اسپوتنیک: پایگاه آمریکا در شرق سوریه، هدف حمله قرار گرفت

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که پایگاه غیر قانونی نظامیان تروریست آمریکایی در استان دیرالزور، هدف حملات راکتی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، منابع خبری از حمله مجدد به پایگاه غیر قانونی نظامیان تروریست آمریکایی در استان دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر دادند.

خبرنگار اسپوتنیک که در دیرالزور حضور دارد، پایگاه نظامیان آمریکا در شرق دیرالزور، هدف حمله ناشناس قرار گرفت که باعث انفجار در داخل این پایگاه و مناطق اطراف آن شده است.

منابع محلی به اسپوتنیک گفتند که صدای این انفجارها در چندین منطقه شنیده شده است و بلافاصله، پهپادهای و بالگردهای آمریکایی در آسمان این منطقه به پرواز درآمدند.

به گفته این منابع، هنوز اطلاعی از حجم خسارت و میزان تلفات در میان نظامیان آمریکایی در دست نیست. این حملات با راکت صورت گرفته است.

چند روز پیش نیز صدای چندین انفجار از اطراف این پایگاه شنیده شد که به خاطر مانور نظامی نظامیان آمریکا بود. آمریکاییها به همراه سایر مزدوران خارجی، دستکم ۲۸ پایگاه غیر قانونی دارند که در سه استان سوریه واقع شده است: استانهای الحسکه، حمص و دیرالزور.

دولت سوریه بارها تأکید کرده است که این حضور غیر قانونی است و باید نظامیان آمریکایی از خاک این کشور خارج شوند. مناطق شرق سوریه، مناطق نفت‌خیزی است و آمریکاییها به صورت روزانه در حال سرقت آن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مصطفی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    خوش خبر باشی مشرق بابا دلمون گرفته بود چهار بارم خبر از حمله به پایگاه های امریکایی بزار جیگرمون حال بیاد
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    خوب حتی من و پسر خاله ام می بنیم ارتش سوریه حتی یک اشغالگر را نمی کشد هوس تصرف بخشهای نفت خیز و حاصلخیز سوریه به سرمان می زند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس