید. دور نخست سفرهای استانی، تقریباً بلافاصله پس از شروع فعالیت‌های دولت آغاز شد، آن هم در شرایطی که هنوز وضعیت بد کرونایی به طور کامل مرتفع نشده بود. به همین دلیل بود که در این دور از سفرها، اغلب بدون برگزاری اجتماع‌های مردمی یا استقبال‌های گسترده انجام شد. این امر به نوبه خود نشان می‌داد که هدف دولت و رئیس جمهور از این سفرها، حل مشکلات و رفع دغدغه‌ها و نیازهای مردم هر استان است، نه صرفاً کسب تشویق‌های سیاسی یا نشان دادن نمایش‌های رسانه‌ای. بویژه اینکه در این سفرها، دولت حتی‌المقدور، از کلنگ‌زنی‌های جدید و تصویب طرح‌های تازه اجتناب کرد، بلکه در مقابل، همت خود را صرف تکمیل طرح‌هایی کرد که از دولت‌های گذشته به ارث مانده بود. این طرح‌ها، که از آنها با عنوان طرح‌های نیمه کاره یاد می‌شود، هم سرمایه‌های ملی صرف شده در آنها را به سمت استهلاک می‌برد و هم تصویر نامناسبی از توانایی حکمرانی برای مردم به نمایش می‌گذاشت. از این‌رو بود که دولت آیت‌الله رئیسی، به جای تصویب طرح‌های جدید، تمرکز خود را بر تکمیل طرح‌های نیمه‌کاره گذاشت.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

شورش شارلاتان‌ها

نامه سرگشاده گروه تولید سریال سقوط درباره خیانت فرخ‌نژاد به هنرمندان با واکنش بسیاری از روزنامه‌ها قرار گرفته است؛ روزنامه جوان نوشته است:

امیدی و هراس در میان وطن‌فروشانی که لیدری آشوب را برعهده داشتند، به قله رسید! از جمله علی کریمی با «احمق» خواندن ملت ایران پس از دریافت ویزای امریکا و فرخ‌نژاد با توهین به رهبری دو روز بعد از «شبه‌فرار» از ایران به امریکا! کریمی ابتدا اکانتش را به سازمان‌های امنیتی غربی فروخت و این، به‌خاطر تغییر محسوس نوشته‌هایش برای دوست و دشمن آشکار شد، کریمی و خریداران اکانتش، در آغاز سنگ ملت را به سینه می‌زدند و مدح‌ها و تمجیدها از ملت ایران می‌کردند، اما در ناامیدی و هراسی که اکنون به ایشان دست داده، پس از صدور ویزا، ملت ایران را با جمله قصاری از چرچیل (عامل قتل‌عام میلیون‌ها ایرانی در قحطی معروف) ملتی «احمق» که با دیکتاتور همراهی می‌کنند، نامیدند.

جوان در ادامه نوشته است:

فرخ‌نژاد هم پیوندی دیرینه با دلار دارد و میزان‌الحراره او دلاری است که باید برای پسرش بفرستد! این‌ها را نباید ساده گرفت. احمق‌خواندن ملت ایران در اکانت کریمی، حرف ساده‌ای نیست. باید تحلیلگران به میدان بیایند و بگویند چه شد که آن ملت‌قهرمان، ناگهان احمق شدند!؟ فقط ساعاتی پس از دریافت ویزای امریکا یا روزهایی پس از بی‌اعتنایی مردم به اعتصاب و راهپیمایی سکوت و پرکردن خیابان‌ها!؟ و چه شد که فرخ‌نژادی که گفت همه ملت ایران فدای پسرم، ناگهان اندیشه نجات ملت ایران در سر می‌پروراند!؟

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

روزنامه فرهیختگان نیز دراین‌باره نوشته است:

تنفس‌های مصنوعی یکی‌یکی از راه می‌رسید و جریانی که در حفظ ظاهر همچنان قوی عمل می‌کرد، در باطن منکسر می‌شد. ترانه علیدوستی که به نماد بهره‌مندی تمام‌عیار از پول کثیف در سینما و شبکه نمایش خانگی و دفاع‌تمام قد از این جریان تبدیل شده بود، تنها برای خودفریبان قهرمان بود و از اعتبار این آشتی‌ناپذیری آزاردهنده می‌کاست. هنرپیشه‌هایی که هرکدام در موج ضدیت جامعه با سلبریتی‌ها طی سال‌های اخیر یا زیر ضرب رفته بودند یا ساکت منزوی شده بودند، وقتی به میدان می‌آمدند آن هاله معنایی منفی که دورشان بود را هم با خود می‌آوردند.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

روزنامه وطن امروز نیز در واکنش به سخنان هتاکانه این سلبریتی سفارشی می‌نویسد:

نمک خوردن‌ها و نمکدان شکستن‌ها ادامه دارد و حمید فرخ‌نژاد، تازه‌ترین نمونه است اما در هیاهوی این دهن‌کجی‌ها، ضدانقلاب خارج‌نشین هم بیکار ننشسته و روز به روز چهره واقعی خودش را بیش از پیش نمایان می‌کند. نازنین بنیادی از همین جنس آدم‌هاست که پشت نقاب طرفداری از حقوق بشر، هر چه می‌خواهد دل تنگ اربابانش، می‌گوید و بیشتر سرزمین مادری‌اش را زیر پا می‌گذارد.

در ادامه این یادداشت آمده است:

یک روز با ایفای نقش‌های غالبا سیاسی و ترسیم تصویر تروریست از میهنش و روز دیگر با ایفای نقش عروسک خیمه شب بازی برای آنانی که عداوت‌شان با ایران، کودک و زن و پیر و جوان نمی‌شناسد. در چنین شرایطی که هر نمک‌خورده‌ای از جمهوری اسلامی از راه می‌رسد لگدی به نمکدان می‌زند، بنیادی هم بر امواج رسانه‌های معلوم‌الحال سوار شده و ضمن دمیدن در آتش خشونت‌های خیابانی، ناجوانمردی‌ها علیه این ملت را نیز تطهیر می‌کند.

رونمایی از نقشه اغتشاشات در کشور توسط روزنامه اصلاح‌طلب/ چرا حمید فرخ نژاد خودش را به آمریکایی‌ها فروخت؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    26 3
    بعضی سلبریتیها واقعا کثافتن ازمستندات تجاوزبه هم ومصرف مخدرهای مافیایی تاجنایات تروریستهای اخلاقی ومالیات دزدی والان هم نجاست افکنی ودروغ گویی برای نابودی امنیت
  • KURD IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 3
    این را مطمئن باشید
    • سید IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      7 1
      تفکر تهوع آور اصلاح طلبی امتداد همان تفکر خیانت بار روشنفکری برخاسته از اندیشه فرنگ رفتگان در نهضت مشروطیت است که آن نیز به نوبه خود از آبشخور فراماسونی نشأت گرفته است!
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 6
    ایران میهن نازنین بنیادی نیست. نازنین بنیادی فاحشه کلیسای ساینتولوژی است.
  • CA ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 1
    حمید فرخ نژاد از روز اول یک وطنفروش بود اما چون این کشور روشی نداره که وطنفروش رو از وطنپرست جدا کنه متاسفانه این زالو ها تا میتونن از خون این کشور تغذیه میکنن و بعدش هم میذارن میرن.
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    13 0
    هرکی به این حکومت شهیدان ومومنین وپاکدامنها حمله کرداول همون بلاها صدبرابرسرخودشون میادبعد
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      برو دکتر
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    7 0
    ای خداخداییتو شکرکه هرکی به این حکومت شهیدان ومومنین وپاکدامنها حمله کرداول همون بلاها صدبرابرسرخودشون میاد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 0
    هرکی به این حکومت شهیدان ومومنین وپاکدامنها حمله کرداول همون بلاها صدبرابرسرخودشون میادبعدمی افتن جون فاسدوجنایتکاروخون ونجاست خورخودشون هم بعداواربلاسرشون میاد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    8 0
    ای خداخداییتو شکرکه هرکی به این حکومت شهیدان ومومنین وپاکدامنها حمله کرداول همون بلاها صدبرابرسرخودشون میادبعدمی افتن جون فاسدوجنایتکاروخون ونجاست خورخودشون هم بعداواربلاسرشون میاد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    5 0
    ای خداخداییتو شکرکه هرکی به این حکومت شهیدان ومومنین وپاکدامنها حمله کرداول همون بلاها صدبرابرسرخودشون میادبعدمی افتن جون فاسدوجنایتکاروخون ونجاست خورخودشون هم بعداواربلاسرشون میاد
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    ای خدا
  • پری مجرد 43 ساله IR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    9 1
    ای خداوند این رئیسی مومن و مردمی و انقلابی و خدوم و پرتلاش و پرکار و ولایتمدار و استکبار ستیز رو در کنف لطف و حمایتت بگیر و از همه آفات و بلاها مصونش بدار و او را یاری کن تا به تمام وعده هایی که به ملت شهید پرور ایران داده عمل کند و کشور را از محاق اضمحلالی که شیخ بنفش انگلیسی گرفتار کرد بیرون آورد حامیانش را عزیز بدار و دشمنانش را مخذول و منکوب بفرما
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 1
    به همون دلایل
  • مسعود IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    8 0
    تا اصلاح طلب هست فتنه و آشوب و تحریم هم هست افساد طلبان بزرگترین مانع پیشرفت و آرامش کشور هستن.
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    5 1
    افسادطلبان سرمایه های اسرائیل در ایران هستند و از طرف آنها با مردم و نظام می جنگند تا آنها را وادار به تسلیم در برابر دشمنان کنند، سلبریتی های وطن فروش هم سخنگوها و مجریان فریبکار وابسته به جماعت افسادطلب در این جنگ همه جانبه هستند که انتهایش قرار است به تجزیه و تسلیم شدن ایران ختم شود
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    5 0
    کثافت هایی امثال حمید فرخ نژاد که پاهای کثیف خودرا روی خون شهدا بخاطر چند دلار بیشتر و سکنی در اروپا وامریکا میگذارند کم نیستند این کفتار ها همیشه به انقلاب اسلامی و مام میهن از پشت خنجر زده اند نه فرخ نژاد اخرینشان است و قصه پر غصه خنجر از پشت خوردن انقلاب اسلامی ایران ادامه دارد اما نتیجه و سرانجامی برای خود فروخته ها وجود ندارد و جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه عظیم مردمی جشن استقلال سالهای بعد خودرا یکی یکی خواهد گرفت و قله های افتخار را پی در پی فتح خواهد کرد.
  • علی IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    5 1
    از کجا معلوم که ادعای شما در این نقشه کذایی ، بکلی دروغ نباشد! لعنت خدا بر شما اصلاحات چی های تکنوکرات ، که این نقشه ی اعتراضات شما آدم را یاد نقشه پراکندگی کرونایی اپلیکیشن ماسک می اندازد. همان اپلیکیشنی که حرف و حدیث های زیادی در مورد سیاسی بودن آن و دستکاری های عامدانه و جهت دار آن مطرح است. شما اصلاحات چی ها برای رسیدن به اهداف پلیدتان هر کاری می کنید ، فتنه تقلب در انتخابات را کلید میرنید ، فتنه عمدی بنزین را کلید می زنید ، بدون ارایه هیچ مدرکی ، همصدا با رسانه ها ی انگلیس فریاد وای مهسا کشته شد سر می زنید ، تهیه یک نقشه کذایی که برای شما کاری ندارد!!
  • علی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    5 0
    شما اصلاحات چی ها برای رسیدن به اهداف پلیدتان هر کاری می کنید ، فتنه تقلب در انتخابات را کلید میرنید ، فتنه عمدی بنزین را کلید می زنید ، بدون ارایه هیچ مدرکی ، همصدا با رسانه ها ی انگلیس فریاد وای مهسا کشته شد سر می زنید ، تهیه یک نقشه کذایی که برای شما کاری ندارد!!
  • FR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    5 0
    درم می‌خواد گریه کنم که چطور کشور و نظام در اوج اقتدار به این روز افتاد اصلاح طلبان منافق را دست کم گرفته بودیم ؟ همان کسانی که فتنه ۸۸ را بوجود آوردند این بار دوسال هم صبر نکردند
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    2 0
    .... رو فروخته حالا دیگه چیزی نمونده بود خودش رو فروخت این روزا بازار کر فروشی داغه
  • US ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    لطفا به 114 اطلاع دهید
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 2
    عملا تیشه به ریشه خودتون بزنید.ههههه
  • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 0
    وطن فروشان وطن را به امریکا فروخته اند
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    2 0
    حمید فرخ نژاد خودش ضرر کرد
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 0
    ننگ بر اصلاحطلبان فاسد
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    7 0
    باور کنید این اصلاح طلبان سرشان در اخور بیگانه است نه قابل اعتماد در سیاست خارج هستند نه امین بر بیت المال. این قوم حتی مثل بنی امیه هم نیستند که برای خاطر حکومت کردن خودشان مملکت را نگاه دارند اینها دوست دارند نان جمهوری اسلامی را سر در اخور بیگانه بخورن و در خارج ... .
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    6 0
    ثانیاً؛ چرا حالا که پای محاکمه اغتشاشگران و قاتلان مردم بی‌دفاع و رسیدگی به جنایات وحشیانه آنها در میان است به فکر رعایت عدالت افتاده‌اید؟! در بحبوحه اغتشاش و در حالی که آشوبگران اجاره‌ای در فلان نقطه گلوی پلیس را می‌بریدند! با چاقو به پلیس حمله می‌کردند! روی بدن بسیجیان بنزین می‌ریختند و جسم پاک و مطهر آنها را به آتش می‌کشیدند! مردم کوچه و بازار را به قتل می‌رساندند! آمبولانس‌های حامل بیمار را متوقف کرده و آتش می‌زدند! اموال عمومی را به آتش می‌کشیدند، به مسجد و حسینیه حمله می‌کردند!‌، قرآن‌ها را می‌سوزاندند! با ضرب و شتم چادر و روسری از سر زن محجبه بر می‌داشتند! زائران حرم مطهر شاهچراغ را قتل عام می‌کردند! و... حضرتعالی کجا تشریف داشتید؟! و چرا نگران اجرای عدالت نبودید؟!
  • سید IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    6 0
    تفکر تهوع آور اصلاح طلبی امتداد همان تفکر خیانت بار روشنفکری برخاسته از اندیشه فرنگ رفتگان در نهضت مشروطیت است که آن نیز به نوبه خود از آبشخور فراماسونی نشأت گرفته است!
  • ز IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    3 0
    فرخ نژاد احمق حالا که اغتشاش ارازل و اوباش خوابیده تو داری کبریت میزنی برات متاسفم پایگاه مردمی را از دست دادی شارلاتان
  • سید IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 4
    خجالت نمیکشید از گفتن این مطالب؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 4
    فرخ نژاد خودشو فروخته
  • TR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 0
    منم فک کردم این حیف نون ی شخصیت با ارزش و بامرام و مقام سیاستمدار است یا دانشمند بوده ، گویا این الدنگ بازیگر سینمای از آب درآمد 🤣😂
  • TR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    3 1
    بازیگران دیروز ، بازیچه های امروز
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      بازیچه های دیروز ،بازیگران امروز
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    3 0
    ناراحت نباشید از ریزش افراد سست وطن فروش بی جنبه و دشمن شاد کن.. اینها لیاقت ایران عزیز اسلامی متمدن با ارزش رو نداشته و ندارند! همون بهتر که این خاک پاک رو بذارن و برن دیار غربت کنار همون وامونده های مزدور تا عمر و اموراتشون بگذره.
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      متمدن؟؟!! 😂😂😂😂 خدایش دو تا فاکتور تمدنی الانمون رو بوگو اگه راست میگی؟
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    4 1
    سلبیریتی و این کثافتها در راس این وطنفروشیها نیستن اون مسئولین بیکفایت و فاسد از هردو حزب تو این چند دهه خشت کار رو گذاشتن اصل کارن که کسی به آنها کاری نداره
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
    0 0
    یکی از نعمتهای اشوبهای اخیر روشن شدن چهره افرادمنحرف بود ورسوا شدن انهایی هم که فرار کردند خودتبعیدی هستند که شرشان کم شد رفتند تا بدریوزگی بقیه عمر نکبت خودرا سپری کنندخداکند که اجازه برگشت داده نشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس