پامپئو: امیدی به همکاری با جمهوری اسلامی ایران نیست

وزیر خارجه دولت ترامپ در یک نشست ضدایرانی با حمایت از اغتشاشات در ایران تصریح کرد که هیچ امیدی برای همکاری با جمهوری اسلامی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، «مایک پامپئو» وزیر خارجه دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» که اخیراً گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال مشارکت وی در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بعنوان نامزد جمهوری‌خواهان مطرح است، بار دیگر لفاظی علیه جمهوری اسلامی را تکرار کرد و گفت که «هیچ امیدی» برای همکاری دولت آمریکا با نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد.

پامپئو با حمایت از اغتشاشات ایران، جمهوری اسلامی را به سرکوبگری متهم کرد و جامعه جهانی را به ایستادن مقابل جمهوری اسلامی ایران دعوت کرد.

وزیر خارجه سابق ایالات متحده آمریکا که از منتقدان مذاکرات دولت بایدن با ایران در خصوص برجام است، در جریان یک سخنرانی در پایتخت آمریکا گفت که مذاکره یا همکاری با دولت ایران هیچ فایده‌ای ندارد.

وی در مراسم «سیاست ایران» در واشنگتن دی سی با حمایت از اغتشاشات ایران گفت: « این رژیم محصول رنج و مرگ را در خاورمیانه به قیمت شهروندان خود درو می کند

پامپئو با سرکوبگر خواندن جمهوری اسلامی ایران گفت: «هیچ امیدی برای تعدیل یا همکاری با رژیم تحت رهبری چنین افرادی وجود ندارد».

وزیر خارجه دولت ترامپ در ادامه ژست حمایت از مردم ایران را به خود گرفت و گفت: «رویکرد ما با شفاف‌سازی این موضوع آغاز شد که به هرشکلی باید از مردم ایران حمایت کرد...... ما می‌خواستیم هر ابزاری را در اختیار آنها [ایرانی‌ها] بگذاریم تا قدرتشان را در مقابل آیت‌الله افزایش دهیم».

پامپئو در حالی از حمایت از مردم ایران سخن به میان آورده است که تحریم‌های یکجانبه این کشور از عوامل تشدید رنج و فشارها به مردم ایران بوده است.

پامپئو با حمایت از اغتشاشات ایران تصریح کرد: «افراد تمامی ادیان و قومیت‌ها در مخالفت با این رژیم متحد باقی مانده‌اند و برای امید و آینده‌ای بهتر دعا می‌کنند این یک جنبش بی‌نظم و آشفته نیست».

پامپئو اظهارات خود را در نشست دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه درباره سیاست ایران به سازماندهی جامعه ایرانیان آمریکا مطرح کرد.

طبق این گزارش، افرادی چون «جک کیان» ژنرال چهارستاره بازنشسته آمریکایی، «لیندا چاوز» یکی از مقام‌های سابق آمریکا در دولت «رونالد ریگان» و «سم براونبک» و «گری لاک» سفرای سابق آمریکا در این نشست سخنرانی کردند.

بر اساس این گزارش، «مریم رجوی» رئیس گروهک ترویستی منافقین نیز به صورت مجازی در این نشست حضور داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    کی این حرامزاذه را به درک واصل میکنند
  • ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    همکاری شیطان بزرگ با ایران میسر نیست ما را چه به شیاطین
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    2 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    ما ایرانی بد گیر افتادیم شماها که دنبال تجزیه منافع خودتونید دولتی ها هم که به فکر دلال و بچهاشون هستند
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    0 0
    یه جوری میشه تو خودتو تسلیم ایران کن
  • عمو IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    1 0
    این فامیلت پامپ بود یا پمپ?

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس