کد خبر 1446675
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
واکنش مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به لغو دربی و حضور تماشاگران

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص برگزاری دربی در روز سه شنبه ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سهیل مهدی در خصوص صحبت‌هایی که بر اساس نظر یکی از کارشناسان هواشناسی مبنی بر لغو دربی مطرح شده عنوان کرد: ما در این رابطه نظری نداریم، این مساله‌ای خارج از سازمان لیگ است. تحت مدیریت ما نیست و نمی‌توانیم این صحبت‌ها را تایید یا تکذیب کنیم.

وی افزود: در این موارد ابلاغ از سوی استانداری به سازمان لیگ اعلام می‌شود که آن هم از سه روز قبل نیست. معمولا روز قبل در مورد شرایط اضطرار و آلودگی تصمیم‌گیری می‌شود. یک نظر کارشناسی بوده و ما در این رابطه نه ورود می‌کنیم و نه نظری می‌دهیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه با این حساب هیچ صحبتی درمورد لغو دربی مطرح نشده،‌اظهار داشت: اصلا این مساله و تصمیم گیری در مورد آن در صلاحیت استانداری است. اگر موضوعی باشد به ما ابلاغ می‌کنند.

مهدی در خصوص اینکه آیا سازمان هواشناسی برای برگزاری دربی هشداری داده است،‌ گفت: سازمان هواشناسی و صحبت‌های کارشناسی آن‌ها برای ما قابل احترام است اما تصمیم‌گیرنده نهایی استانداری است.

بیشتر بخوانید:

احتمال لغو دیدار استقلال و پرسپولیس

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود درخواستی برای برگزاری دربی در روز پنجشنبه ارائه شده، گفت: چنین چیزی وجود ندارد. هیچ کدام از دو باشگاه درخواستی برای جابه جایی زمان برگزاری دربی نداده‌اند. البته جابه جایی زمان برگزاری بازی هم منوط به درخواست دو باشگاه نیست. این‌ها چالش‌های شیرین قبل از دربی است.

مهدی در مورد اینکه آیا ساعت دربی دستخوش تغییر می‌شود، اظهار داشت: فعلا برگزاری دربی در همان ساعت و طبق همان برنامه‌ای که اعلام شده به قوت خودش باقی است، مگر آنکه ابلاغ جدیدی به ما بدهند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص اظهارات مهدی تاج، مبنی بر برگزاری دربی با حضور تماشاگران گفت: تصمیم‌گیری در این مورد هم بر عهده شورای تامین استان است. ما هم از حضور تماشاگران استقبال می‌کنیم اما مواردی مانند خرابی‌های ورزشگاه آزادی و آلودگی هوا وجود دارد که استانداری باید در موردش تصمیم‌ بگیرد. همه چیز طبق روال قبلی است و برنامه‌ای که سازمان لیگ داشته به قوت خودش باقی است.

وی تصریح کرد: امروز جلسه‌ای در خصوص آماده بودن همه ارکان، واحدهای فرهنگی، بحث برگزاری، حراست، امنیت، گروه‌های مدیریت جمعیت، جانمایی و... مطرح شد که باید در مورد آن تصمیم‌گیری شود. گروه‌های مختلف باید وظایف خودشان را بدانند. مدیریت و سرپرست سازمان لیگ در این رابطه گروه‌های مختلف را می‌خواهند. موارد را با آن‌ها مرور و بررسی می‌کنند. این روالی است که هر سال انجام می‌شود. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود. امروز هم دیدم باران می‌بارد. ان‌شاالله سلامتی مردم تهران هم تضمین و هوا خوب شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    6 0
    سلام به همه ی ایرانی ها خخخخ چطوری ایرانی بعد از باخت به انگلیس کشور خوب من
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      1 3
      کشورت رو میبینم،
  • پرویز IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    1 0
    کدام تماشاچی.از چه گروهی؟
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    3 1
    آلودگی هوا بهانه است دربی رو نمیشه بدون تماشاگر برگزار کرد اما تماشاگر بیاد هم شعار خواهند داد به خاطر اون لغو می کنید
  • US ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    دربی بدون تماشاچی,یعنی هیچ...و نخواستن حضور تماشاگران هم ک مشخصه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس